Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Snarf update  (gelezen 1938 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Snarf update
« Gepost op: 15-04-2008, 20:35 »
Zoals jullie weten heb ik op een gegeven moment mijn DRZ verkocht, mede omdat ik maar niet van de pijn in mijn linkervoet afkwam. Wil toch maar eens vertellen hoe het geheel is afgelopen qua medisch cricus en het herstel.

Afijn, ik had een afspraak in het najaar gemaakt met de maarstenskliniek, maar kreeg doodleuk de mededeling dat ik minimaal een half jaar moest wachten voordat ik aan de beurt was  :o :-\ Alternatief was het Diakonesseziekenhuis in Utrecht. Daar ben ik geweest en daar kreeg ik na 6 röntgenfoto's en een analyse het goede en slechte nieuws: Het goede nieuws was dat mijn klompvoet destijds perfect is geopereerd en er erg goed uitziet voor de misvorming bij geboorte. Ook was er op de foto's geen enkele vorm van slijtage waarneembaar. Tja, wat dan? het slechte nieuws is dat het gewricht slecht tegen impact kan. Oftewel het hardlopen wat ik ooit gedaan heb was er één van de categorie: bad idea :confused:

Huidige stand van zaken: Voet doet het goed. Klachten zijn aanmerkelijk afgenomen en ik kan alweer mijn semi-crosslaarzen aan (dingen van HG, een beetje ala de savanna's van BMW, maar dan wel echt waterdicht :-X ). Druk op het gewricht laat me al niet meer kromtrekken van de pijn en ook een crosslaars kan ik alweer aan zonder dat ik het ding direct weer wil uitschoppen. Ik durf nog niet te zeggen dat ik er helemaal ben, maar het gaat zeker de goede kant op.

Ondertussen heb ik me bezig gehouden met het verbouwen van een zwarte koe (BMW 1100GS) en daar heb ik veel schik mee gehad... Heb me zelfs laten verleiden tot het aanschaffen van een allroad wielenset met 21" voorwiel... (je wordt bedankt Leo  :D :P)

Gaan het forum maar weer eens wat meer volgen hier ;)
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Snarf update
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2008, 09:35 »
Succes Frans,

Gewoon weer een DRZ kopen want het forum is ook aan een come-back bezig... 8)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Snarf update
« Reactie #2 Gepost op: 16-04-2008, 21:59 »
Kijk das nog eens goed nieuws!
Welkom terug!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: Snarf update
« Reactie #3 Gepost op: 16-04-2008, 22:55 »
(je wordt bedankt Leo  :D :P)

 ;) no problemo

Fijn om te lezen dat je voet (bijna) geen pijn meer doet bij het uitoefenen van je hobby.

LEO


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Snarf update
« Reactie #4 Gepost op: 17-04-2008, 14:44 »
Mooi, goed nieuws Frans. Snel weer een endurootje kopen...


GJ
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Snarf update
« Reactie #5 Gepost op: 17-04-2008, 14:50 »
gewoon weer een drz kopen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Snarf update
« Reactie #6 Gepost op: 17-04-2008, 16:41 »
laat er nou toevallig 1 staan hier op het forum :-X

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=4946.0

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Snarf update
« Reactie #7 Gepost op: 17-04-2008, 18:59 »
achja en anders taat er over een paar maanden nog wel een te koop :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Snarf update
« Reactie #8 Gepost op: 17-04-2008, 20:06 »
Rustig jongens het is nog niet zo ver. Over 6 weken ga ik eerst op vakantie en na juni ga ik eens kijken wat ik doe. Mogelijk ga ik dit jaar nog verhuizen en dat kost geld. Ook daar zal meer duidelijkheid over zijn tegen die tijd.
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...