Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Trailtech bestellen  (gelezen 46354 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #45 Gepost op: 25-06-2008, 21:03 »
Ik zie in de handleiding niets over nullen in rally modus, alleen dat je in de rally modus de afstand kan corrigeren.

dus dat geeft ook niet veel duidelijkheid...

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #46 Gepost op: 25-06-2008, 21:21 »
Die werkt alleen i.c.m. de remote. Als je die er niet bij koopt, kan je die niet oproepen. Of dat wel gaat met een zelfgemaakte remote weet ik niet. 't Stekkertje ziet er niet ingewikkeld uit maar ik ben geen elektroheld.
Ik laat voorlopig gewoon m'n sigmaatje er naast zitten.
Voor de prijs hoef je het niet te laten om er zo'n remote controle bij te kopen ( €21.00 )

@roos , ik heb nog steeds geen antwoord van Trailtech terug gekregen over de mogelijkheden van het plussen en minnen en dat dat eventueel veranderd kan worden van 10 meter naar 100 meter.

Over het haperen van de remote controle deden ze niet moeilijk over en die kan ik zo terugsturen en een nieuwe krijgen.

@brian , uiteraard zit er gewoon de gangbare garantie op als ik die Trailtech spullen verkoop.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 162
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #47 Gepost op: 25-06-2008, 21:22 »
Ik zie in de handleiding niets over nullen in rally modus, alleen dat je in de rally modus de afstand kan corrigeren.

dus dat geeft ook niet veel duidelijkheid...

Je hebt gelijk. Het is niet de rally-modus die je moet hebben, maar de 'Lap Timer Mode' (pagina 3, onderaan).

Eenmaal starten door de bovenste knop van de afstandbediening in te drukken (Start/stop laptimer) en daarna bij iedere bocht die je wilt nullen de onderste knop (Signal new lap).

Ik heb 'm zelf gebruikt bij AK tripjes en het werkt echt goed.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #48 Gepost op: 25-06-2008, 22:09 »
Let goed op of test goed!

De Vector is familie van de Lynx; deze laatste hing na 200 / 300 situaties oftewel keren nullen in stopwatch mode.

Dat de stopwatch ook de afstand nult is puur toeval; dit is niet speciaal voor ons Hollandse roadbookrijders ontworpen. Daarom stel ik voor dat iemand deze feature eens grondig test, tot bijv. 1.000 x.

Voor de zekerheid zou ik voor een buitenlandse (lange) rally een klein gaatje boren in de magnesium behuizing en een paperclip meenemen om het hele systeem te resetten. Het is nl knap kunt indien je zonder afstandmeter komt te zitten.

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #49 Gepost op: 25-06-2008, 22:18 »
In de optionele aluminium dashboardje / beschermer zit orgineel af fabriek al zo'n gaatje waar je met een pennetje in kan om de computer geheel te resetten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #50 Gepost op: 25-06-2008, 22:43 »
Da's mooi, want dat was nodig ;D Zit er ook een rubber stopje bij om de bagger buiten te houden? Ik heb een recentie voor ze geschreven over de Lynx en had zowel het gaatje als het rubber dopje gesuggereerd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #51 Gepost op: 25-06-2008, 22:45 »
Adje wat kost dat bij jou, vector, afstand bediening en... vergeet ik nog iets?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #52 Gepost op: 25-06-2008, 22:58 »
Ik zou zeker de magnesium behuizing er bij bestellen...

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #53 Gepost op: 26-06-2008, 09:45 »
Is gewoon aluminiminmium ::)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #54 Gepost op: 17-08-2009, 17:29 »
dikke schup (ja weet het oud topic)

weet iemand of een originele sensor kabel van ktm (drie draden) op die vector past? Weet niet hoeveel kabels die sensor heeft en in handleiding zie ik het niet terug. Zie wel wit stekkertje op een foto maar maak er niks van. Heb nog waterdichte stekkers liggen dus die wou ik eraan maken.
 
ik wil dan ook nog mijn TT 5 knops afstandbediening aansluiten op de trailtech uhm kan dat?
Zitten ook drie draden in afstandsbediening. Dus ik denk van wel.

Heb ad franse ook mail gestuurd maar ik weet niet hoe hij gezondheid technisch zit.

frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4390
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #55 Gepost op: 17-08-2009, 21:00 »
Interessant dit, wil ook mijn 5-knoppen abd aansluiten maar die pinnetjes van de Traintech zijn te klein om te meten.

Heb jij trouwens je backlite aan de gang. Bij mij wil ie niet  >:( Voor de rest doet ie het prima. Ik heb trouwens de sensor besteld die in het standaard gat van de remschijfadapter past. Denk dus dat de standaard exc sensor wel past.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #56 Gepost op: 17-08-2009, 22:26 »
@ Gezwinde spoed , Ik heb het licht in de vector getest voordat ik het naar je opstuurde en het werkte perfect.
Als het nu niet meer werkt dan mag je die terugsturen want er zit garantie op.
Als je wil dan regel ik dat voor je en mag je die rechtstreeks naar de leverancier sturen ivm verzendkosten.

@Frenkie H , ik heb je een mailtje terug gestuurd maar helaas kan ik je daar niet mee helpen.
Stroom is niet mijn ding  :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #57 Gepost op: 18-08-2009, 00:25 »
dikke schup (ja weet het oud topic)

weet iemand of een originele sensor kabel van ktm (drie draden) op die vector past? Weet niet hoeveel kabels die sensor heeft en in handleiding zie ik het niet terug. Zie wel wit stekkertje op een foto maar maak er niks van. Heb nog waterdichte stekkers liggen dus die wou ik eraan maken.
 
ik wil dan ook nog mijn TT 5 knops afstandbediening aansluiten op de trailtech uhm kan dat?
Zitten ook drie draden in afstandsbediening. Dus ik denk van wel.

Heb ad franse ook mail gestuurd maar ik weet niet hoe hij gezondheid technisch zit.

frank

Je kan de originele sensorkabel vervangen, ik zie ze op beay voor 16 Engelse duiten staan. Maar Adje kan dit er wellicht ook bij leveren. Ik wil je handel niet verstoren, maar ebay is vaak wel een mooie bron van informatie.
http://cgi.ebay.co.uk/Replacement-Vapor-Vector-Speed-Sensor-KTM-1995-03_W0QQitemZ270441893234QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3ef797cd72&_trksid=p4634.c0.m14.l1262

Ik begin ook enthousiast te worden voor een Trailtech, alle negatieve puntjes zijn verweerd in de topic en er zijn wel hele leuke uitbreidingsets te krijgen voor redelijke prijzen. Voor dit geld mogen ze ook best een keer kapot gaan, elk deeltje is afzonderlijk te krijgen en kost de kop niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #58 Gepost op: 18-08-2009, 08:02 »
Leuk dat iedereen nu met die Trailtechs gaat rijden; dan komt er ook in NL wat meer expertise van.

Zou helemaal top zijn indien iemand de 5-knops TT aan de klets kreeg met een Vector bijv.!

Ik rij nu nog met mijn IMO en die schijnt ook niet het eeuwige leven te hebben...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #59 Gepost op: 18-08-2009, 17:11 »
ben niet zo'n elektro hobby bob maar proberen kan altijd afstandbediening van trailtech met beleid slopen en dan kijken of aantal draden overeenkomt en hoppa....

kan altijd nog trailtech afstandbediening herstellen.


frank