Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008  (gelezen 3623 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #15 Gepost op: 28-08-2008, 13:57 »
hm, ik had een alleraardigte dame van de marketingafdeling aan de telefoon/mail, en die hield de deur nog een beetje open, maar alleen als het niet VOL was. 
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 33
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #16 Gepost op: 29-08-2008, 00:38 »
hm, ik had een alleraardigte dame van de marketingafdeling aan de telefoon/mail, en die hield de deur nog een beetje open, maar alleen als het niet VOL was. 

dan heb jij een andere Husaberg dan ik lijkt me...
Maar ik hoop voor je dat je mee mag rijden.

ps; ik heb ze ook aan de lijn gehad denk ik. inderdaad alleraardigst.
Daar kan ik niet kwaad op worden... :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #17 Gepost op: 03-09-2008, 22:36 »
Kijk,

Dit vond ik net in de mail:

Beste Deelnemer van het KTM Noppen-weekend,

Op Zondagochtend 21 september worden jullie tussen acht en negen uur 's ochtends op circuit "de Landsard" verwacht.

etc, etc


I'm in :D

De KTM heeft gisteravond nieuwe olie en filters gehad, kleppen gesteld en de ratelende kleppenlichter is opgelost. Daar kan het dus niet meer aan liggen.
En ik heb ook nog een tijdje tegen de 2008 Dakar fiets van Jaap van de Kooy aan mogen kijken. Die moet klaar worden gemaakt voor Argentinië. Zou Jaap wel weten dat ze daar helemaal geen Lac Rose hebben ::)

KTM GJ
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #18 Gepost op: 21-09-2008, 22:12 »
Hmm De Husabergs waren toch niet welkom op het ktm-noppen weekend. Er stond anders wel een stand met een aantal Husabergs en een van de instructeurs reed op zo'n ding...
http://www.orangeteam.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=6423

Het was verder een fantastische dag, waar ik veel van de heren heb geleerd en weer lekker een dagje kon rijden. Frans zelf niet gezien, maar de andere instructeurs waren er zeker niet minder om.

Nu nog even twee weekjes wachten en dan KTM-dag.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #19 Gepost op: 21-09-2008, 22:22 »
Was inderdaad een erg leerzaam dagje, met het cremde de la creme wat betreft instructeurs: Carlo Hulsen. Toine van Dijk en Eric Verhoef die resp. crossles, kruip door/sluitp door+ sporen en motorbeheersing gaven.
En dat voor een prijs van slechts  €15- incl T-shirt en lunch. ::)
Best een complimentje waard voor KTM  :D :D :D

Ik ben in ieder geval klaar voor de KTM dag over twee weken om het geleerde in de praktijk te gaan brengen 8) 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 276
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2008, 09:43 »
Ik ben bij de cross clinic geweest. Op zich wilde ik eerst met de Enduro clinic meedoen maar enduro rijden gaat me inmiddels best aardig af. Ik ben niet de koning, maar toch... Op zo'n crossbaan heb ik nog veel te leren. Ik vond het een harstikke leuke dag en ik heb ook zeker veel kunnen leren.

Het mooiste is dat ik nu eindelijk van mijn spring-angst af ben.

Het was wel zwaarder dan een gemiddeld dagje offroaden maar het smaakte zeker naar meer. Ik ga binnenkort toch maar eens lid worden van een crossclub.
2008 KTM 450 EXR-R | 1980 Yamaha XT 500 | 1997 BMW R1100GS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2008, 09:49 »
das ook apart, er stond wel een  Husabergstand maar de husa's waren niet welkom? wat zou het doel dan geweest zijn van die stand? 

"ruil je KTM in voor een een husaberg en je bent volgend jaar niet meer welkom!" 
zou een mooie slogan op de tent van de stand geweest zijn...

enfin, mooi voor jullie dat het leuk was. Ik heb gisteren een nieuw (illegaal maar zonder overlast) crossbaantje ontdekt in mn achtertuin. dat is ook wat waard...:)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 33
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2008, 15:01 »
das ook apart, er stond wel een  Husabergstand maar de husa's waren niet welkom? wat zou het doel dan geweest zijn van die stand? 

"ruil je KTM in voor een een husaberg en je bent volgend jaar niet meer welkom!" 
zou een mooie slogan op de tent van de stand geweest zijn...

 ;D :stupid:
... organisatie van lik m'n vestje wat inschrijven betreft...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #23 Gepost op: 22-09-2008, 23:17 »
Idd wel flauw van die Husabergstand. En helemaal raar omdat Toine van Dijk ook op een Husa rondreed, terwijl  dat een leenfoets moet zijn geweest. Toine heeft nl. een contract met Suzuki. Maar genoeg gezeurd :-X

Het was een mooie dag. Mijn eerste KTM-feestje en zo mogen er meer volgen. Les gehad van Toine van Dijk (enduro training in het bos) en Carlo Hulsen (crosstraining op de baan). De les van Erik Verhoef (bochtentechniek en over banden heenrijden) viel in mijn groep in het water omdat “iedereen wel moe-gelest zou zijn”. Daarvoor in de plaats gingen we een paar keer het endurocircuit over. Wel leuk om dan te merken hoeveel je bijleert op zo’n dag. De knippenpaden in het bos (altijd lastig) kon ik nu eens goed op tempo nemen, het kiezen van de juiste versnelling ging een stuk beter (zit meestal te laag) en bochtjes draaien ging ook een stuk makkelijker. Vooral de tips en trucks van Carlo zijn goud waard. Echt een aanrader om een keer les van hem te krijgen. Ook zonder motor onder zijn kont weet hij een zeer levendig en duidelijk verhaal neer te zetten. Toppertje!!!!!

Op mijn laatste ronde op de crossbaan te overmoedig geweest (het ging te goed en gemakkelijk allemaal) en een (voor mijn kunnen) te snel genomen beklimming van een schans met een flinke smak moeten bekopen :-\
Stuur krom, ik moet wat nieuw plastik halen en een flink geneusde schouder denk ik. Maar zonder nekbrache had m’n sleutelbeen weer in tweeën gelegen. Gisteren maar 2 van die 400mg Ibuprofen-bommetjes geslikt om naar huis te kunnen rijden en ’s avonds te kunnen slapen en als ik het vandaag zo voel zal nog wel een paar dagen flink last houden vrees ik. Een geluk voor de baas dat ik rechts ben, anders zat ik nu thuis. Pech zo op het einde van een mooie dag.

Volgend jaar weer en jammer dat ik 5 oktober “moet” zeilen  en dus niet naar de jaarlijkse Orange Day kan.


KTM GJ   :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #24 Gepost op: 10-12-2008, 22:55 »
Kwam heel toevallig in de krochten van het Internet de foto's tegen, deze bijv.:



Toch mooi de censuur gepasseerd met m'n BMW-shirt ;D  ;D

Rest staat hier:
[url]http://ktmimagebank.com/imagebank/flex/image/list/ktmnl[url]


BKMTWM GJ :D





Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #25 Gepost op: 11-12-2008, 21:31 »
Das toevallig, volgens mijn rijd ik hier vlak achter jou.  :D
(aan de helm te zien)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #26 Gepost op: 11-12-2008, 22:51 »
Tja, aan de kleur van de motor valt niet veel te zien :P


Maar jij zat toch in een andere groep?


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: KTM NOPPEN-WEEKEND 20 EN 21 SEPTEMBER 2008
« Reactie #27 Gepost op: 12-12-2008, 10:49 »
O ::)
dat zou zo maar eens kunnen kloppen.....

Ik heb in ieder geval tussen al dat oranje een paar foto's gevonden, waar ik wel op stond. Zoals deze.