Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Canceled!!!All Road Training "zware jonges" op politie terreinbaan in lelystad  (gelezen 5133 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: All Road Training "zware jonges" op politie terreinbaan in lelystad
« Reactie #15 Gepost op: 27-05-2008, 21:49 »
Wat blijft het stil  ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Re: All Road Training "zware jonges" op politie terreinbaan in lelystad
« Reactie #16 Gepost op: 29-05-2008, 11:52 »
ik heb wilhaus gevraagd met een datum te komen.

zodra ik die weet plaats ik die.


Bryan
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Re: All Road Training "zware jonges" op politie terreinbaan in lelystad
« Reactie #17 Gepost op: 30-05-2008, 09:32 »
de Voorgestelde datum is zondag 6 juli.

interesse? dan graag aanmelden bij wilhaus zijn website.(ook al heb je dat eerder gedaan, ik weet het misschien wat omslachtig maar alleen bij  voldoende belangstelling kan het door gaan)

Hopelijk kan het door gaan deze keer.

Ik kijk er naar uit

bryan

www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: All Road Training "zware jonges" op politie terreinbaan in lelystad
« Reactie #18 Gepost op: 30-05-2008, 10:05 »
Ingeschreven, betaling gegevens krijg ik via de mail  ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Vandaag(7-6) ingeschreven. Bryan vandaag ontmoet bij Van Meel Motoren in Made, bij de Yamaha Experience. Daar stond mijn nieuwe Tenere ook te blinken, vrijdag a.s. aflevering(als alle accesoires binnen zijn). Dan kan ik 'm mooi inrijden voor de training van 6-7 in Lelystad. Greetz, Hans.
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Beste geintereseerde leden,

tot mijn grote spijt krijg ik zojuist het bericht van Rob wilhaus dat hij wederom afziet van de geplande training op 6 juli as.

Daar dit de 3e keer is dat de training zo op geschoven word heb ik besloten me voorlopig niet in te zetten voor deze rijschool. Mijn geloofwaardigheid word hier nl door aangetast.

Ik vind het erg vervelend voor diegene die zich aangemeld hebben.

Wat ik wel blijf doen is zo nu en dan prive training geven voor kleine groepen. max 3 personen.

Mocht je hier een keer oren naar hebben  dan kan je mij altijd een berichtje achter laten.

Voor nu kan ik niks anders zeggen dan sorry.


Vriendelijke groeten

Bryan

PS;
Gang is alles

www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Jaaaa altijd een mooie trainingsbaan geweest daar in Lelystad  ;D :) ;D :D :)

 :stupid:
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Tja, een beetje vreemd! Had me netjes opgegeven bij Wilhaus en kreeg vervolgens de mededeling dat ik nog bericht zou krijgen. Nu lees ik dan hier, via Bryan, dat het niet doorgaat. Niks geen berichtje van Wilhaus! Jammer, maar helaas. Greetz, Hans.
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Is inderdaad jammer, meer je beslissing is zeer begrijpelijk Byan. Communicatie verloopt zeer moeizaam als je de berichten in het verleden een beetje gevolgd heb, en dat komt de zaken natuurlijk niet ten goede.

Kunnen we voor ARM die baan niet een keertje afhuren? Zal hier vast wel animo voor zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Kunnen we voor ARM die baan niet een keertje afhuren? Zal hier vast wel animo voor zijn.


Zeker weten!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
De baan op Lelystad is niet zomaar door iedereen af te huren. Daarvoor moet je daar als instructeur werkzaam zijn.
Er mogen max. 20 motoren in het offroadgedeelte en het kost meer geld dan een doorsnee oefenlocatie zoals een crossbaan.


Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Daarvoor moet je daar als instructeur werkzaam zijn.

Nou Inge, dat is dan toch geregeld?  :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
Hey Inge

Dan moet ik je helaas teleurstellen. Juist instructeurs van de Politieacademie mogen de baan NIET huren!!!

Daarom heb ik in april een alternatief gevonden in de zandgroeve te Limburg. Ik had namelijk ook de baan op het circuit, maar door de bekende reden kon dat niet doorgaan. Overigens is de zandgroeve inmiddels een enorm succes aan het worden en zit 28 september a.s. nagenoeg vol met 40 inschrijvingen. Arjan Brouwer is weer als trainer aanwezig maar ook Frans Verhoeven is van de partij als trainer.

Voor inschrijven kan je terecht op de blogspotsite http://motorrijschoolhendriks.blogspot.com



Bryan heeft inmiddels mail van Franklin.......

Enne ik schat in dat er dit jaar / volgend voorjaar nog een aantal data bijkomen voor wat betreft de ORT in de zandgroeve.

Groeten Hans

BMW F 800 GS (BMW Motorsport uitvoering) en BMW G 450 X (factory uitvoering).

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Beste geintereseerde leden,

tot mijn grote spijt krijg ik zojuist het bericht van Rob wilhaus dat hij wederom afziet van de geplande training op 6 juli as.

Daar dit de 3e keer is dat de training zo op geschoven word heb ik besloten me voorlopig niet in te zetten voor deze rijschool. Mijn geloofwaardigheid word hier nl door aangetast.

Ik vind het erg vervelend voor diegene die zich aangemeld hebben.

Wat ik wel blijf doen is zo nu en dan prive training geven voor kleine groepen. max 3 personen.

Mocht je hier een keer oren naar hebben  dan kan je mij altijd een berichtje achter laten.

Voor nu kan ik niks anders zeggen dan sorry.


Vriendelijke groeten

Bryan

PS;
Gang is alles



Beste Bryan,

Het zal je niet verrassen dat ik niet amused ben over wat heer Wilshaus en jij allemaal al dan niet bekokstoofd hebben in dit topic.
Ik heb me begin mei (!!!) per mail aangemeld met voorkeursdata (en telefoonummers). In dit topic heb ik gevraagd naar mogelijke data om mogelijke xt6-leden mee te krijgen: duurt allemaal erg lang voordat er een reactie komt. (In mijn beleving gaat het daar al mis met de 'geloofwaardigheid', zeker in combinatie met de eerder afgezegde training in dec/jan).
 Op 27 juni komt er een emailtje of ik nog interesse heb en voordat ik antwoord kan geven (toevallig weekendje geen pc bij de hand) is het hele avontuur afgezegd.
Zonder dat ik jou (en jouw afspraken met Wilshaus) ken, ben ik wel geneigd te denken dat jij hier een grote kans laat liggen om je 'geloofwaardigheid' op te poetsen of op z'n minst te behouden,

In jouw openingspost staat toch heel duidelijk dat jij de training geeft. Als je dan vervolgens ook nog doodleuk zegt dat je wel privetrainingen geeft.... Dan denk ik: doe een concreet aanbod aan diegenen die zich hebben aangemeld. Kennelijk heb jij Wilshaus helemaal niet nodig....
Andere locatie en probleem opgelost, toch??

groet
Meik

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Dag Meik,

ik ben ten eerste net zo teleurgesteld in de zaken als jij. Even voor je duidelijheid.
Ik bekokstoof helemaal niks met wilhaus. Ik word gevraagd als trainer. De verder communicatie verloopt via wilhaus. Dat jij net als ik nou de dupe word hiervan is erg vervelend

Ik wilde leden van dit leuke forum erbij betrekken daar het een perfecte training leek voor velen van dit forum.
Ik geeft training omdat ik het leuk vind. Commercie is bij mij niet van belang.

Ondertussen zijn er vele andere spelers in de markt die ook dit soort trainingen geven, waaronder rijschool hendriks.

Meik, ik zou zeggen meld je daar aan.

succes

Bryan
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl