Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Knie beschermers  (gelezen 6448 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Knie beschermers
« Gepost op: 23-12-2007, 20:22 »
Ik gebruik al jaren kniebeschermers, maar eigenlijk ben ik niet helemaal tevreden over de beschermers die ik nu heb.
Ze zijn van AXO en ze zitten met twee elastieken en wat klitteband vast.
Ik vind die twee stukken elastiek eigenlijk te weinig.
Ook gaan die elastieken altijd rekken en na een jaar of twee zijn ze versleten.
Dat klitteband vind ik eigenlijk ook maar niks, dat blijft aan van alles klitten waar je het niet wilt en maakt dat dan nog kapot ook!

Dusssssssss,
Wie heeft er goede ervaringen met bepaalde types kniebescherming.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Knie beschermers
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2007, 20:59 »
hoi fraventure

Ik rij zelf met kniebeschermers van EVS  ik denk type 7. Ik rij er al jaren mee, en ben er echt heel tevreden van.
Het sluiten gebeurd ook met klitteband ( vier stuk en elastieken kousen), maar heb er weinig last van. Ze zijn heel degelijk echter wel behoorlijk prijzig. Ik heb  gezien dat er
regelmatig op ebay passeren. Wel belangrijk om eerst de juiste maat te bepalen.
gr. Johan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Knie beschermers
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2007, 21:01 »
ik heb vorige maand een setje beschermers gekocht van Kenny -  Pro flex (2008).  


 Die zitten helemaal als een soort korte kniekousen om je heen. er prettig, blijft goed zitten. enige opmerking is de hoeveelheid bescherming, op de knie netaan voldoende maar nauwelijks scheenbeschermers.  Dus die zou je er dan nog mij moeten hebben.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Knie beschermers
« Reactie #3 Gepost op: 23-12-2007, 21:33 »