Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Uitslag en ervaringen OER 2008  (gelezen 12620 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Gepost op: 08-06-2008, 19:55 »
Sooo, heb al weer ff lekker gebadderd en bij moeders gegeten en dan is het toch wel erg leuk om daarna het verslag van Jeroen te lezen.
Niks aan toe te voegen, het was een geweldig evenement dat perfect georganiseerd was.
Alle lof voor de organisatie, Memotours, Alledin en vooral ook voor de vrijwilligers!!!!
Ik sta er echt van te kijken hoe professioneel het allemaal was.

Voor iedereen die het gemist heeft,
volgend jaar is er weer een OER, mis het niet!!!
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #1 Gepost op: 08-06-2008, 23:40 »
zo,ook weer thuis
wel balen dat mijn gasschuif de 5e dag afgebroken was
de ktm had wel honger want een groot gedeelte van de schuif heeft hij "opgegeten"
wel jammer,natuurlijk nu geen goede klassering(ik stond 8e)
wel 2 leuke dagen gehad met bennie in de vrachtwagen
dat wilden meer mensen ook eens meemaken en jack bood mij een perfecte deal aan
hij in de truck en ik de laatste dag op zijn fiets
de laatste dag dus toch nog heerlijk gereden op de 525,goh wat rijd dat gemakkelijk zeg(bijna een 690,haha)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #2 Gepost op: 09-06-2008, 07:46 »
zo eerste werkdag begin alweer.............
ff wennen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #3 Gepost op: 09-06-2008, 11:30 »
Wat een Top week, ik heb zo genoten!  8)  8)

73 mensen die regelmatig stuk gingen, maar altijd goed gehumeurd mekaar helpen. Rijders die vragen veranderen, Toppers die na het klassement verknald te hebben dwaalsporen aanleggen om andere deelnemers op het verkeerde spoor te zetten.  ;D
Kortom humor alom en helemaal de OER gedachte.  :)

Als je dan savonds door het kamp loopt en al die vrolijke mensen ziet die druk in de weer zijn om gestrande rijders op pad te helpen voor de volgende dag. dan ben je blij en zie je gewoon dat de mens goed is! Met een 180+ fiets in de proef met regen is niet slim, maar de juiste banden en spanning maakt veel uit. Arthur die op een veel ste grote BMW altijd doorwil en dan Vincent die heerlijk doortuft op zijn 2 klepper, zo is en moet de OER zijn. Iedereen die gestrest was is gestraft en scheld dan ook op het roadbook,  :stupid:

net als verledenjaar brengen brookies die rustig blijfen het er goed vanaf. Neem Accu Prins, weinig ervaring rijdt nog erg stijf om goed sporen te kunnen rijden, maar behoud zijn kalmte stopt regelmatig tijdens de proef om zeker te zijn en wordt gewoon 3de. En Dan Tjerk en Ronald nul en geen offroad ervaring, Rijden gewoon dagetappe,s helemaal uit!
Hulde en nog eens Hulde voor ons allen

Mensen super bedankt
Ik ga 2 dagen slapen. terusten  :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #4 Gepost op: 09-06-2008, 12:52 »
Welkom terug allemaal.
Ik heb genoten van de 'life' verslagen hier op het forum, en ook de verhalen van de terugkomers zijn geweldig.
Blijf allemaal schrijven, want dit is gaaaaffffff......

(Helaas pastte het niet in mijn planning om deel te nemen, maar ik denk dat ik wel een idee heb wat ik nu allemaal gemist heb)

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #5 Gepost op: 09-06-2008, 13:22 »
Was een topweek!!   #21 heeft zich prima vermaakt (laatste proef was au maar vanmorgen goed verzorgd ::) )

(en bijna klaar voor dat andere evenement)


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #6 Gepost op: 09-06-2008, 13:23 »
Je had beter zwart gips kunnen vragen, daar zie je het vuil niet op van het sleutelen aan je brommer.......Sterkte ermee, hoelang moet het blijven zitten?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #7 Gepost op: 09-06-2008, 14:25 »
wat heb ik genoten deze week allemaal leuke mensen op 1 na dan( martin de blaaskaak)
ook de helpers waren gezellie was toch wel een opgaven voor die mensen ik heb 1 dag ook geholpen maar wat heb ik een respect voor die mensen
al met al lof aan de orga en aan alle medewerkers die dit tot stand gebracht hebben op naar de volgende OER
Later

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #8 Gepost op: 09-06-2008, 14:47 »
 ;D

Zo die zit!
Heeft ie bij je op de kamer geslapen,dan kan ik me er iets bij voorstellen  ;)

Stond jouw HP nou op de bezemwagen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #9 Gepost op: 09-06-2008, 14:55 »
hij heeft niet op de bezemwagen gestaan maar de laatste 2 dagen heb ik niet gereden keerring tussen  motor en bak lag er uit maar toch nog 6 dagen gereden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #10 Gepost op: 09-06-2008, 15:36 »
nee ik heb geen klachten gehad het was deze keer max kool
die weet ook van wanten ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #11 Gepost op: 09-06-2008, 15:56 »
Zo wij zijn ook weer thuis! Gister in duitsland even een burgerking pakken, merkten we dat het karkas van de rechtervoorband het had begeven (vreemde bobbel in de band) dus we konden weer sleutelen (nog niet gedaan deze week ::)). Reservewiel had een lek ventiel dus het schoot allemaal niet op. Ik was ook de snelste niet met mijn voet en uiteindelijk maar overnacht op een autohof.
Nu nog wachten op de DVD met videobeelden van Reinier(toch?) en ingezamelde foto's. Ook wel benieuwd naar de topspeed beelden, ik had de brommert op dag 1 mooi neergelegd voor de cameraman met ong. 50 km/u :-X
Dit jaar veel meer panne gehad 2x lek, kapot frame, skidplate losgetrild :-\ en Toon zn roadbook begaf het in de heen-richting.
..Ben toch wel benieuwd wat er met mijn band is gebeurd.. zou die dan echt naast die GPS liggen?? :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #12 Gepost op: 09-06-2008, 16:21 »
Ook wel benieuwd naar de topspeed beelden, ik had de brommert op dag 1 mooi neergelegd voor de cameraman met ong. 50 km/u :-X
Wat uurtjes later zag ik (te laat) deze meneer boven aan een gladde heuvel staan: brommer glijdt achteruit en ik val op links. Snel oprapen, erop klimmen en.....verder achteruit en op rechts!  ::) Heb nog gevraagd wat nodig was om dit te wissen:"Kansloos! Veel te mooie televisie!" Hamster staat er dus gekleurd op (man, ik was moe!).

Dit jaar veel meer panne gehad
Hamster's lijstje:
Dag 0 (keuring): bout van de vooras breekt af bij de bandenwissel. (Klei komt met oplossing)
Dag 1: Koppelingshendel breekt af bij de schroef en gaskabel stuk
Dag 2: Lekker boenderen over de keien en pats!, gat in het carter, olie eruit. (met kneedbare alu gerepareerd)
Dag 3: Kusje van Roos, spiegel weg en cockpit scheef (met z'n tweeën rechtgebogen)
Dag 4: Houder van de step breekt af (gelukkig reserve bij me in de kist, 's avonds weer de man)
Dag 5: Brommer stopt er volkomen plotseling mee, geen spanning meer. (accu en diverse connectoren losgehaald, weer lopen na 3 uur)
Dag 5: Rustdag (nou ja, 145 km. offroad proefje). Alles blijft 't doen!
Dag 6: Zware proef, twee keer de struiken in, twee RAW achtergelaten geloof ik.
Dag 7: In het bos leg ik 'm neer met 1 km/u, remhendel breekt bij de schoef af. (Ook hier reserve bij me in de kist)

Nog iets vergeten, Alexander?  :-X

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #13 Gepost op: 09-06-2008, 17:16 »
lollig om alles weer terug te lezen. ik ben al een heleboel vergeten, de week was vermoeiend en zwaar en we hebben vreselijk veel meegemaakt. Ik heb de Karpaten van heel dichtbij gezien(en soms erg hard) Alles doet mij zeer, mijn linkerhand en beide schouders doen het niet helemaal, Ik heb gewerkt vandaag en mijn maandagochtendgevoel was nog nooit zo hevig, kortom: ik heb me rot genoten, tijdens het rijden deed mijn gezicht het meeste pijn door die grijns.
Niet alleen het rijden met de KTM ORG! beviel me donders goed, ik heb ook veel lol gehad aan de deelnemers. Zo veel mensen met totaal verschillende achtergronden, die allemaal maar over een ding kunnen praten (en Sylvia vond het deze keer helemaal niet erg), namelijk motorrijden.
Ik dacht eerste dat ik een nieuwe diersoort had ontdekt.

Hopelijk ben ik er volgend jaar weer bij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Uitslag en ervaringen OER 2008
« Reactie #14 Gepost op: 09-06-2008, 17:21 »
Tjerk, niet eerder dan maandag as. heb ik de X-en voor je. (maar je diagnose was uiteraard correct :'()