Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk  (gelezen 17563 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #135 Gepost op: 11-03-2008, 19:35 »
ik prik ook een vorkje mee onder genot van een festivalsinas (heb ik van martijn geleerd) ;D

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #136 Gepost op: 12-03-2008, 21:16 »
Hoe laat begon 't ook weer in M'lo vrijdag, is 20:30 verschijnen vroeg genoeg?
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #137 Gepost op: 12-03-2008, 21:44 »
ja hoor, er is geen programma

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #138 Gepost op: 13-03-2008, 12:32 »
JW, je staat erbij.  :)

do 10- za 12 april

Bolski
Ria
J-P
Zandhaas
JW

Ik moet nu stilletjes mijn vervoer naar Frankrijk eens gaan regelen.
Heeft er nog iemand plaatst om mijn R80GS te vervoeren ? Zelf kan ik met mijn toermotor ginder geraken.
Groeten, Frank


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #139 Gepost op: 13-03-2008, 12:45 »
Gewoon op je motor gaan joh! Lekker binnendoor, eventueel bandjes wisselen op de camping. Zo deden we het de eerste keren toen we nog met 4 x AfricaTwin + 1LC4rally gingen

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #140 Gepost op: 13-03-2008, 13:03 »
Gewoon op je motor gaan joh! Lekker binnendoor, eventueel bandjes wisselen op de camping. Zo deden we het de eerste keren toen we nog met 4 x AfricaTwin + 1LC4rally gingen

Daar heb ik ook al aangedacht. Op zolder heb ik nog een windscherm liggen, moet ik enkel nog demontabel maken. Of het origineel klein schermpje terug plaatsen. Ik denk dat het vanuit Arendonk ongeveer 300Km is.
Frank

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #141 Gepost op: 13-03-2008, 13:26 »
Voor 300 km binnendoor heb je toch geen windscherm nodig?  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #142 Gepost op: 13-03-2008, 14:07 »
pfff .... windscherm

Ik ben in dec/jan naar lissabon gereden op mijn LC4 ..... wel met handschoenen en een colletje.

Geef een setje banden mee aan iemand die met de auto gaat en wissel ze daar ...... of rij gewoon op je noppen rustig binnendoor.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #143 Gepost op: 13-03-2008, 21:16 »
Daar heb ik ook al aangedacht. Op zolder heb ik nog een windscherm liggen, moet ik enkel nog demontabel maken. Of het origineel klein schermpje terug plaatsen. Ik denk dat het vanuit Arendonk ongeveer 300Km is.
Frank

Hi frank,

ik ga sowieso uit apeldoorn met de auto/aanhanger maar heb maar 1 plek op mijn aanhangertje. als je een dubbele aanhanger hebt gaat het goed, als je toch gaat tijden heb ik een grote bak om spullen voor je mee te nemen.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #144 Gepost op: 15-03-2008, 11:14 »
Gents,

ik hoor net dat er op de camping een campertje beschikbaar is. Als je daar alleen gebruik van maakt kost dat iets van 10 Eu extra pp per nacht, of met twee personen 15 Eu.

Geef me een seintje als je daar belangstelling voor hebt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #145 Gepost op: 30-03-2008, 10:16 »
beste Mototravel, Bigpilot, Shifty-PK, BMVA en TravelManiacsGert !

nog een paar daagjes en dan is het zover, ik heb er zin in. Volgens mij komt de lente er aan, dus dat is ook mooi. Ik ben volgens mij al 20 jaar niet meer op een camping geweest dus alleen dat vind ik al leuk. (knakworsten, bier en ravioli zijn ingeslagen :))   ik moet woensdag ochtend nog even aan den arbeid maar vertrek na de lunch richting frankrijk, met auto en aanhanger. Dus als er nog wat mee moet, of gaan we allemaal met de vierwieler? tot woensdagavond!

offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #146 Gepost op: 30-03-2008, 10:28 »
Ik ben er helaas niet meer bij, Max weet daar ook van.

Omstandigheden die ik nog niet kon overzien op het moment van inschrijven hebben mij opnieuw aan een afstudeerstage gebonden  :(

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #147 Gepost op: 30-03-2008, 10:32 »
Ik hou noodgedwongen nog even een slag om de arm (letterlijk)
Heb een peesontsteking in m'n linker elleboog die aan stevige comeback is begonnen. Dus ik weet niet of het verstandig is de boel verder te forceren  :-\ :'(
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 132
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #148 Gepost op: 30-03-2008, 10:49 »
beste Mototravel, Bigpilot, Shifty-PK, BMVA en TravelManiacsGert !

nog een paar daagjes en dan is het zover, ik heb er zin in. Volgens mij komt de lente er aan, dus dat is ook mooi. Ik ben volgens mij al 20 jaar niet meer op een camping geweest dus alleen dat vind ik al leuk. (knakworsten, bier en ravioli zijn ingeslagen :))   ik moet woensdag ochtend nog even aan den arbeid maar vertrek na de lunch richting frankrijk, met auto en aanhanger. Dus als er nog wat mee moet, of gaan we allemaal met de vierwieler? tot woensdagavond!
@all
Mototravel en Bigpilot zijn er klaar voor!
Gisteren een heftige dag gehad om al het gewenste materiaal lopend c.q. voor de deur te krijgen voorzien van het juiste schoeisel. Wij hebben ook de beschikking over een aanhanger, dus bedankt voor het aanbod!

@Shifty
Jammer man

@TravelmaniacsGert
Ruim rust nemen, vroeg naar bed en er woensdag gewoon bij zijn!

Tot woensdag!
XT600 '89 AT '97 XR650R '03
Gas is alles!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 97
Re: Voorjaar 2008: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #149 Gepost op: 31-03-2008, 05:11 »
beste Mototravel, Bigpilot, Shifty-PK, BMVA en TravelManiacsGert !

nog een paar daagjes en dan is het zover, ik heb er zin in. Volgens mij komt de lente er aan, dus dat is ook mooi. Ik ben volgens mij al 20 jaar niet meer op een camping geweest dus alleen dat vind ik al leuk. (knakworsten, bier en ravioli zijn ingeslagen :))   ik moet woensdag ochtend nog even aan den arbeid maar vertrek na de lunch richting frankrijk, met auto en aanhanger. Dus als er nog wat mee moet, of gaan we allemaal met de vierwieler? tot woensdagavond!


@ JW en mededeelnemers,
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die woensdag vertrekt......
Ook ik moet 's ochtends nog an die arbeid en was ook van plan woensdagmiddag naar noord frankrijk af te reizen.
Als je een blauwe VW bus de camping op ziet rijden woesdagavond kom je hoogstwaarschijnlijk mij tegen.....
Hoe doen jullie dat met eten? Zelf potje koken of naar het campingrestaurant...?

@travelmaniacs Gert,
Vervelend dat het uitgerekend nu de kop op steekt. Heb je dat al eerder gehad? En zo ja, hoe lang duurde het herstel?
Kan me alleen maar bij het advies van Motortravel aansluiten en hoop dat je erbij kan zijn.... :confused:

gr.
Mark