Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)  (gelezen 20742 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #210 Gepost op: 06-07-2008, 23:36 »
Ah, vandaar dat je zo vreemd rechts in het gras geparkeerd stond bij de eerste kleine modder poel van de rit..

Pfff, nou. Dat was nou echt het gevolg van puur sukkelen. Die eerste paar km had ik echt beter de motor aan een willekeurige voorbijganger kunnen geven, zeker weten dat die het er beter vanaf gebracht had dan ik.

Citaat
Nare van mul zand is dat je pas geen/minder last hebt van spoor vorming als je boven de 80km/h komt.

Ja, dat weet ik. Duurde na zo lang geen zand meer gereden te hebben alleen weer effe voor ik die knop in m'n hoofd om kon zetten. Daarna ging het lekker.

Ik heb me echt geweldig vermaakt tijdens mijn allereerste off-road rit.

Niks allereerste offroad-rit. Je had vette klei genoeg gezien in Verweggistan zei je :)
Voor de rest hadden we niks op- of aan te merken op het tempo. Dat was prima. Volgende keer ben je weer van harte welkom om mee te rijden :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #211 Gepost op: 07-07-2008, 14:45 »
Zijn er nog mensen die de laatste zandheuvel hadden genomen?

Je kon er ook makkelijk omheen zoals wij hadden gedaan. In het paadje omhoog zat ook een redelijke diepe gleuf waarbij ik twijfelde of de big niet aan de grond zou gaan lopen. Het was het laatste deel van de rit dus ik ben er maar omheen gereden, vermoeid van de 180 afgelegde km's.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #212 Gepost op: 07-07-2008, 16:24 »
Aah was dus wel de bedoeling er overheen te gaan, zat even te twijfelen..
Ook m'n twijfels over die geul maar had mischien het steilere stuk er naast kunnen pakken, maar toen je er omheen reed ben ik maar trouw achter je aan gehobbeld ;)

DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #213 Gepost op: 07-07-2008, 17:13 »
Lekker gereden zaterdag, wat een heerlijk motortje zo'n Honda 450. Moest even omschakelen naar het rijden zonder totaalafstand, en de roadbook/ico schakelaars op het Honda'tje zitten anders dan ik gewend ben, dus zat steeds mis te duwen met mijn duim. Geen tijd meer voor gehad om aan te passen. En met zo'n licht ding moet je natuurlijk die zandheuvel ff meepakken. Sinds de OER verkenning niet meer op de motor gezeten, maar daar gaat nu eindelijk verandering in komen.... :D Binnenkort bij Ray ff zadeltje laten aanpassen, en vervolgens nieuwe stickers laten drukken, dan kunnen we aan de bak!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1385
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #214 Gepost op: 07-07-2008, 17:52 »
'K wil nooit meer horen dat een BM... noooooit stuk gaat

Een BMW gaat nooooit stuk!
 :P
Alleen een zelf in mekaar geflanste nood koppelingskabel wel..
En als je die dan wéér terug in mekaar flanst, dan gaat ie daarna wéér stuk..
 8)
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4385
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #215 Gepost op: 07-07-2008, 20:26 »
Zijn er nog mensen die de laatste zandheuvel hadden genomen?

Je kon er ook makkelijk omheen zoals wij hadden gedaan. In het paadje omhoog zat ook een redelijke diepe gleuf waarbij ik twijfelde of de big niet aan de grond zou gaan lopen. Het was het laatste deel van de rit dus ik ben er maar omheen gereden, vermoeid van de 180 afgelegde km's.
Was een leuke hobbel ;). Die in het OER weekend was nog iets lastiger. Vond het pad met "deep holes" lastiger.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #216 Gepost op: 07-07-2008, 21:34 »
Die was leuk :D kreeg na de eerste ronde de smaak te pakken ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #217 Gepost op: 07-07-2008, 21:52 »
hehehe  :D, zappa en ons keken elkaar allebei aan toen de gereedschaptasjes achterop op half zeven hingen na dat pad. Er waren trouwens wel meerdere knippen paden. Maar roadbook rijden op dat 'deep holes pad' met om de 75meter een afslag voor 10 plaatjes lang is toch wel lastig...valt me nog mee dat ik er de goede weg uit kwam  :P

Maar de big gaat toch wel bokken als je 3 kuilen iets te hard neemt  :( dan wordt je net als op een rodeo stier uit het zadel geworpen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #218 Gepost op: 07-07-2008, 22:54 »
En de hoofdprijs was voor de GSA! Win ik ook eens wat :)

Alhoewel ik redelijk uit de voeten kan met de gs zou ik dit toch niet als rustig gs club ritje voor willen stellen, al zo'n beetje direct na de start had ik al mijn aandacht bij de weg en motor nodig en was blij om achter onze voorrijder Robert aan te kunnen rijden, ik liep direct een aantal plaatjes achter......
Later kwam ritme er in en ging het beter, zelfs hier en daar nog even voortouw genomen maar dat was ik ook zo weer kwijt, op een of andere manier produceerde ik meer stof op de lange paden dan die andere brommers 8)
Heerlijk gereden met naar verhouding minimaal asfalt, kijk daar komen we voor! Dan neem je de lange verharde heen en terugweg graag voor lief.

Ad bedankt voor de rit, Marten voor de orga en ons 5(af en toe 6)tal voor de lekkere tocht.
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #219 Gepost op: 08-07-2008, 11:07 »
Marten en Ad bedankt. Was een top rit. En natuurlijk Robert (grotendeels) als voorrijder. Koning op zijn omgebouwde NX. En natuurlijk ook de rest van de groep voor de gezelligheid en stof  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #220 Gepost op: 08-07-2008, 21:37 »
Inderdaad een zeer leuke en afwisselende rit.
Niet echt grove fouten in het roadbook, dus lekker kunnen rijden.

Het heuveltje maar even over geslagen. Zaten idd wel heel diepe sporen in.

Op het einde Rentorik nog van een gratis modderbad voorzien  ;D


Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #221 Gepost op: 08-07-2008, 22:10 »
Ik ben toch wel benieuwd over welk heuveltje jullie het de hele tijd hebben ?
Bedoelen jullie dat bergje bij de surfplas ??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #222 Gepost op: 08-07-2008, 22:41 »
Yip ;), is niet echt bijzonder maar die geul is een tikje diep als je maar 23cm grond speling hebt :-\
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #223 Gepost op: 08-07-2008, 22:54 »
Dat bergje rijden wij aan de andere kant naar boven , daar waar de laatste 2 meter 90’ verticaal is  8)
Dat spoor met die geul is in het verleden ook heel wat steiler geweest maar door het vele gebruik is het helemaal uitgesleten.
Maar inderdaad , als je maar weinig grondspeling hebt en een motorfiets van +200kg valt het allemaal niet mee om zoiets te doen  :o

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ARM-Ad Ketelaars roadbook rit op zaterdag 5 juli (ARM-members only!)
« Reactie #224 Gepost op: 08-07-2008, 23:56 »
Maar ze kunnen het wel.. hier een DR 750 BIG ;) is toch als een van de weinige boven gekomen 8)  [eerstse plaatje voor een indruk, OER weekend]



DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl