Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: naar de start van Dakar  (gelezen 704 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
naar de start van Dakar
« Gepost op: 31-08-2007, 09:55 »
Ik ben van plan om op de motor naar de start van Dakar te gaan op 5 jan in Lissabon en dan te volgen tot Portimao want helaas moet ik 9 jan alweer aan het werk. Ik vlieg dus terug en probeer mijn motor aan 1 van de Dakar teams mee terug te geven naar NL ..... die hebben toch veel auto's die leeg terug gaan.

Wie heeft er ervaring met het doorkruisen van de Pyreneeen in de winter, ik wordt door Jan en Alleman gewaarschuwd dat dit geen pretje is.

Zijn er wellicht tips voor een mooie route en nog mooier, heeft er misschien iemand zin om mee te gaan.

gr. Martijn
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: naar de start van Dakar
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2007, 11:34 »
he martijn, kllinkt goed maar geen tijd ::)
maar heb een BIG Adventure ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: naar de start van Dakar
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2007, 14:01 »
Citaat
Wie heeft er ervaring met het doorkruisen van de Pyreneeen in de winter, ik wordt door Jan en Alleman gewaarschuwd dat dit geen pretje is.
Je hoeft er niet door heen je kan er ook om heen.

Verder kan je met de slaaptrein met motor en al snel en relaxt in zuid frankrijk komen. Met wat mazzel zijn daar de temperaturen wat beter.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: naar de start van Dakar
« Reactie #3 Gepost op: 31-08-2007, 15:27 »
Ik zie het tegen die tijd wel, maar het lijkt me opzich wel leuk.

Enne, lage temperaturen? Verwarmd vestje aan en gaan. Behalve die pyreneeen dan; gladheid en bergaf vind ik geen prettige combinatie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: naar de start van Dakar
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2007, 16:44 »
Ik zie het tegen die tijd wel, maar het lijkt me opzich wel leuk.

Enne, lage temperaturen? Verwarmd vestje aan en gaan. Behalve die pyreneeen dan; gladheid en bergaf vind ik geen prettige combinatie.
Beneden kom je wel hoor. Bergie op is lastiger.