Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroad hobbyist woon ruimte :)  (gelezen 8843 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4277
Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Gepost op: 13-08-2008, 14:04 »
Terug in Ólland sta ik voor een hoop andere uitdagingen :) Nieuwe baan, nieuw huis, ed.
Nu was ik wel benieuwd hoe jullie dat nou doen met de motor stallen, die kan natuurlijk niet op straat... en nog wat hobbyén en sleutelen bij huis.
Ben wel benieuwd hoe de andere starters/laag budgetters het doen, waar wonen jullie? heb je een garage of een garage box, of staat de motor en sleutel je gewoon op straat?
Dus, naar wat voor huis zou ik gaan zoeken, omgeving nieuwe baan (randstad?) budget 150k, MET garage :)

ow, mocht iemand natuurlijk van een leuk huisje af willen  :D  Ik houd me aanbevolen, haha.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #1 Gepost op: 13-08-2008, 14:15 »
ik heb een appartement, en huur een garage voor de hoofdprijs (125 euro/maand). In mijn deel van de randstad is voor 150k geen huis met garage kan vinden. Hier in de buurt gaan garages zonder electra voor 30k van de hand.. Succes met zoeken
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #2 Gepost op: 13-08-2008, 15:29 »
Heb net mijn charmante huis met harley overburen verkocht! Met dubbele drive-in garage.... Zit nu in een leuke bloemkoolwijk met een 10m garage. Maar ja, wel met tuin! Volgens mij is Krijn JJ richting Schalkwijk (Haarlem) verhuis met garagebox. Die is ook een poos bezig geweest met zoeken. pb hem even zou ik zeggen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #3 Gepost op: 13-08-2008, 15:30 »
omgeving arnhem is voor ronde 160k zeker een apartementje te vinden met garage  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #4 Gepost op: 13-08-2008, 17:11 »
Steven, kan je schrijven? schrijf een huis MET garage voor 150k in de randstad dan maar op je buik!

Gaat helaas niet lukken, jongen.

Maar wat je wel lukt is:
Je spullen bij je ouders laten en een appartement in Schagen kopen, ben je er ook.
En wat je ook lukt is een boertje bij jouw ouders uit de buurt vinden die het tegen betaling toestaat, jouw gebruik te laten maken van zijn schuur.

Had je nu maar een paar jaar in Dubai gebleven, werken voor een europees bedrijf had je na twee jaar handje contantje een huis kunnen aftikken Met garage :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #5 Gepost op: 13-08-2008, 17:20 »
Steven, kan je schrijven? schrijf een huis MET garage voor 150k in de randstad dan maar op je buik!

Gaat helaas niet lukken, jongen.

Maar wat je wel lukt is:
Je spullen bij je ouders laten en een appartement in Schagen kopen, ben je er ook.
En wat je ook lukt is een boertje bij jouw ouders uit de buurt vinden die het tegen betaling toestaat, jouw gebruik te laten maken van zijn schuur.

He Don Quichot, hebben ze in Dubai geen windmolens? Ga jij er lekker wonen! Kunnen we daar tenminste ook eens heen om in de woestijn te raggen (op jouw WR) :-X
Had je nu maar een paar jaar in Dubai gebleven, werken voor een europees bedrijf had je na twee jaar handje contantje een huis kunnen aftikken Met garage :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #6 Gepost op: 13-08-2008, 18:13 »


Inderdaad heb ik toen zeer serieus overwogen om in Dubai een adres te nemen. Adres had ik al geregeld en ook al een sollicitatie gesprek gehad.  Maar gelukkig (of juist niet) had ik een groter budget dan Steven nu heeft, hierdoor heb ik afgelopen mei een huis kunnen kopen ZONDER garage  :(
Maar dit huis heeft de optie om er een garage aan te bouwen. Met hard werken kan ik volgend jaar beginnen aan de bouw ervan  :)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #7 Gepost op: 13-08-2008, 19:38 »
Bij randstad denk ik al gauw aan A'dam. Daar kost een parkeerplaats al 50k, laat staan een garage. Als je dat echt wilt, zou ik mijn zoekcircel heel wat wijder trekken. Kijk eens in Almere: daar is het relatief goedkoop, maar voor 150k vind je ook daar geen appartement met garage. Voor die prijzen zit je denk ik ergens in Groningen of Friesland.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #8 Gepost op: 13-08-2008, 20:17 »
ik weet nog een camper te koop , he corne ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #9 Gepost op: 13-08-2008, 20:23 »
Ik vind ook alles duur hier sinds we weer terug zijn. Het went langzaam aan wel weer hoor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4277
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #10 Gepost op: 13-08-2008, 21:19 »
Die eerste shock ben ik al overheen na de benzine prijzen in Turkije :) Daar betaal je 1,80..

Komop, er moet toch wel een grijs gebied zijn? Woonboot? of echt een bijna studentenkamer en dan geld voor een garagebox houden  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #11 Gepost op: 13-08-2008, 21:27 »
Die eerste shock ben ik al overheen na de benzine prijzen in Turkije :) Daar betaal je 1,80..

Komop, er moet toch wel een grijs gebied zijn? Woonboot? of echt een bijna studentenkamer en dan geld voor een garagebox houden  ;)

Ik zou in Tukkerland gaan wonen en dan ook nog zo dicht mogelijk bij de Duitse grens.
Hoe Duitser hoe goedkoper :-)
Of ga lekker bij Roos in Belgie wonen. Is ook goedkoop.
In beide gevallen goed offroad gebied in de achtertuin met crossbanen en crossclubjes etc.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #12 Gepost op: 13-08-2008, 21:50 »
ik weet nog een camper te koop , he corne ;)

Een mercedes 508D. De voortent kan als garage dienen. En de brommert kan achterop! Volgens mij komt er uit de nieuwe camper nog een satelietschotel en TV beschikbaar. Die kun je er vast wel bij bietsen ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #13 Gepost op: 13-08-2008, 22:26 »
Of echt een bijna studentenkamer en dan geld voor een garagebox houden  ;)
Of in een garagebox gaan wonen  :)
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Allroad hobbyist woon ruimte :)
« Reactie #14 Gepost op: 13-08-2008, 22:57 »
Of ga kraken ;)  Als iets een jaar leeg staat en er geen concrete plannen mee zijn... alleen energie kosten te betalen ;)

Goedkoop wonen in de randstad betekent rotwijk met veel intresse in noppenmotors.. en ze betalen er niet voor een langdurige testrid >:(
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl