Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september  (gelezen 14387 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 110
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #90 Gepost op: 25-09-2008, 18:08 »
De planning is dat ik met Jaap rond 12u vanuit Terneuzen vertrek. Zit alleen aan de antibiotica en reageer daar een beetje  ::) op. Heb goeie hoop dat het morgen beter is, moet alleen nog wel een beetje verder zien te komen met mijn werk. Heb maandagochtend een deadline en de bedoeling was eigenlijk om die vandaag al te halen, maar ja...dat schiet al de hele dag niet op natuurlijk. Hopelijk tot morgen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #91 Gepost op: 26-09-2008, 07:56 »
ik ga rond 9.00 uur rijden
lekker rustig toeren(+- 7 uurtjes rijden)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #92 Gepost op: 26-09-2008, 08:04 »
Tot straks

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #93 Gepost op: 26-09-2008, 08:16 »
Voor de A2-fans: die gaat pas vanavond half 10 dicht (tussen utrecht en aansluiting a27) Dus we hebben er alleen zondag terug last van.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #94 Gepost op: 26-09-2008, 08:17 »
(+- 7 uurtjes rijden)

Kijk je uit dat je wielen blijven draaien, anders val je om  :D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 95
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #95 Gepost op: 26-09-2008, 10:23 »
Hoor net van Peet dat ik ook op de lijst sta. Ik wisutnie   :confused:
Neo wil ook wel eens zonder mij op pad  :D
Veel plezier allemaal!

Wilma
A journey is best measured in friends, rather than miles - Tim Cahill

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #96 Gepost op: 28-09-2008, 18:44 »
Wat een luxe! zon gezellige mensen en nog meer zon.
En wat een mooie brommers allemaal, Gert zijn Tiger vindt ik echt top.
Nog heel even achter het groepje van Rolf mogen aanrijden. Dan kom ik toch echt een hoop tekort qua rijstijl. Die gasten gaan niet hard maar wel stevig door de wonderschone Eifel, met een perfecte rijstijl laten ze zien dat ik een prutser ben. Mooi hoor. Ray op zijn SE weet helemaal hoe het moed, nou heeft Arco en Ivan ook zon ding. Ik beloof je het wordt nog wat, het nieuwe SE Wheelie team. De Camping Little Creek is ook top, erg mooi gelegen en wat een BBQ. De dames stookten het kampvuur hoog op, erg mooi om de stoere verhalen over Roos te horen die nu in Zuidafrika aan het rijden is. De avond kon niet meer stuk, nou zo wat dan! Dat Husky,s huilen als wolven is bekend, Maar krijsen als een baby is niet bekend, nu wel. Bengo taaide tijdens de avondwandeling er tussen uit, Daar de BBQ uitwas gelopen op een waar katten en botten paradijs dacht ik hem daar wel te vinden. Dat klopte ook, Hij lag mooi onder de bank te wachten tot het volk zal gaan slapen, om daarna een kat af te maken en natuurlijk de botten op te kanen, daar kunnen helaas zijn darmen niet tegen, sterker nog karbonade botten prikken in de damwand. En dat doet pijn. Nu neem ik mijn honden overal mee naar toe en heb ze altijd los, als je dit wil bereiken moet je geen Husky,s nemen of ze hard aan pakken en ik dacht dat ARM publiek daar wel tegen kon, Foutje ! Bengo beur ik aan zijn nekvel op, daar heeft hij namelijk echt een hekel aan, dat moet je vol houden tot hij zijn bek houdt. Nou dat mocht niet van de aanwezigen, sterker nog ze wilden mij op de bek slaan. OEI,  Een hond in zijn nek pakken doet geen pijn, hoe ik dat weet ? daar de andere 2 hier niet op reageren! In NL zitten de meeste Husky,s vast of in een asiel. Vissen zwemmen in een kom en vogels zitten in een kooi. Sterker nog om Paarden mak te houden zit er as in het voedsel, Dieren liefde heet dat! Sorry als we nog eens meegaan hou ik ze wel aan de loopriem en jullie hebben echt allemaal gelijk, nogmaals sorry 

Serieus Gerrie en ik hebben ons kostelijk vermaakt, vergeet die honden dat was mij fout.
en Nogmaals mijn excuus ik moet nog een hoop leren!
Luitjes en Gert in het bijzonder super bedankt voor alweer een geslaagd weekend.

Groetjes.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #97 Gepost op: 28-09-2008, 18:55 »
Goed verhaal Gerjan ..... laat ieder lekker zijn eigen verantwoordelijkheid nemen en houden.

voorts ... LC8 45 min aan de acculader en starten/lopen %#&@#%%%!!!!!
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #98 Gepost op: 28-09-2008, 18:58 »
Oh ja ..... ook wij hebben ondanks die accu echt wel een fijn weekend gehad, gezelligheid, ontspannen lekker eten etc ..... en wat een leuke motor zeg zo'n Buell
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #99 Gepost op: 28-09-2008, 19:01 »
Hey Gerjan,

ik wist wel dat je het beste voor had met je hond.Jij kent ze het best .
Was voor een buitenstaander misschien een beetje vreemd. Vergeten we gewoon.

Maar verder een superweekend.Het weer liet zich ook van zijn beste kant zien en de BBQ (met forel voor mij was heel lekker) was weer gezellig.

En die wegen daar zijn zo gaaf..!!

Goed gezelschap maakte het helemaal af.


Enkele quotes van dit weekend:

Ik heb een traktie probleem.

Ik ga mijn tent verplaatsen

Ik kon kiezen tussen 2 slaapzakken of 1 slaapzak en een sixpack

Wat rij jij suf (over de snelweg)

Wat rij jij hard (door die bossen)

Doe mij er nog maar 1

Ik heb het zo koud gehad

Het lijkt hier wel een dierentuin

Ik mis mijn bus

Nee joh wij doen rustig aan

Het is een echte Joe Bar fiets





De mooiste motor:





De lelijkste motor:





paar pics

http://ontour.smugmug.com/gallery/6086458_3hint#P-1-15


Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #100 Gepost op: 28-09-2008, 19:51 »
Nu moet ik oppassen anders ga ik naast mijn laarsen lopen. Daar ik liever rij, op de mooiste motor, is dat dus geen goed idee.
Maar bedankt voor het kompliment.
Er zitten een hoop mensen bij die vroeger wel eens een Goes gehad hadden.
Grappig om te horen.

Tja honden straffen waar mensen bij zijn. Dat zijn twee dingen die niet atlijd even goed liggen.
Zoals je zelf al aangaf. De een reageert anders dan de ander.
Maar goed een hond moet weten wie de baas is. Ze hebben er een nodig en ze nemen graag die plaats in.


Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #101 Gepost op: 28-09-2008, 19:54 »
Citaat
Luitjes en Gert in het bijzonder super bedankt voor alweer een geslaagd weekend.

Graag gedaan! Hoewel, heb ik wel wat gedaan eigenlijk  ::)
Open een topic, bel een camping en de rest gaat vanzelf. Dat kan alleen met een super forum en een geweldig publiek!

Citaat
Nog heel even achter het groepje van Rolf mogen aanrijden. Dan kom ik toch echt een hoop tekort qua rijstijl. Die gasten gaan niet hard maar wel stevig door de wonderschone Eifel, met een perfecte rijstijl laten ze zien dat ik een prutser ben.

Toen waren we nog aan het opwarmen  ;D (Sorry Gerjan)
Speciale vermelding voor Erwin, die met een haperende koppeling het tempo prima kon bijbenen. Nieuw wondermiddel ontdekt: Citroen hydraulische vering olie, daar kun je LC8 koppelingen op laten draaien  8)

Nog een speciale vermelding voor Jaap, nog maar kort z'n rijbewijs, die nu al de carterplaat van zijn (voorheen mijn) Super op het asfalt aan het polijsten is

Citaat
Gert zijn Tiger vindt ik echt top.
Op de terugweg bij een tankstation was d'r notabene een club Hells Angels die dat ook vonden. Nog nooit van m'n leven een woord met die gasten gewisseld  :o. Was er een die allerlei Norton onderdelen aan z'n Harley had geschroefd. Je moet het dus gewoon met ze over Engelse motoren hebben  :D

Citaat
Camping Little Creek is ook top
Mirjam en ik hebben vandaag nog even een ommetje gemaakt langs Boele en Annemarie (http://www.boelesplace.eu/). Ook een errug gave plek, en wat een gastvrije mensen. En er is een slaapzolder voor die kouwe Ardennen nachten.
Verder werd er al wat gemompeld over een ARM Vogezen trip, van bijvoorbeeld een lang weekend. Kortom, stof tot fantaseren voor volgend jaar.
O ja, Bianca van Little Creek vertelde nog dat ze in februari een wintertreffen organiseren. Misschien ook een idee. So many dreams, so little time  :P

Citaat
paar pics
Zeg Irene, kun jij ook normaal op foto's staan  :-X
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #102 Gepost op: 28-09-2008, 20:21 »
zo ook weer terug van een feestje
iedereen bedankt voor de gezelligheid en Gert bedankt voor de orga
de honden van Gerjan hebben bij mij nog gebakken ei gegeten daar zat natuurlijk een soort adhd in. ik vond het gezellig
ga alvast sparen voor het volgende weekend ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #103 Gepost op: 28-09-2008, 21:06 »
Mensen, m`n meissie kwam weer helemaal vrolijk terug met leuke verhalen en anecdotes. Ik heb weer wat gemist. Gerjan, jij en je honden, daar moet niemand zich mee bemoeien. Je hebt een mooi stel maar het zijn halve wolven en die verstaan alleen authoriteit. Hoeft een ander zich niet mee te bemoeien.
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 110
Re: ARM Ardennen/Eiffel najaarsoffensief 26-27-28 september
« Reactie #104 Gepost op: 28-09-2008, 21:39 »
'Just what the doctor ordered'   8)

Onderweg met team Zeeland


Debriefing van de snelle jongens


Beklaagdenbankje