AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Tips voor Crosshelm en brildragend....

<< < (2/8) > >>

Rogier:
Ik ben het helemaal met Casper eens. Sinds ik (zachte) lenzen heb, nergens meer last van, ook niet van stof onder de lenzen of zo. Daar was ik in begin wel huiverig voor. Beslagen ruiten is ook verleden tijd.  Zelfs in de woestijn is het prima bevallen. Daarvoor had ik speciaal daglenzen meegenomen om die elke dag te kunnen wisselen. Niet nodig geweest.

Steve:
Ik rij als een paar jaar met een SCOTT OTG (over the glasses, echt waar).
Deze bril heeft een dikkere schuimrand. 2 maanden geleden heb ik een QuickStrap gekocht (via Peter Quickly) zodat ik mijn crossbril met 1 hand op en af kan zetten.
Van te voren alles een beetje prepareren (ani-fog enzo) en klaar is Steve

Harde lenzen is geen pretje (stuiteren eruit en er komt allerlei troep onder), zachte lenzen kan niet zogt de opticien

Rogier:
Ahhh, zo'n quick strap zoek ik ook, lijkt me erg handig. Zijn die verder nog ergens online te koop?

mbaars:

--- Citaat van: Rogier.V op 01-06-2005, 13:09 ---Ahhh, zo'n quick strap zoek ik ook, lijkt me erg handig. Zijn die verder nog ergens online te koop?

--- Einde van citaat ---

neem een abonnement op http://www.enduro-abenteuer.de en je krijgt zo'n ding erbij, zou het wel ffe checken misschien dat het ondertussen is veranderd...  ;)

erwindob:
Is nog steeds, heb vorige week abo besteld.
Je kunt kiezen met of zonder het Quick strap kado, scheelt ongeveer 15 euro in prijs voor niet Duitsers.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie