Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008  (gelezen 18381 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2008, 20:54 »
Vandaag ook lekker gereden, had beter de blij-dat-ik-glij rit kunnen heten, wat een baggerbende  :D Uiteindelijk wel iets eerder gestopt (bij 180 van de 215) aangezien ik nagenoeg staal op staal reed met de blokken achter, rara .....

Van het verhaal van inbeslaggenomen motoren wordt je ook niet vrolijk, moet de politie toch geen hobby van maken. Na nunspeet/putten nu ook in Brabant? :(
Hopelijk is het nog goed gekomen met de motorrijder, een paard komt toch hard aan :o Ik ben benieuwd waarom het paard uitbrak.

Gr Martijn

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2008, 21:03 »
Het was heerlijk!

Ad en zijn familie staan gewoon bij de trap om foto's te schieten! Super service!

Vandaag wel weer opmerkelijke dingen gehoord:

1) 2 motoren in beslag genomen (nee, niet de groep van ons)
2) paard breekt uit weide, door prikkeldraad en rijdt enduromotor aan. Man afgevoerd met helicopter. Status paard onbekend. Paardeworst? En nee, het paard hoorde niet bij onze groep ;D


paard is afgemaakt :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #47 Gepost op: 30-03-2008, 21:09 »
Wat foto's.













De laatste foto is overigens van Roel zijn nieuwe Yammie WR250R !





Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #48 Gepost op: 30-03-2008, 21:21 »
paard is afgemaakt
paardeworst dus 8)

Wij hebben onze hobby,
Maar laten we ook een beetje respect bewaren voor de mensen die een pard als hobby hebben.
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #49 Gepost op: 30-03-2008, 21:25 »


Oh, maar Nop, toen was ik nog schoon. En me fietsie ook.

Nu voel ik nog het zand tussen m'n tanden knarsen :-\  Man wat een baggur bende was het vandaag. Maar ik was errug blij met m'n EXC'tje. Wat rijdt dat geweldig gemakelijk zeg. 't is gewoon een mountainbike met straalaandrijving. Eindelijk een strak fietsie met gasresponse :D

En de route was prachtig. Hoewel je op veel stukken beter door de sloot kon rijden, want die lagen er vaak beter bij dan de paden. En echt veel natter werd je er niet meer van :P

Hoelio, Nop en Richard; bedankt voor het gezelschap en natuurlijk het navigeren. Vooral Hoelio gaat als een speer als voorrijder. Petje af hoor.


GJ 8)
Zo, en nu in bad :D

Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #50 Gepost op: 30-03-2008, 21:29 »
Wij hebben onze hobby,
Maar laten we ook een beetje respect bewaren voor de mensen die een pard als hobby hebben.

Eens. 37-jarige motorrijder uit groepje van vier is per traumahelicopter afgevoerd. Losgebroken paard hebben ze moeten afmaken. Weet niet wat er gebeurd is, maar het lijkt me een tragisch ongeval, voor allle betrokken partijen.


GJ :-\
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #51 Gepost op: 30-03-2008, 21:52 »
Ik heb me regenpak maar klaargelegd :-\

Op een zandpaadje??? :-X

Bedankt Ad, Gert-Jan, Richard en Frank.

Heeeeeerlijk gereden 8)

Tsjah, en botsingen zijn nooit leuk...
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #52 Gepost op: 30-03-2008, 21:55 »
Ik snap niet dat jullie allemaal zo nat zijn geworden.
Wij hebben gisteren gereden en mijn kleren waren niet eens vuil geworden  ::)

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #53 Gepost op: 30-03-2008, 22:01 »
Heb je thuis op je home-trainertje gereden dan ::)



 ;)



PS. Trailtech werkt goed hoor...!
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #54 Gepost op: 30-03-2008, 22:30 »
ziet er mooi uit ...... helaas kon ik niet mee, moest MS traject controleren .... was ook mooi
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #55 Gepost op: 31-03-2008, 08:14 »
Ik snap niet dat jullie allemaal zo nat zijn geworden.
Wij hebben gisteren gereden en mijn kleren waren niet eens vuil geworden  ::)

Die van mij anders wel . :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #56 Gepost op: 31-03-2008, 10:36 »
Eens. 37-jarige motorrijder uit groepje van vier is per traumahelicopter afgevoerd. Losgebroken paard hebben ze moeten afmaken. Weet niet wat er gebeurd is, maar het lijkt me een tragisch ongeval, voor allle betrokken partijen.
GJ :-\

Triest voor man en paard, maar ook voor het imago van onze hobby!  :'(
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #57 Gepost op: 31-03-2008, 19:51 »
Lekker gereden in de modder maar het was ook goed geweest als Ad wat minder had laten sproeien. Het stof was al lang weg.
Ik sprak onderweg een (aardige) boer die bij het ongeval met het paard was geweest. Hij vertelde dat de paarden waarschijnlijk geschrokken waren van het geluid van de motoren waarop de paarden dwars door de afzetting waren gerend voor de naderende off road rijder (geen crosser zoals in de kranten wordt gezegd). Het is niet voor niets dat Ad in zijn roadbook regelmatig heeft staan "rustig rijden, paarden". De betrokken motorrijder nam overigens niet deel aan de roadbookrit.
Net als overal in Brabant moet je steeds beter opletten waar je rijdt, vooral in bossen. Ik kan het niet bewijzen maar ik heb sterk de indruk dat politie en justitie een soort offensief zijn begonnen tegen off road rijden. Het kan geen toeval zijn dat meerdere politiekorpsen momenteel bezig zijn met acties op dit gebied.
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #58 Gepost op: 31-03-2008, 22:37 »
Morgen even de Stem lezen. Een verslaggever heeft mij vandaag een hele reeks vragen gesteld. De rijders die aan de Enclaverit deelnamen hebben overigens niets met het voorval te maken. Maar wat er ook in komt te staan, publiciteit is altijd slecht voor onze sport. In de luwte, uit de publiciteit en ver weg blijven van andere recreanten is het beste. En laat die teringherrieschopuitlaten (zie Dikke van Dale), nou eens gewoon op het schap liggen bij de motorzaak!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: data Ad Ketelaars' offroad roadbookritten 2008
« Reactie #59 Gepost op: 31-03-2008, 22:59 »
Ad, ik ben het 100% met je eens maar wat die uitlaten betreft blijft het vechten tegen de bierkaai.
Sommige mensen willen het gewoon niet snappen en dat is jammer voor onze hobby.
Ben benieuwd naar het artikel in De Stem maar die krant hebben we hier niet. Als dat artikel t.z.t. ergens op een site te lezen is hoor ik het wel.
Peter
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin