Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Vriendin-van-huis-ritje (De Peel, 26 april)  (gelezen 7308 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Vriendin-van-huis-ritje (De Peel, 26 april)
« Reactie #30 Gepost op: 27-04-2008, 13:13 »
Nou het was een leuk, zonnig maar stoffig ritje (loop nog te hoesten.......)
Tot een volgende keer



Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4387
Re: Vriendin-van-huis-ritje (De Peel, 26 april)
« Reactie #31 Gepost op: 27-04-2008, 16:35 »
Vond het ook geslaagd, lekker tempo en voor mij lekker geen stof ;D. Wel een spannend momentje, op een knippenpad kon de bejaarde vering van m'n DR het niet meer bijhouden wat resulteerde in een landing op het voorwiel in het volgende gat. Na een paar bokkensprongen leek het weer goed te gaan maar was de richting veranderd in de richting van een slootje. Hoe ik het deed weet ik niet maar ik belande aan de andere kant in een akker waar ik de controle weer min of meer terugkreeg  :o.
Op de terugweg met Gerben nog een paadje uitgeprobeert maar dat liep dood min of meer. Er was nog een (on)mogelijkheid langs het prikkeldraad op een stukje van een meter breed met rechts een breede sloot. Je raad het al, het ging niet helemaal goed. M'n achterwiel wilde de sloot in maar ik kon me nog vast houden aan het prikkeldraad. Omdat dit op begeven stond, de motor maar gecontroleerd op de stijle slootkant laten vallen met een been in de sloot. Gelukkig kwam Gerben als snel helpen om me uit deze benarde positie te helpen. Daarna soppend maar terug gereden.  ;D
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Vriendin-van-huis-ritje (De Peel, 26 april)
« Reactie #32 Gepost op: 27-04-2008, 17:06 »
En waarom zijn van die laatste actie geen foto's??
Dat hebben wij weer gemist!!

Bedankt voor het uitzetten en voorrijden van de rit. Ik heb me goed vermaakt!

Rob.
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Vriendin-van-huis-ritje (De Peel, 26 april)
« Reactie #33 Gepost op: 27-04-2008, 21:55 »
jep, was leuk ritje, moeten we van de winter nog maar eens doen, als ie technisch wat moeilijker is :-)

Ik heb me helemaal dubbel gelachen bij die slootaktie van Niek, Hij viel in slow-motion om, en ik dacht echt die duikt VOL de beek is, maar wonderbaarlijk wist hij zich te redden met het prikkeldraad van de boer... en slechts 1 poot in de beek, motor op het droge. Gelukkig was ik effe blijven staan kijken alvorens te volgen :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Vriendin-van-huis-ritje (De Peel, 26 april)
« Reactie #34 Gepost op: 27-04-2008, 22:20 »
Stoer hoor.
Hopelijk deze week de KTM klaar, kan ik ook weer mee.
Ik heb "ekker" een marathonnetje gereden in de blub in duitsland. 100 km zwoegen en glibberen. tijd 05:56:56......
Iets voor jullie......  :stupid:
http://www.mega-sports.de/diashow/index.htm
De tweede ronde was erg zwaar, maar omdat ik wist dat ik weer die 3 mooie afdalingen kon nemen, ging ik maar weer voor. 8)
Was wel kapot...... en vies. 8)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!