Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Garmin Sucks??  (gelezen 1080 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Garmin Sucks??
« Gepost op: 26-03-2008, 21:49 »
Wat een gekloot. Ik probeer een nieuwe dvd aan te vragen, maar dat wil effe niet lukken.

Op my.garmin.com zijn opeens is opeens al mijn gps-history verdwenen, inclusief reeds geregistreerde aankopen van kaarten.
Mijn huidige gps opnieuw registreren kan niet, Het ingevoerde serienummer is ongeldig., terwijl ik mailtjes terug heb kunen vinden dat ik daar vorig jaar toch echt een CN9 op geregistreerd heb.
De support wil ook niet echt helpen, alle gegeven ingevuld in zo'n online formulier, wil het als maar niet verzenden ::) Vaag bericht over server, problemen, capaciteit en weet ik wat niet meer, dus voor de zekerheid ook maar even in IE geprobeerd. Resultaat nog erger, gewoon na het op de knop drukken hele pagina verdwenen :confused:

Iemand eerder dit meegemaakt op my.garmin? Ga er maar eens een ouderwets mailtje aan wagen (support@garmin.com zal misschien iets doen??)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Garmin Sucks??
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2008, 11:18 »
Gewoon de importeur Sailtron in Houten even bellen. www.garmin.nl en www.sailtron.nl

Met een simpel telefoontje zouden ze je klantrecords daar moeten kunnen 'resetten'.

Suc6,

Noppy

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Garmin Sucks??
« Reactie #2 Gepost op: 27-03-2008, 14:23 »
Wat een gekloot. Ik probeer een nieuwe dvd aan te vragen, maar dat wil effe niet lukken.


Ja man, koop gewoon een papieren kaart en laat al die electronische shit gewoon thuis  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Garmin Sucks??
« Reactie #3 Gepost op: 05-04-2008, 16:40 »
Afgelopen donderdag een mailtje gekregen van de support, haast hebben ze daar in ieder geval niet. Voor mij was het inmiddels al afgehandeld. Met behulp van aardige forumbezoekers staat CN2008 inmiddels op de gps......hebben we Garmin dus ook niet meer voor nodig :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Garmin Sucks??
« Reactie #4 Gepost op: 05-04-2008, 19:46 »
Ik heb een soortgelijke ervaring met Garmin: de tweede code van mijn nuvi benelux bleek niet de kaarten voor Nederand te openen, maar portugal en spanje. Div mails aan garmin (USA en UK) leverden wel antwoord, maar geen resultaat!

Zoek nu ook CN2008. Iemand een tip waar deze voordelig te koop is, liefst met 2 unlock codes?