Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ORT zandgroeve 28 sept.  (gelezen 26683 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: ORT zandgroeve 28 sept. PLAATSEN TER OVERNAME!!!! mail Franklin
« Reactie #90 Gepost op: 28-09-2008, 22:12 »
Ik sluit me bij Silbertanne aan.
Het was super en erg gezellig.
Inderdaad veel geleerd van Arjan en zijn zoon.
En respect voor Silbertanne, Dappere Beer en Oossie!

Groeten,

Erik

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: ORT zandgroeve 28 sept. PLAATSEN TER OVERNAME!!!! mail Franklin
« Reactie #91 Gepost op: 28-09-2008, 23:00 »
Al een tijdje thuis, inderdaad veel geleerd.

En over tankstation praatjes..., mij werd door een collega motorrijder gevraagd waar ik dat slechte weer onderweg gehad had  ::)
Dacht bij mezelf "laat maar met zijn mooi opgepoetste shopper"....

Orga en instructeurs, nogmaals bedankt. (Maar dat kan niet vaak genoeg gezegd worden)
Het is lang geleden dat ik mijn motor zo vaak op 1 dag heb moeten oprapen  :-\

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: ORT zandgroeve 28 sept. PLAATSEN TER OVERNAME!!!! mail Franklin
« Reactie #92 Gepost op: 28-09-2008, 23:05 »
Jullie zijn Helden !!!  ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 84
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #93 Gepost op: 29-09-2008, 05:53 »
Top weekend gehad.

Bedankt allemaal!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #94 Gepost op: 29-09-2008, 09:05 »
zo, ook het zand weer uit al mn gaten gespoeld!

voor diegenen die er waren: mooi he!
Voor diegenen die maar niet gegaan zijn: je hebt spijt!

Ik heb zelf de training van Frans Verhoeven gedaan, vooral dat klimmetje in het bos zal me nog wel even bijblijven. Ging in 1x goed maar dat had ik eigenlijk niet verwacht... En ik weet nu dat als je in een krap bos wilt keren, je gewoon heel hard tegen een boom oprijdt en dan sta je vanzelf de goede kant op. (althans, zo leek het :) )   Tenslotte heb ik veel plezier beleefd aan die "massastart" van 45 motoren op de bodem van de groeve. Daar krijg je toch een adrenalinekick van!!

offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #95 Gepost op: 29-09-2008, 09:16 »
Auw, kreun, zucht. . . , ik heb spierpijn van gisteren.
Ik heb ook meegereden in de groep van Arjan en Rob Brouwer. Respect voor hun motor beheersing.

Ik heb echt m’n grenzen verlegd gisteren. Nooit gedacht dat ik met een dikke 2 cilinder de bovenkant van een zandduin kon bereiken. Met vol gas in de tweede versnelling doorploegen naar boven in de hoop dat je achterband zich niet ingraaft. Ook erg veel respect voor de HP2 die volgde. Die massa start was ook geweldig om te doen. Met meer geluk dan wijsheid ben ik als 6de binnengekomen in de tweede wedstrijd. Ik ben stiekem wel trots op mezelf. Haha

Met alleen maar een afgebroken koppelingshandel en volledig uitgeput ben ik er nog goed vanaf gekomen. Ik ben benieuwd naar de foto’s en filmpjes.
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #96 Gepost op: 29-09-2008, 09:54 »
voor diegenen die er waren: mooi he!

Nou en of !!!

'k Heb me super vermaakt, veel geleerd en moe gestreden. (vooral die 2 massasprints  :D )
Bij 1 van de beginnersgroepen was ik wel op mijn plaats ('k was die gozert op 1 van de gele DRZ's). Wat je op 1 zo'n dag veel kunt (af-)leren zeg!

Ongetwijfeld veel ARM-ers gezien enof gesproken maar niet herkent (behalve Silbertanne die ik ook niet heb herkent  :-[, maar hij mij wel).

Komend weekend de BDM-rit, maar dan op m'n F650GS, dan gaat mijn meisje op de DRZ, uiteraard nadat ik de gele modderkluiten er weer af heb gespoeld.
...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #97 Gepost op: 29-09-2008, 12:17 »
Waanzinnig. Wie verwacht er nou om met zes man les te krijgen van motor hooligan Frans Verhoeven. De dikke KTM 500 enduro was gewoon een kinderfietsje in zijn handen. M'n dikke 990 zorgde voor veel zweet bij mezelf en deels was dat angstzweet. Ik heb veel geleerd, bijvoorbeeld dat ik luchtige motorkleren moet hebben, iets te drinken onderweg (camelbag) en wat protectors hier en daar.

Tijdens het verkenningsrondje van de wedstrijd naar boven kreeg ik gewoon kramp in mijn handen, zonder hulp kreeg ik m'n vingers niet meer gestrekt. Effe strekken en toch meegedaan aan de wedstrijd en blik op oneindig gezet. GAAAASSSSSSS, Brouwer senior moest me nog inhalen na het mulle deel  :D :D, tweede rondje maar overgeslagen in het belang van mezelf en anderen...... te moe gewoon. Verschrikkelijk veel geleerd, grenzen verlegd en genoten met volle teugen.

TOP weer, TOP lokatie en vooral hulde aan de TOP organisatie !!

Onno

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #98 Gepost op: 29-09-2008, 12:49 »
Toen ik eenmaal weer thuis was, (Moest nog 1,5 uur terug rijden) stortte ik helemaal in. Ik kreeg nauwelijk een bier flesje meer geopend.  ;D

Iemand al wat foto's op internet kunnen zetten? Ben reuze benieuwd naar wat actie foto's.  8)
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #99 Gepost op: 29-09-2008, 12:53 »
Als er behoefte is voor een centraal fotoalbum: geef maar een gil! Ben benieuwd naar jullie beelden dus kom maar op met die platen  ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 57
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #100 Gepost op: 29-09-2008, 13:02 »
Heren en dames!! allen bedankt voor jullie deelname en inzet. Ook wij hebben er heel erg van genoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gister is Stefan (fotograaf) nog tot 1.30uur bezig geweest om foto's te bewerken. Kans is dan ook heel groot dat de cd's deze week af zijn. Ze zullen op mijn site staan www.fmte.nl
Zelf heb ik al een kleine greep uit de +/- 500 foto's bekeken..... en kan dan ook niet wachten op 19 april Volgende datum. De inschrijving staat alweer open en ze komen zelfs al binnen  :o

Ik hoop dan ook weer tot ziens.

Nogmaals: JULLIE OOK ALLEMAAL BEDANKT!!!!!!!!

Franklin,
www.fmte.nl NU MET WEBSHOP

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #101 Gepost op: 29-09-2008, 13:07 »
Krampverhaal in de vingers is herkenbaar.
Dacht na het verkennings"rondje" ook van: Laat maar zitten.
Op het gemakkie teruggetokkeld en zowaar aan de start was ik alle kramp en vermoeidheid kwijt. (tot twee keer toe, dus)

Nu wel krampjes, spierpijn en pijn in de borst (in de ochtend stuur paar centimetertjes naar voren gezet tijdens val) maar wel grenzen verlegd en dingen gedaan die ik voorheen niet kon of durfde...

Waanzinnig, ik ben stiekum ook best wel een beetje trots op mezelf... :-X

Fijne dag, alle moeite dubbel en dwars waard!!!
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #102 Gepost op: 29-09-2008, 20:05 »
Ik kan bovenstaande verhalen alleen maar bevestigen...wat een geweldige dag!!!!!
Alleen het idee al, een hele dag cursus van Frans Verhoeven, wohhh

En tja, wat voel je je dan soms lullig als je ziet wat hij allemaal met de motor doet. (en dan deed ie nog rustig aan....)

Nogmaals orga: fantastisch geregeld! Geweldige locatie, geweldige instructeurs, geweldige catering (alleen de koffie om een uur of drie viel een beetje tegen....), maar ook geweldige medecursisten. Wat een mooi gezicht blijft dat toch al die allroad/offroads bij elkaar te zien, zoveel mensen, zoveel verschillende motoren.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #103 Gepost op: 29-09-2008, 20:17 »
Super mannen!!!

Jullie hebben je allemaal echt TOP gedragen. Er werd hard, gemotiveerd en zeer gedisciplineerd gewerkt. De instructies werden goed opgevolgd en er werd en er is veel geleerd.

Ook de instructeurs hebben deze dag enorm van jullie genoten, en daar doen wij het tenslotte ook weer voor.
Ik heb nog met Frans Verhoeven, Arjan Brouwer, Franklin van der Werff gesproken en iedereen heeft erg goe dnaar zijn zin gehad. En hoe beter er geleerd wordt hoe meer de mannen instructeurs het achterste van hun tong laten zien.
Voor Frans was het de eerste keer dat hij de training voor ons verzorgde, maar hij heeft het zo goed naar zijn zin gehad dat het zeker niet bij deze ene keer blijft. Arjan heeft zelfs de try-out al als instructeur meegedraait, maar is ook net als Franklin en ik een van de initiatief nemers, en ook Arjan heeft een TOP dag gehad. Ik heb hem net nog erg enthousiast aan de lijn gehad.

Nogmaals graag tot een volgende keer (19 april 2009), en dan zorgen wij weer voor een TOP dag.

Bedankt allemaal voor jullie enorme leuke en enthousiaste reacties. Dat betekend dat wij niet alles voor niets hebben gedaan en het motiveerd ons om er de volgende keer weer minstens zo'n leuke, (o, nee : leerzame) dag van te maken.

Nogmaals bedankt.

Groeten Hans Hendriks

Er staan ook al weer nieuwe berichten op de site
http://motorrijschoolhendriks.blogspot.com/


BMW F 800 GS (BMW Motorsport uitvoering) en BMW G 450 X (factory uitvoering).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: ORT zandgroeve 28 sept.
« Reactie #104 Gepost op: 29-09-2008, 20:24 »
Citaat
alleen de koffie om een uur of drie viel een beetje tegen....),

Ik moet toegeven dat ik het met je eens ben  ;), die koffie was prima, maar de "weg" ernaar toe....pfffff  :D :D