Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Long way down  (gelezen 3550 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Long way down
« Gepost op: 11-12-2007, 09:59 »
Heeft iemand al de volledige dvd kunnen downloaden?? Hij is 2 dec. uitgebracht, dan mag je toch wel verwachten dat hij onmiddels online zou moeten staan? Torrent-linkje??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Long way down
« Reactie #1 Gepost op: 11-12-2007, 10:58 »
Ben ook wél benieuwd naar een torrent linkje.

Natuurlijk heb ik het origineel al maar die is dermate beschadigd dat ik een backup nodig heb  :D

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Long way down
« Reactie #2 Gepost op: 11-12-2007, 15:13 »
kun je niet "gewoon de uitzending van de bbc downen
http://binsearch.info/?q=long+way+down&max=100&adv_age=120&server=
van usenet?

of ben je niet zo handig?

en dan maak je toch zelf een dvdtje...

ps uitleg op:
http://www.binaries4all.nl/

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Long way down
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2007, 17:17 »
Viel me wel enigszins tegen by the way. Motoren en Afrika is altijd leuk, maar die mannen kreunden iets te veel in het terrein, en waren o zo blij als er weer asfalt was. Dan zit je toch een beetje in het verkeerde continent.....Verder qua reisverhaal ook een beetje dun, sommige landen waar prachtige dingen te zien zijn, gingen in 2 mnuten voorbij.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Long way down
« Reactie #4 Gepost op: 11-12-2007, 19:14 »
Ik heb net pas de dvd ontvangen terwijl ik die al maanden geleden had besteld. Ze komen nu pas op de markt dus zal wel snel online komen

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Long way down
« Reactie #5 Gepost op: 11-12-2007, 19:24 »
Heeft iemand al de volledige dvd kunnen downloaden?? Hij is 2 dec. uitgebracht, dan mag je toch wel verwachten dat hij onmiddels online zou moeten staan? Torrent-linkje??

D'r komt een dag dat iedereen gaat wachten op een linkje en niemand meer iets koopt... ;D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Long way down
« Reactie #6 Gepost op: 09-04-2008, 18:38 »
de opvolger is al weer bekend gemaakt:

Citaat
Join Charley's motorbike convoy

With Charley gearing up for his new adventure, he has sent out an open invite to anyone with a motorbike to ride with him on a short leg of his new trip. Charley's new adventure, By Any Means, will take him from Wicklow in Ireland all the way down to Sydney, Australia. Unlike Long Way Down and Long Way Round, this time he will be using a huge mix of transport to get himself across three continents, pitting himself and the machines against a variety of tough and beautiful environments. We couldn't persuade him to leave out his bikes entirely so he'll be cruising through England on a custom made British motorbike.

At 8.30am on Tuesday 15th of April, Charley will be joined by an open convoy of motorcyclists, at junction 10 on the M40, and lead them to the Ace Café in London. Once there Charley will be ditching 2 wheels and boarding a Routemaster bus to get his four month expedition underway - so why not be there to wave him off? If you have a bike and are interested in joining this incredible biking experience, just be at the south-bound junction 10 of the M40 at 8.30am, on the 15th.

See you there!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 94
Re: Long way down
« Reactie #7 Gepost op: 01-08-2008, 14:36 »
Long Way Down vanaf 21 augustus iedere donderdag om 22.30 uur op National Geographic.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Long way down
« Reactie #8 Gepost op: 01-08-2008, 16:48 »
Viel me wel enigszins tegen by the way. Motoren en Afrika is altijd leuk, maar die mannen kreunden iets te veel in het terrein, en waren o zo blij als er weer asfalt was. Dan zit je toch een beetje in het verkeerde continent.....Verder qua reisverhaal ook een beetje dun, sommige landen waar prachtige dingen te zien zijn, gingen in 2 mnuten voorbij.

Ben hem ook aan 't kijken. Leuke lui, maar de hele tijd dat gemekker  dat 'ze onder druk staan' en geen tijd hebben voor spontane dingen. Tjesus man, de meeste mensen doen een jaar over zo'n route!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Long way down
« Reactie #9 Gepost op: 01-08-2008, 17:56 »
Ik heb de hele serie al gezien en vond hem op een gegeven moment zo dat ik me ertoe aan moest zetten om te ijken of er iets anders ging gebeuren dan alleen maar haasten. Dat viel dus vies tegen :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Long way down
« Reactie #10 Gepost op: 04-08-2008, 23:35 »
...........maar de hele tijd dat gemekker  dat 'ze onder druk staan' en geen tijd hebben voor spontane dingen.
Heb ff zitten kijken, maar heb het half uur niet volgemaakt.
Ze stralen geen plezier uit. En rijden kunnen ze ook niet.
Wat een arrogantie om te denken dat IK het dan wel leuk zou vinden.
Nee, 10 minuten OER kijken is veel leuker :-)
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Long way down
« Reactie #11 Gepost op: 05-08-2008, 00:19 »
En gaan huilen als ze wat leuker terrein tegen komen ::)
Waren blij weer asfalt te zien.. ::)
En gekozen voor de dikste gesponserde fiets.. die een beetje zwaar is..
en waar voor het lastig is om reparatie/onderdelen te regelen in Mongolie ::)

 ;D En die oude 2 takt die ze later bij kochten, die versnelllingsbak werd gereapareerd langs de weg :D :D

DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Long way down
« Reactie #12 Gepost op: 05-08-2008, 11:37 »
Ach, op zich wel leuk om routes op tv te zien waar ik zelf ook gereden heb.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Long way down
« Reactie #13 Gepost op: 05-08-2008, 16:20 »
En gaan huilen als ze wat leuker terrein tegen komen ::)
Waren blij weer asfalt te zien.. ::)
En gekozen voor de dikste gesponserde fiets.. die een beetje zwaar is..
en waar voor het lastig is om reparatie/onderdelen te regelen in Mongolie ::)

 ;D En die oude 2 takt die ze later bij kochten, die versnelllingsbak werd gereapareerd langs de weg :D :D



dat was Long Way Around  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Long way down
« Reactie #14 Gepost op: 05-08-2008, 20:19 »
 :-[ :-[
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl