Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Lock-it kofferrek systeem Hepco&Becker  (gelezen 718 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Lock-it kofferrek systeem Hepco&Becker
« Gepost op: 14-06-2008, 04:59 »
Heeft iemand ervaring met het Lock-it kofferrek systeem van Hepco&Becker? Zou dit willen gebruiken op mijn nieuwe Tenere voor plaatsen alu koffers. Vraag mij af of het net zo degelijk is als een conventioneel rek. B.v.d., greetz, Hans.
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Lock-it kofferrek systeem Hepco&Becker
« Reactie #1 Gepost op: 14-06-2008, 11:07 »
geen ervaring met lock-it, wel met een H&B-rek op een XT en dat was kut met peren: veel te dunne buisdiameter (ik geloof 15 mm). Offroad met bagage gaat dan echt niet. Iets van vijf of zes keer moeten laten lassen in 11 maanden tijd...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Lock-it kofferrek systeem Hepco&Becker
« Reactie #2 Gepost op: 14-06-2008, 12:37 »
ja zo heb ook nog een rekje in tweën liggen op zolder :P
Verder geen ervaring met lock-it, maar ben wel nieuwschierig, in ander draadje zeg je dat je originele H&B koffers erop kunnen? hoe werkt dat, wordt er iets permanent op je koffers gemonteerd wat dan op die lock-it punten aansluit?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: Lock-it kofferrek systeem Hepco&Becker
« Reactie #3 Gepost op: 14-06-2008, 17:34 »
Het lock-it systeem komt op de motor, op dit frame komen adapters voor de alu koffers. Het lock-it systeem kan van de motor verwijderd worden, zodat je een gewoon kale motor hebt. Daarom denk ik eigenlijk, dat het niet zo degelijk zal zijn, zoals Corné en Harold ook aangeven. Hoewel ik met het H&B rek op mijn XT600E wel goede ervaringen had, maar reed dan ook niet intensief offroad. Greetz, Hans.
make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com