Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.  (gelezen 24976 keer)

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #30 Gepost op: 10-07-2008, 21:34 »
Ik heb wel zin in oktober. Eigenlijk liever september, maar dan rij ik al ergens anders in Frankrijk ;)

Iemand interesse om bijvoorbeeld dinsdag 14 oktober heen te gaan, 15-16-17 oktober daar rijden, en zaterdag 18 oktober weer terug?
Of vrijdag de 24e heenreis, 25-26-27 daar rijden, en dinsdag de 28e weer terug rijden?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #31 Gepost op: 11-07-2008, 06:05 »
Die oktober data is voor ons ook interessant Jaap.
Nils is dan vrij van school.
Ik hou dat in reserve tot bekend is of er inderdaad een groepje eind augustus gaat.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #32 Gepost op: 11-07-2008, 19:15 »
Hoi Jaap,

ik heb wel zin in augustus, maar kan de laatste week van augustus niet. dus als dat het groepje wordt, ben ik wel in voor  vrijdag de 24e heenreis, 25-26-27 daar rijden, en dinsdag de 28e weer terug rijden in oktober.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #33 Gepost op: 02-08-2008, 12:16 »
Heb Koos zojuist een mail gestuurd en aangegeven dat ik de komende 2 weken tijd heb om te rijden.
Als het kan dan ga ik. Dus als er nog meer enthousiastelingen zijn: WELKOM
Zal het laten weten wanneer het mogelijk is voor Koos.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #34 Gepost op: 02-08-2008, 21:37 »
Het kan de komende 2 weken. Zoek alleen nog een mederijder. Om het door te laten gaan hebben we minimaal nog 1 persoon nodig. Wie gaat ermee?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #35 Gepost op: 12-08-2008, 12:37 »
Ben net terug uit Frankrijk. Heb heerlijk gereden onder de leiding van Koos. Een zeer goede gids. Voelt het tempo goed aan en heeft alles in de gaten. Hij loodst je over vele mooie paden en specials. Elke dag een mooie trip kunnen maken met ook aan aantal adembenemende stops waar ook genoten werd van het natuurschoon en de lunch. Alles kom je tegen. Riviertjes, stenen, gravel, bospaden, graspaden, etc, etc....   En aan het eind van de dag even de spieren losweken in het zwembad met een biertje.  8)
Heb het erg naar mijn zin gehad, zeker ook vanwege de goede zorgen van zijn vrouw en de gezelligheid daar. Echt aanrader...

Offline member

  • conditie is 1, rijden is 2 !!
  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #36 Gepost op: 14-08-2008, 20:35 »
hee Offroad Rules,dat klinkt super,met hoeveel man was de groep en wat rijd je dan zo aan kilometers per dag,om even te watertanden mag je best foto's laten zien  :o
hoi uppie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #37 Gepost op: 15-08-2008, 00:02 »
We reden met zijn 3en en je rijdt tussen de 150 en 200 km per dag. Gezien het terrein en de specials ligt de snelheid niet altijd even hoog maar je hoeft niet te racen om voor het donker thuis te zijn  ;)  En het voordeel was dat je zo sommige leuke technische stukjes een paar keer kon proberen om ze foutloos onder de knie te krijgen.
Helaas had ik geen camera mee onderweg om mooie shots te maken. Dat was goed balen maar heb ze gelukkig wel in mijn grijze cellen opgeslagen.  8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #38 Gepost op: 30-08-2008, 19:21 »
Bonjour Offroad rules, wij hebben foto,s op CD naar je vader gestuurd voor jullie beiden, van je trip bij ons, is er al iets aangekomen dat je weet , anders doen we het nog een keer (opsturen natuurlijk).
Groeten Koos en Nicole

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #39 Gepost op: 02-09-2008, 20:36 »
Ja perfect !! Hij heeft ze doorgemaild.
Nogmaals bedankt....

Offline member

  • conditie is 1, rijden is 2 !!
  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #40 Gepost op: 02-09-2008, 21:15 »
Citaat
Helaas had ik geen camera mee onderweg om mooie shots te maken. Dat was goed balen maar heb ze gelukkig wel in mijn grijze cellen opgeslagen.

Citaat
Bonjour Offroad rules, wij hebben foto,s op CD naar je vader gestuurd voor jullie beiden, van je trip bij ons, is er al iets aangekomen dat je weet

Tja,durf het haast niet te vragen natuurlijk  ::) , mare wat mij betreft ..... :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #41 Gepost op: 02-09-2008, 23:02 »
Helaas geen foto's van de ritten die we gemaakt hebben of de wonderschone uitzichten.
Koos wellicht kan jij even wat shots plaatsen van je eigen trips...    8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #42 Gepost op: 04-09-2008, 05:26 »
ik zou niet weten hoe ik de foto,s erop zet, maar als geintereseerde via de pb hun email doorsturen, stuur ik wel weer foto,s door, of misschien kan iemand uileggen hoe dat moet plaatsen op het forum. (dom he, van mij)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #43 Gepost op: 04-09-2008, 07:56 »
Dom zal het zeker niet zijn, eerder onbekend....... gelukkig is het niet al te moeilijk:

Onder het vak waar je de tekst van je reply tikt staat nog een invoervakje (onder de opslaan/bekijkenknop).
Met de bladerknop zoek je de afbeelding en die upload je. Even wachten......


En dan krijg je je eigen afbeelding in het uploadvenster, met de link er boven. Klik in dat vak (waar de link in staat) en de gehele link wordt geselecteerd. Klik dan je rechter muis, kopiƫren, en die dan in je berichtvak op de juiste plaats plakken.


Met de link back to input kom je weer terug bij het invoerveld. Je kan meerdere foto's per reply invoeren.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: Off-road 3 daagse in Limousin en Auvergne, Frankrijk gids.
« Reactie #44 Gepost op: 08-09-2008, 21:39 »
Hier wat foto,s van mij



Met toestemming van de gasten.




Ferd, bedankt voor de uitleg.  deze ritten zijn bedoeld voor de mensen die buiten hun all-road motor er ook nog een enduro fiets op nahouden, excuses voor de mensen die ik verkeerd ingelicht heb via dit forum.

Groeten Koos