Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Aageboden/gevraagd grote tank KTM  (gelezen 2828 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Re: Aageboden/gevraagd grote tank KTM
« Reactie #15 Gepost op: 27-03-2008, 22:01 »
Was ik eigenlijk al een beetje bang voor.... :-[
Ik was in eerste instantie ook al van plan om 'm naar RBC te brengen, maar op hun site staan alleen maar Yamaha's dus weet niet of ze ook iets met KTM's hebben...
Weet iemand een goed adres voor zoiets in de buurt van Zoetermeer??

Ik heb mijn LC4 als aankoopkeuring  (wilde zeker weten dat blok nog 100% was) op de dynojet testbank gehad bij: MWS Motortechniek, Oliemolenstr. 79-81, 1333 DB, Almere Buiten, (036) 532 77 72. Is niet echt om de hoek van Zoetermeer maar ik weet wel zeker dat hij overweg kan met het juist afstellen van motoren voor verschillende hoogte- en weersomstandigen. Zo houdt hij bijv. al jaren voor zijn eigen enduro een lijst met verschillende luchtdrukken, vochtheidsgraden en bijbehorende afstellingen bij.....

Makkelijker nog: Ro Snel / Snelmotoren in Zeist weet vast ook wel raad. Is ervaren LC4 rijder & monteur.

p.s. Heb ook oude model Acerbis 20 l. tank en zadel nu op 2003 model zitten. Vond KTM 18 liter tank wel wat erg prijzig. Zadel zit op zich goed vast en sluit goed op tank aan maar laat groot gat achteraan open. Ben nu dus ook op zoek naar fatsoenlijke oplossing om gat tussen buddy en plastic achteraan het zadel op te lossen (en accu en omstreken droog te houden). Als je wat weet anders dan (proberen om) pre 99 zijkappen en spatbord te monteren dan houd ik me aanbevolen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Aageboden/gevraagd grote tank KTM
« Reactie #16 Gepost op: 29-03-2008, 16:26 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Aageboden/gevraagd grote tank KTM
« Reactie #17 Gepost op: 29-03-2008, 20:26 »
Nou mooi is da :-\
Heb je voor mij dan ook nog een goedkope passende tank?