Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: All Road routes  (gelezen 2471 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
All Road routes
« Gepost op: 30-12-2007, 22:30 »
Hallo allemaal

Heeft er iemand kant en klare all road routes paraat of op papier in de Achterhoek, met name de omgeving van Doetinchem / Zelhem. :P
Volgens mij zijn daar genoeg onverharde paden die je legaal kunt berijden.
Ik wil er een gaan uitzetten, maar als er mensen zijn die mooie stukken kennen of een route op papier hebben houd ik mij graag aanbevolen.
We kunnen dan eens met een aantal ARM leden een route gaan rijden als ik die klaar heb.

Laat het me gerust even weten.

Met vriendelijke groeten
Hans
BMW F 800 GS (BMW Motorsport uitvoering) en BMW G 450 X (factory uitvoering).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: All Road routes
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2007, 23:09 »
Hoi Hans,

ik heb geen route op papier, wel verhard/onverhard op kaart.

Het zal je verbazen hoever je komt met TOPO Nederland op je PC in Mapsource en Google Earth. even narijden voor de foutjes en je hebt zo een route. Ik wil je met alle plezeier helpen met narijden en/of maken van het def. roadbook, kom uit Apeldoorn dus dat is niet al te ver.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: All Road routes
« Reactie #2 Gepost op: 04-01-2008, 17:06 »
hoi, ik heb vorig jaar daar een route van zo'n 200 km uitgezet voor het koninginnedag weekend, hij moet weer ff worden bijgewerkt, maar hij begint in Doetinchem bij de Mac en als je weet dat je bij een gegeven punt niet links maar rechts moet ;D dan kom je na zo'n 200 km in Ruurlo uit bij camping Tamaring. er is daar nog genoeg te rijden.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: All Road routes
« Reactie #3 Gepost op: 04-01-2008, 19:09 »
Hoi bmweetje,

ik woon tusen Z&D dus ken alle paadjes wel zo,n beetje, rij zelf Varadero, en heb ze dus zelf ook regelmatig uitgeprobeerd.
Ik heb niets op papier staan, maar als je  :Ddeze kant opkomt kan ik eventueel wel voorrijden, :D.

Groet FD

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: All Road routes
« Reactie #4 Gepost op: 08-01-2008, 18:39 »
Hallo allemaal

Heeft er iemand kant en klare all road routes paraat of op papier in de Achterhoek, met name de omgeving van Doetinchem / Zelhem. :P
Volgens mij zijn daar genoeg onverharde paden die je legaal kunt berijden.
Ik wil er een gaan uitzetten, maar als er mensen zijn die mooie stukken kennen of een route op papier hebben houd ik mij graag aanbevolen.
We kunnen dan eens met een aantal ARM leden een route gaan rijden als ik die klaar heb.

Laat het me gerust even weten.

Met vriendelijke groeten
Hans

Routes genoeg hier in de buurt, je kunt altijd een keer meerijden alleen ligt het er wel aan met wat voor een motor je rijd.

Het is niet geschikt voor alle motoren, en noppen zijn echt wel nodig.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: All Road routes
« Reactie #5 Gepost op: 08-01-2008, 20:48 »
hoi, ik heb vorig jaar daar een route van zo'n 200 km uitgezet voor het koninginnedag weekend, hij moet weer ff worden bijgewerkt, maar hij begint in Doetinchem bij de Mac en als je weet dat je bij een gegeven punt niet links maar rechts moet ;D dan kom je na zo'n 200 km in Ruurlo uit bij camping Tamaring. er is daar nog genoeg te rijden.

Dat was mijn allereerste roadbook ervaring (tripy) dus dat punt vergeet ik nooit meer  ::) ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: All Road routes
« Reactie #6 Gepost op: 09-01-2008, 09:32 »
Dat was mijn allereerste roadbook ervaring (tripy) dus dat punt vergeet ik nooit meer  ::) ::)
Vandaar je nu ook zo goed kan roadbook kan lezen (Wat is Margrieta toch goed hè........)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: All Road routes
« Reactie #7 Gepost op: 09-01-2008, 13:40 »
Dat was een goed roadbook ....... in een oogwenk in Doetinchem in het ziekenhuis ...... maar wel samen met Margrieta
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: All Road routes
« Reactie #8 Gepost op: 09-01-2008, 16:28 »
Dat was een goed roadbook ....... in een oogwenk in Doetinchem in het ziekenhuis ...... maar wel samen met Margrieta
Wat een feest! :D
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: All Road routes
« Reactie #9 Gepost op: 10-01-2008, 19:23 »
Daar kom ik liever niet weer hoor, wel goede service he! Waar vind je dat nog ;) tegenwoordig.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: All Road routes
« Reactie #10 Gepost op: 13-01-2008, 05:30 »
het hele gebied tussen Doetinchem Hengelo Ruurlo alsmede omgeving Lochem, is verboden voor motoren omdat er veelvuldig werd gereden met offroads en men wil dit nog meer uitbreiden.
Gelukkig krijgt een organisatie als Hengelo en Zelhem het jaarlijks nog voor elkaar om in dit gebied een offroadrit te realiseren.
Dus om roadbooks te maken en met groepen hier heen te gaan zou niet erg verstandig zijn en zal zeker in het nadeel werken van de legale ritten, waar er in Hengelo dit jaar toch meer dan duizend van genoten hebben.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: All Road routes
« Reactie #11 Gepost op: 13-01-2008, 11:30 »
Ik vraag me sterk af of die 2 dingen wel gecorreleerd zijn zoals je hier impliciet aanneemt.

Het probleem is dat er blijkbaar overlast gegenereerd wordt, en waarschijnlijk door een relatief kleine groep, die zich toch niet laat weerhouden door al die bordjes. Helaas snappen de gemeentes dat vaak niet en moet alles met motoren uitgebannen worden.

Een half bos kappen om een villa van de wethouder in te zetten is echter geen probleem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: All Road routes
« Reactie #12 Gepost op: 13-01-2008, 11:39 »
Ik vraag me sterk af of die 2 dingen wel gecorreleerd zijn zoals je hier impliciet aanneemt.

Het probleem is dat er blijkbaar overlast gegenereerd wordt, en waarschijnlijk door een relatief kleine groep, die zich toch niet laat weerhouden door al die bordjes. Helaas snappen de gemeentes dat vaak niet en moet alles met motoren uitgebannen worden.

Een half bos kappen om een villa van de wethouder in te zetten is echter geen probleem.
Juist.

De route die wij vorig jaar uitgezet hadden was helemaal Legaal, misschien nu niet meer.......
En inderdaad erg veel verboden....
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 59
Re: All Road routes
« Reactie #13 Gepost op: 11-02-2008, 20:23 »
Heeft er iemand routes van de Belgische ardennen.
groetjes

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: All Road routes
« Reactie #14 Gepost op: 11-02-2008, 20:32 »
offorad is er volgens mij niks legaal in de Ardennen...