Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oost Europa Rally 2009  (gelezen 59184 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #90 Gepost op: 19-01-2009, 19:48 »
Heej mensen,
 
Ben hier al eerder geweest, maar zal me nu ff voorstellen:
Ben Bart Westerink, mijn bedje slaapt in Hilversum, hoewel motor-home in Nunspeet ligt! 24 lentes jong...en al ernstig zichtbaar haarverlies.  :-X 
 
Ploaties:
 

 
Ik kiek wel een bietje zoer, zal wel door de kou komen.
 

 
Foto's zijn van ene JM. Geen idee wie dat is... 8)
 
Voordat er vragen komen, ik ben idd het broertje van André die verschillenden van jullie al trialles heeft gegeven.
 
 
Genoeg onzin. Ga mee met de OER en het slachtoffer is binnen. Een hele nette DR-Z400 E, zaterdag opgehaald!  :D   :D   :D
 
Wat ploaties:
 

 

 

 
Gaat nog flink wat aan verspijkerd worden, want hij is nog aardig origineel. Ik heb wel ontzettend veel zin om te gaan, nu er een brommer is begint het wel erg te kriebelen!!  :D
 
Gerjan, jij gaat mail krijgen, nu ik het kenteken enzo binnen heb, kun je dat ook invullen!
Lambert heeft er ook eentje gevonden, dus we zijn al aardig op weg.  ;)
Two stroke addict!!

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #91 Gepost op: 19-01-2009, 20:13 »
Waarom ga je niet op de trial. Dan kan je de routes van Gerjan makkelijk aan en als je vastzit til je hem op  ;)
Je gaat je vsat vermaken daar. Ben je ook op het OER weekend?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #92 Gepost op: 19-01-2009, 20:18 »
Waarom ga je niet op de trial. Dan kan je de routes van Gerjan makkelijk aan en als je vastzit til je hem op  ;)
Je gaat je vsat vermaken daar. Ben je ook op het OER weekend?
:stupid: 
Jaja, 2500 km op zo'n ding moet makkelijk kunnen... nee tog maar niet... :(
 
Maar met mijn trialervaring moeten Gerjan z'n routes makkelijk kunnen... :P :P :P
 
Ben nie opt weekend, dan heb ik de laatste trialwedstrijd van de wintercup! De fiets was dan ook nog niet klaar dus...
Two stroke addict!!

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #93 Gepost op: 19-01-2009, 20:39 »
Heeft andre en je pa geen zin om mee te gaan?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #94 Gepost op: 19-01-2009, 21:06 »
FF wat anders:
BETALEN !!!!
Ik heb in mijn agenda staan dat ik voor 1-2-09 moet betalen omdat deelname anders 125 pleuro duurder wordt. ::)
 
Deze tip is gratis ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #95 Gepost op: 19-01-2009, 22:11 »
Ziet er goed uit voor een drz uit 2004.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #96 Gepost op: 19-01-2009, 22:15 »
Heeft andre en je pa geen zin om mee te gaan?

Pa gaat misschien mee, samen met ma om onder andere een CP te bemannen. Ik weet nog niet wat ze besloten hebben!?
André zal wel zin hebben, maar... tsja hoe zal ik het zeggen, andere verplichtingen.  :P

FF wat anders:
BETALEN !!!!
Ik heb in mijn agenda staan dat ik voor 1-2-09 moet betalen omdat deelname anders 125 pleuro duurder wordt. ::)
 
Deze tip is gratis ;D

Daarom gaat er óók een mailtje naar Gerjan, niet alleen voor m'n brommer hoor!!

Ziet er goed uit voor een drz uit 2004.

Dank je,

Dat vond ik ook, Freddy! Dat ding is echt niet gebruikt, ik vind ut haast zonde om de Oost-Europese rimboe ermee in te duiken!!
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #97 Gepost op: 19-01-2009, 23:19 »

Daarom gaat er óók een mailtje naar Gerjan, niet alleen voor m'n brommer hoor!!
 

OK, maar was eigenlijk niet als tip voor jou bedoeld....
Er is sprake van dat je een factuur zou krijgen en daar zat ik eigenlijk op te wachten. Heb nu maar overgemaakt om zeker te zijn dat ik vóór 1-2 heb ingeschreven. (voor zover aanmelden iets anders is dan inschrijven).
 
enne : mooie soes :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #98 Gepost op: 19-01-2009, 23:45 »

OK, maar was eigenlijk niet als tip voor jou bedoeld....
Er is sprake van dat je een factuur zou krijgen en daar zat ik eigenlijk op te wachten. Heb nu maar overgemaakt om zeker te zijn dat ik vóór 1-2 heb ingeschreven. (voor zover aanmelden iets anders is dan inschrijven).
 
enne : mooie soes :)
Ow... LOL...
 
Die factuur vond ik ook al een beetje vaag, maar om het één en ander logisch te bekijken. Die meerprijs is er, omdat er ong. 1 feb gereserveerd gaat worden bij alle hotels enz. Als je na 1 feb inschrijft brengt dit dus extra kosten met zich mee. Dit is wat ik van Gerjan begrijpt heb.
 
Dus neem aan dat als je je hebt ingeschreven, er voor je gereserveerd wordt en dus in principe niet extra hoeft te betalen ook al betaal je na 1 feb. Maar misschien kan Mars of Gerjan hier beter duidelijkheid in geven?!  :-\
 
Enne: Bedankt  ;)
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2009, 09:17 »
Citaat
OK, maar was eigenlijk niet als tip voor jou bedoeld....
Er is sprake van dat je een factuur zou krijgen en daar zat ik eigenlijk op te wachten. Heb nu maar overgemaakt om zeker te zijn dat ik vóór 1-2 heb ingeschreven. (voor zover aanmelden iets anders is dan inschrijven).
 

Het is allemaal niet zo moeilijk Rob, eerst moeten we je inschrijfformulier ontvangen, die hebben we net binnen gekregen. adhv maken we het faktuur, deze komt in jouw geval dus over een week naar je toe. Daar we vol zijn, geld voor een ieder de normale prijs van voor 1 februari. Pas als we het geld hebben ontvangen wordt er een plaats gereserveerd. Wij zetten voor onszelf de puntjes op de I in februari.
 
 
Nooit gedacht dat je met ons mee zal gaan Bart, Super man erg mooi die 2takt uitlaat in je avitar ( heet dat zo ). trouwens mooie brommer, niet teveel aan sleutelen we zijn Dakar niet. Ik denk dat we voor de trialisten maar een apart stukje roadbook in moeten bouwen , ik ken een paar never came back tracks  ;D   ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #100 Gepost op: 20-01-2009, 12:44 »
Als (naar verluid) eerste reserve, hoop ik ook dat ik een rekening ga ontvangen, want dan mag ik zeker mee ..... dus nog even afwachten......

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #101 Gepost op: 20-01-2009, 13:36 »

Het is allemaal niet zo moeilijk Rob, eerst moeten we je inschrijfformulier ontvangen, die hebben we net binnen gekregen. adhv maken we het faktuur, deze komt in jouw geval dus over een week naar je toe. Daar we vol zijn, geld voor een ieder de normale prijs van voor 1 februari. Pas als we het geld hebben ontvangen wordt er een plaats gereserveerd. Wij zetten voor onszelf de puntjes op de I in februari.
 
 
Nooit gedacht dat je met ons mee zal gaan Bart, Super man erg mooi die 2takt uitlaat in je avitar ( heet dat zo ). trouwens mooie brommer, niet teveel aan sleutelen we zijn Dakar niet. Ik denk dat we voor de trialisten maar een apart stukje roadbook in moeten bouwen , ik ken een paar never came back tracks  ;D   ;D
Het heet avatar, maar ik vergeef het je; jouw engels kennende!!  ;D  Tsja, die RS blijft m'n kindje he...  :) Die DR-Z wordt m'n werkpaard... 8)
Er gaat niks aan de DR worden opgevoerd, hooguit een demper aanpassing of een andere demper, ding maakt een takkeherrie...  :confused:  Uiteraard wel alles om hem OER-proof te maken.
 
Van die never came back tracks lijkt me een leuke uitdaging, aangezien jij al overal boven komt (tenminste, dat zeg je altijd!!) moet het met onze trialervaaring erbij helemaal kunnen...  :P
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #102 Gepost op: 25-01-2009, 20:26 »
Zie ik nou goed dat de capaciteit met 50% is toegenomen tot 90 deelnemers?  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #103 Gepost op: 25-01-2009, 20:39 »
Wat is een Funduro team?  ???


Nou, dan ben ik Mossel van team Mossel.  ::)
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #104 Gepost op: 25-01-2009, 22:10 »
Hihi..
 
Geloof dat ik met 2 anderen het 'Twin-trio' vorm!  :D
Avonturier!