Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Centraal-Europa op tv  (gelezen 3734 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Centraal-Europa op tv
« Gepost op: 13-04-2008, 15:13 »
Citaat
GINAF Rally Power dagelijks op tv

EDERVEEN / HILVERSUM – Vanaf zondag 20 april tot en met zaterdag 26 april kunnen de rallyfans dagelijks de verrichtingen van de coureurs in Centraal-Europa volgen.

RTL7 brengt iedere dag een samenvatting van de etappe in beeld. In iedere uitzending komt het GINAF Rally Power team uitgebreid aan bod. RTL stuurt overigens geen eigen filmploeg naar Hongarije en Roemenië. De omroep heeft er voor gekozen om de beelden via organisator ASO op de Nederlandse televisie te brengen.

De uitzending begint iedere dag om 17.20 uur en duurt tot 17.35 uur. ’s Avonds laat is er een herhaling van het programma. Deze reportage begint dagelijks om 00.15 uur.

Zal alvast de recorder instellen. Eens kijken of ze zich een beetje aan de tijd kunnen houden.

Zaterdag 19 april staat de technische en administratieve keuring op het programma. Zondag 20 april gaan de rijders van start voor de eerste van de aanvankelijk 7 geplande etappes. Door omstandigheden was ASO genoodzaakt een paar etappes te annuleren. Gelukkig blijft er in totaal nog zo'n 1.100 km special over. Zaterdag 26 april is de finish in Balatonfured aan het Balatonmeer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #1 Gepost op: 13-04-2008, 20:32 »
Ik zeg kappen met die zooi, Europa is gewoon te klein om dit soort rally,s te houden.
De man hier beneden is naast KTM dealer in Roemenie een groot Dakar en enduro liefhebber zowel aktief als in service. hij zegt ook dat zoveel pk de wegen niet aankunnen. Onze sport staat zwaar onder druk, eigenlijk zijn wij gangster in de ogen van velen. in dit soort landen de boel naar de kloten rijden draagt niet bij aan ons imago.



Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #2 Gepost op: 14-04-2008, 09:04 »
Door omstandigheden was ASO genoodzaakt een paar etappes te annuleren.

Welke omstandigheden? Ook hier terroristen?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2008, 05:26 »
rtl laat het dus afweten. Wel jammer, want die hadden schappelijke tijden, en een redelijk vast uitzendschema. Gelukkig hebben we Eurosport nog. Die beelden heb ik gedeeltelijk kunnen afvangen, de snooker liep weer eens uit ::)

Kijk HIER
Ik zal vandaag de pagina nog wat aanpassen aan de CER maar het werkt in ieder geval.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #4 Gepost op: 21-04-2008, 08:56 »
Ik vindt eurosport nog steeds super, mooie beelden en onpartijdig verslag !
De special gisteren vondt ik ook top !!
de CER is eigenlijk meer een sprint dan een raid. kijk en dat kan nou weer geen kwaad.
Die Hummer blijft mooi en Stacy top maar de echte topper toch wel. Verstegen.
ik ben benieuwd!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #5 Gepost op: 21-04-2008, 10:23 »
Filmpje werkt inmiddels

De organisatie zet zelf trouwens ook filmpjes online:


Vrij beroerde kwaliteit van de ASO

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #6 Gepost op: 21-04-2008, 18:30 »
no longer available ...

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #7 Gepost op: 22-04-2008, 09:04 »
Deel 2 van Eurosport heb ik ook gedeeltelijk af kunnen vangen (weer die kl*te snooker  :confused:)

Zijn wel weer leuke beelden geworden:

KLIK

Ik heb net geprobeerd de herhaling op te nemen, misschien dat die wel kompleet is, maar dat weet ik vanavond pas.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #8 Gepost op: 22-04-2008, 13:15 »
De opname van vanmorgen is beter, de hele uitzending staat er op. En nu dus ook reeds hier te zien. Klik de link in de reply hierboven......

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #9 Gepost op: 23-04-2008, 08:10 »

Deel 3 alleen de motoren........ vanavond komt de hele uitzending weer online (hoop ik ::))

KLIK

Offline member

  • *****
  • Berichten: 267
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #10 Gepost op: 23-04-2008, 08:36 »
 :( :( Nou breek je de uitzending terwijl ik heeeerlijk naar de quads aan het kijken was :-[ :-[

Maar gaaf dat je de filmpjes post ( ik ga toch ook weer naar een 2-wieler )

Gr Erik,

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #11 Gepost op: 23-04-2008, 10:22 »
Goed initiatief Ferd. Ik had er nog nix van gezien, nu gelukkig wel. Is dan wel geen groot fenomeen als de Dakar, maar de beelden zijn om te smullen.

En als ik dit zie ga ik zin krijgen in de OER. Maar eens op de agenda zetten voor 2007 8)


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #12 Gepost op: 23-04-2008, 12:56 »
Het zijn wel gave beelden die ze maken. Commentaar is ook lekker enthousiast, beter dan RTL-gezever. Net de volledige beelden van gisteren zitten kijken, toch wel lekker spectaculair met al dat water. Ik zal het straks even uploaden, hier gaat dat niet lekker lukken met een snelheid van 30 to 7 kb......

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #13 Gepost op: 23-04-2008, 13:20 »
OP die stenen rijden de meeste deelnemers trouwens op Baja en Michelin Enduro banden kreeg ik net door van Mars..... Baja=>Allroadband, zand, stenen, modder, sneeuw, ijs  :D

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Centraal-Europa op tv
« Reactie #14 Gepost op: 23-04-2008, 21:48 »
Deel 3 alleen de motoren........ vanavond komt de hele uitzending weer online (hoop ik ::))

KLIK


Hij staat er! Helemaal kompleet.