Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes  (gelezen 17682 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #90 Gepost op: 17-01-2007, 11:37 »
Da's wel leuk natuurlijk, maar zodra in m'n kamelenrug heb omgehangen is het effect weg :-\


GJ :D

Op de onderrug borduren komt die ook goed uit. Zelfde als op die buikschuiver pakken zegmaar

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #91 Gepost op: 17-01-2007, 11:43 »
Zet ook heel groot de domeinnaam erbij en het telefoonnummer; da's handig ter identificatie door de boswachter als hij je net niet te pakken kreeg :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #92 Gepost op: 17-01-2007, 11:47 »
Zet ook heel groot de domeinnaam erbij en het telefoonnummer; da's handig ter identificatie door de boswachter als hij je net niet te pakken kreeg :-X
Oh en die sticker heb je zeker ook nog op de achterbrug zitten :-*


En dan ga je rije op je gele DRZ
Die kenne toch niet lezen die boswachter. Ships heb je weer zo'n crosser. De volgende dag, welke kleur had die euh euh dacht oranje :o

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #93 Gepost op: 17-01-2007, 12:09 »
Die boswachter is echt veel meer geinteresseerd in je kentekenplaat dan de letters op je jas.

(of denk je echt dat ze op "Jopa" of "Touareg" zitten te Googelen?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #94 Gepost op: 17-01-2007, 14:35 »
Wie heeft die Tuareg summer 2 jas al

Want ze zijn niet meer op voorrad in de winkel, maar nog wel te bestellen via internet, maar dan moet ik alleen een maat weten.
Dus wie helpt?

moet passen voor iemand van zeg eens 1.85 mtr 80 kg en moet uiteraard over het protectorvest heen passen, dus wordt het dan Xl of XXL?
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #95 Gepost op: 17-01-2007, 18:52 »
ikke,

Dit is een zomerjas, dus NIET waterdicht ofzo, met fijn veel ventilatie. Alleen de rits op de rug zit overdwars, wat ik liever niet gehad had want daaardoor tocht ie met drinkrugzak om weer minder goed door.

ik (80kg ,1m90 maar dat zit vooral in de beentjes) heb een XL, en die gaat NET (heel krap... te krap) over mijn bodyprotectorvest.

genoeg info?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #96 Gepost op: 17-01-2007, 18:55 »
ikke,

Dit is een zomerjas, dus NIET waterdicht ofzo, met fijn veel ventilatie. Alleen de rits op de rug zit overdwars, wat ik liever niet gehad had want daaardoor tocht ie met drinkrugzak om weer minder goed door.

ik (80kg ,1m90 maar dat zit vooral in de beentjes) heb een XL, en die gaat NET (heel krap... te krap) over mijn bodyprotectorvest.

genoeg info?

dan lijkt me XXL dus de verstandige keus, moet ook een beetje relaxed zitten he

bedankt
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #97 Gepost op: 17-01-2007, 18:57 »
ik had toen een XL gekocht, de enige jas die niet al te ruim was en wel redelijk fatsoenlijke lange mouwen had!  toen had ik alleen nog geen protectorvest....

die gaat er dus net bij in, maar nu is het wel krap... Ik was laatst bij HG lagerverkauf, en daar hin toen een hele rij... ik had alleen geen koopbui :-), eigenlijk wel jammer :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #98 Gepost op: 17-01-2007, 19:40 »
Dat zou ik nou ook wel willen, geen koopbuien in zulke winkels :confused:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #99 Gepost op: 17-01-2007, 19:51 »
  ;D ;D ;D :D ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #100 Gepost op: 18-01-2007, 15:19 »
Ik heb er lekker wel 2  :D
Had voor de Finland tour de donkere versie gekocht voor ik een protectie vest kocht. pastte dus ook niet meer met vest eronder, of alleen heel erg strak, dus heb in de uitverkoop vorig jaar ook de lichte in een maatje groter gekocht. Bevallen me dus uitstekend die jasjes  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #101 Gepost op: 18-01-2007, 16:54 »
Nouja, rechtstreeks bestellen in Duitsland werkt niet, tenminste krijg het zelf niet geregeld via internet.

Dichtsbijzijnde winkel in Duitsland had hem ook niet meer op lager, maar dichsbijzijnde nederlands vestiging wilde hem wel bestellen.
Dus als de grijze versie in maat XXL binnen is krijg ik een mailtje. Komt het toch nog goed  8)
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #102 Gepost op: 18-01-2007, 19:50 »
Wij gaan niet meer met Gerben mee een dagje dusseldorfen (of was het dortmund?) veel te duur, vorige keer hebben we ons blut gekocht. Polo, Hein Gericke en Louis op 100 meter afstand van elkaar en dan nog naar de Lagerverkauf van Polo en Gericke op het industrieterrein.
Heel errug fout!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 120
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #103 Gepost op: 18-01-2007, 20:38 »
Ik heb een jas voor de enduroritten van Sinisalo, bevalt me overigens erg goed. Redelijk waterdicht en precies goed met een bodyprotector eronder. Ed heeft een recentere versie ervan en die is nog beter.  :o

Hier kan ook nog heel mooi het logo van de "Allroadmaniacs" achterop!! Wanneer kan ik hem brengen Ferd? Eh, samen met ons mooie TCN vest misschien? Oeps, eh wat kost het eigenlijk, het logo erop borduren voordat ik alles laat voorzien van de Allroadmaniacs ::)
Get on, Sit down, Shut up en Hang on!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: Kleding: geschikte jassen en broeken voor rallyes
« Reactie #104 Gepost op: 18-01-2007, 20:53 »
Ik zal hiermee wel weer wat op mn nek halen maar...

Ik heb contact gehad met Lookwell uit Veldhoven. (ken ik van mn werk)  Do en ik willen namelijk een rally outfit laten maken.
Ieder pak heeft wel iets goeds en wat slechts.
Door alle goede ideeen bij elkaar te voegen hopen we dicht bij het ideaal te komen.

Het moet een allroad pak worden. Een soort BMW rallypak (want die is tot nu toe nog t beste qua comfort, duurzaamheid en mogelijkheden...maar ook duur)

We willen..
Jas
waterdicht
uitritsbare voering (van lekker warm motorjack naar zomerjas)
Voering, klein op te rollen of bijvoorbeeld via geintergreede riem, om je middel te klikken  (heeft mn Oxbow enduro jack ook...=handig)

protectie moet er onder kunnen
ventilatieopeningen
Voldoende zakken voorop en achtervak
Ruimte voor camelback
Startkaartvak
Kleur naar wens (lichte kleurstelling voor ons)
Wel of geen kraag ? (gerben's tip....nekbrace past niet met kraag)

Broek
a la endurobroek
waterdicht
Broekspijpen moeten over je laarzen kunnen
Kniekappen moeten eronder passen.

Heren en dames maatvoering.

tja....  t kon al in vrij korte termijn gerealiseerd worden.
Ik ga er maar eens langs voor wat ideeen en prijzen.

Als er meerdere gegadigden zijn zal dat wel in de prijs terug te vinden zijn natuurlijk.
Een aantal zaken zoals kleur ed moet wel optioneel blijven zodat er geen 15 dezelfde jasjes tijdens een arm evenement rondrijden.
Wie ?
Maar weer eens opstappen......