Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gaat er nog iemand meedoen aan de Motocross Nieuw Vennep?  (gelezen 1028 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
http://www.motocross-nieuwvennep.nl/
Niet echt een all-road evenementje, maar zijn er op dit forum nog mensen die van plan zijn om mee te doen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Gaat er nog iemand meedoen aan de Motocross Nieuw Vennep?
« Reactie #1 Gepost op: 21-05-2008, 22:09 »
vig jaar meegedaan met de kikacross erg leuk(als rode lataarn drager)

na de OER ga ik weer meer op de crossbaan rijden. Is leuk crossbaan rijden waser aanvankelijk wat huiverig voor , maar is echt leuk.
gewoon doen dus,.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Gaat er nog iemand meedoen aan de Motocross Nieuw Vennep?
« Reactie #2 Gepost op: 22-05-2008, 08:11 »
hmmmm..... die site is niet echt voor FF opgezet :-X


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Gaat er nog iemand meedoen aan de Motocross Nieuw Vennep?
« Reactie #3 Gepost op: 22-05-2008, 09:59 »
Maakt niet uit. Het is een ontzettend leuk crossje. Harde baan als het droog is en glibberen als het nat is. En erg gezellig!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Gaat er nog iemand meedoen aan de Motocross Nieuw Vennep?
« Reactie #4 Gepost op: 22-05-2008, 11:53 »
Maakt niet uit. Het is een ontzettend leuk crossje. Harde baan als het droog is en glibberen als het nat is. En erg gezellig!
Ja vorig jaar was ik er ook bij en heb het daar inderdaad goed naar mijn zin gehad en mooie foto's aan overgehouden, bedankt Paulien!
Helaas dit jaar andere minder leuke verplichtingen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Gaat er nog iemand meedoen aan de Motocross Nieuw Vennep?
« Reactie #5 Gepost op: 16-06-2008, 10:30 »
En hoe is het geweest?

Ergens misschien wat foto's te zien?....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Gaat er nog iemand meedoen aan de Motocross Nieuw Vennep?
« Reactie #6 Gepost op: 17-06-2008, 19:16 »
Het was erg leuk. Ik had al een paar maanden niet meer serieus op mijn Husaberg gereden en had de training op vrijdag gemist. Dus zaterdag ochtend de verkenningsronden en zoals altijd had ik laag geloot, dus stond ik vooraan bij het hek. Hek klapt omlaag en die hele meute als een dolle op de eerste bocht af. Heb ze allemaal laten gaan, behalve die grote vent op die chinese 250.... Dat was mij de eer te na... Tweede manche ging echt lekker hoewel de uitslag nog nergens op leek. Wel plezier gehad, de baan was perfect en de cola zero was gratis en werd door luchtig geklede dames verstrekt. Dus een topdagje. Do en Inge waren er ook, verder niemand van het forum gezien (of herkent)