Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oost Europa Rally 2009  (gelezen 59175 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #165 Gepost op: 15-06-2009, 13:01 »
Inderdaad, dat pontje was echt fantastisch !!
Het werkte gewoon door de kracht van het stromende water. Hoe simpel en effectief.
 
Sommigen van ons wilden wel over de spoorbrug, er kwam toch nooit een trein over. ;) ;) Een Roemeens vrouwje tufte er zo over met haar brommertje. We waren nog geen twee minuten aan de overkant en jawel hoor, een trein....... ;D ;D
 
geweldig de OER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 204
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #166 Gepost op: 15-06-2009, 13:37 »
Dat Roemeens vrouwtje kent het spoorboekje, wij niet. Het beste kun je achter een trein aan rijden, dan weet je zeker dat je geen tegenligger treft! Maar het pontje is wel zo leuk. Er stond nu veel meer water in de rivier dan vorig jaar. Hou zou dat toch komen?
Honda XR400 - KTM LC4 Adventure - Honda Dominator - Honda Africa Twin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #167 Gepost op: 15-06-2009, 18:24 »
Inderdaad, dat pontje was echt fantastisch !!
Het werkte gewoon door de kracht van het stromende water. Hoe simpel en effectief.
 
Sommigen van ons wilden wel over de spoorbrug, er kwam toch nooit een trein over. ;) ;) Een Roemeens vrouwje tufte er zo over met haar brommertje. We waren nog geen twee minuten aan de overkant en jawel hoor, een trein....... ;D ;D
 
geweldig de OER
Net toen wij over de brug waren ging de slagboom dicht...
Jullie zaten dus vlak voor ons of er rijden toch regelmatig treinen ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 97
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #168 Gepost op: 15-06-2009, 18:46 »
Ook nog wat foto's gemaakt tijdens de OER....
 
http://picasaweb.google.com/alphen67/OER2009?feat=directlink
 
En nu maar op de bestelde foto cd wachten....
 
gr.
Mark
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #169 Gepost op: 15-06-2009, 20:13 »
die oude roemeen op z'n walmende MZ.......ruimtehelm op en 0 tanden in z'n mond,
en maar tegen ons praten en wij maar kijken als een aap in een roestig horloge.....waar heeft ie het over, geweldig  ::)

gr Hilbert

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #170 Gepost op: 15-06-2009, 23:23 »
Ook nog wat foto's gemaakt tijdens de OER....
 
[url=http://picasaweb.google.com/alphen67/OER2009?feat=directlink]http://picasaweb.google.com/alphen67/OER2009?feat=directlink[/url]
 
En nu maar op de bestelde foto cd wachten....
 
gr.
Mark
 
 

Ik sta er zelfs op :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #171 Gepost op: 15-06-2009, 23:37 »
Gerjan, geweldig dat je de alle vrijwilligers nog ff in het zonnetje zet! Wat een werk is er verzet...  ::)
Ook al heb zo'n beetje iedereen een handje gegeven, nogmaals bedankt voor de geweldige week!!
 
Leuk vond ik dat ik zondag nog ff wat verhalen heb aan kunnen van Jan en Wilma. Zou wel graag wat foto's van hun willen zien, komt het echte roemenië goed naar voren, denk ik!! Wat zij allemaal gedaan hebben voor de mensen daar!!
Heb wel gemerkt dat ik wat de volgende keer wat meer contact moet gaan zoeken met roemenen,
het zijn echt geweldige mensen!!
En jij denkt nu: volgende keer??? Eh ja... die komt echt wel!!  :D :D :D
 
En Jeroen met z'n tweetakt, potverdikkie wat was ik jaloers op die vent!! DOE MIJ DIE BROMMER!! Zo klonk het steeds uit m'n hart als ik hem zag rijden, maar helaas, ik zat op een suf DRZetje!! Technisch niks mis mee, heeft me geen enkel moment in de steek gelaten en reed donders fijn maar, motorrijden zonder verbrandde olie en gesnerp in m'n oren, ik kan er niet meer aan wennen!!  ;D ;D
Volgende keer dan maar...  :-X :-X :-X  (Gaan we weer...)
 
En Gerjan, je zei wel zo leuk dat de OER voor triallisten goed te doen was, klopt ook...  :P
Maar... het viel me echt vies tegen dat de soepelheid na een aantal dagen er ook zo uit was!! Kun je nog zo goed kunnen trialen, dag in dag uit op dat kreng zitten gaat je echt niet in de kouwe kleren zitten. De laatste dag enorm genoten en ook aardig naar de kloten gegaan, pfff...
Eerste dag in de blubber door de bos trouwens ook, mezelf wel 10 keer afgevraagd wat ik daar in hemelsnaam aant doen was, achteraf weet je het weer, vooral nu je weer thuis bent. Hier ben je aant werk, daar ben je aant genieten dat je bril beslaat vanwege je gehijg en de vochtigheidsgraad! SCHITTEREND...
 
Zo'n weekje in Oost-Europa heeft wel wat verwerking nodig, ben 's nachts nog steeds volop aant navigeren in m'n dromen. Op m'n werk wilde het de eerste dagen ook al niet vlotten, inmiddels is dat weer aardig bijgetrokken, maar je bent er nog zo ontzettend mee bezig! Indrukwekkend was het vooral... alles wat je ziet... wat je meemaakt... wat je opbouwt aan contacten... je valt in wel één keer in een groot gat als je weer je normale leven oppakt. Tsja, het kan helaas niet altijd feest zijn hè...  :-\
Als ik die verhalen zo lees en foto's zie ---> Heimwee!!!!  :'( 
 
hmm... had het kort willen houden maar is niet gelukt zie ik...  ;D Komt ervan als je zo hebt genoten hè...  :D :D :D
 
Two stroke addict!!

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #172 Gepost op: 16-06-2009, 14:45 »
ben nu 9 dagen thuis. Overdag behandel ik weer mijn patienten, s'nachts verdwaal ik in akkerlanden en rag over grindpaden.
mijn nek beweegt al weer alle kanten op, maar ik ben nog steeds moe, groen spul stroomt uit alle openingen die verbinding hebben met mijn longen. het zal wel heimwee zijn.
nog ongeveer 350 dagen en het is weer zo ver. de OER was weer vreselijk mooi, en ik heb zooo verschrikkelijk lekker gereden.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #173 Gepost op: 16-06-2009, 17:01 »
ik kan ook niets anders zeggen dan dat ook ik genoten heb, wat is er nu mooier dan de hele dag motor rijden net zo lang tot je een zere bips hebt, :D  je niet weet waar je kijken moet onder weg omdat je denkt dat je anders wat mist, last van pijnlijke spieren en bijde cp voel je plotseling niks meer, ja het was schitterend en ik wacht nu op het schijfje met foto's  ;)  kunnen we alles nog een keer beleven, duurt dat nog lang? haha 
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #174 Gepost op: 16-06-2009, 23:25 »
Ieder zijn Oer ...
 
wat mij bij blijft als debutant ;
 
mooie gevarieerde proeven, prachtige vergezichten, vele vriendelijke mensen, iets minder lieve honden en een keertje slapen in "hondenhokken"
verder ook regen, veel regen .... maar ja, wat doe je er aan ?
Marcel zei me bij de CP '...ach man, daar kom je toch voor...' terwijl hij zich haastte om terug in de Landcruiser te kruipen...  ;D
 
minder vond ik het teveel aan asfalt op sommige dagen; ik wil dat nou eenmaal niet afmalen aan 130 met mijn vier en een halfje
 
maar wat echt top was aan deze Rally waren de mensen, zowel rijders als organisatie ; geen macho gehalte, ieder doet zijn ding op zijn manier en brengt respect op voor de ander. SUPER !!!
 
wat me echter het meeste zal bijblijven waren de gemotiveerde vrijwilligers die overal klaarstonden, om het even waar en steeds bereid te helpen.
het deed deugd om aan een CP telkens weer een paar vrolijke mensen te ontmoeten, steeds met de glimlach, ondanks dat zij daar ook in de regen stonden, en dat voor ons plezier nota bene.
 
@ 'rode bosmier' : je mag terecht trots zijn op je crew, langs mijn kant bekeken van goudwaarde.
Bedankt voor deze rally ; hier is tijd, werk en liefde in gestoken.
 
Kristiaan
 
 

 
 
 
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #175 Gepost op: 17-06-2009, 00:16 »
ben nu 9 dagen thuis. Overdag behandel ik weer mijn patienten, s'nachts verdwaal ik in akkerlanden en rag over grindpaden.
mijn nek beweegt al weer alle kanten op, maar ik ben nog steeds moe, groen spul stroomt uit alle openingen die verbinding hebben met mijn longen. het zal wel heimwee zijn.
nog ongeveer 350 dagen en het is weer zo ver. de OER was weer vreselijk mooi, en ik heb zooo verschrikkelijk lekker gereden.

Owkeej Tjerk, zelfde gevoelens en nachtelijke bezigheden dus!  :)  Alleen weet jij het weer op een schitterende manier te verwoorden!  ;)
 
Heb al dagen dezelfde cd in de cd-speler, waar teksten op voorkomen als: 'Follow me down to the valley below' en 'Arriving somewhere, but not here.' Kippenvel momenten, telkens weer!!  :D
Two stroke addict!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 57
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #176 Gepost op: 19-06-2009, 19:25 »
Hier wat foto's van een van mijn Zwitserse vrienden.

www.schmidi.me/oer2009

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #177 Gepost op: 19-06-2009, 20:01 »
Hier wat foto's van een van mijn Zwitserse vrienden.

www.schmidi.me/oer2009
Aardige mannen! Altijd maar lachen, zelfs met die bijna klassieke motor nog proberen boven te komen!! Respect! :)
 
Leuke pics!
 
Bartje en Lambert:
 



Post Merge: 19-06-2009, 19:06
Zelfs een aktie schotje van mij ertussen.... ;D
 


Post Merge: 19-06-2009, 20:20
Ivanna + Ivanna Humaplot :)
 
 
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #178 Gepost op: 19-06-2009, 20:26 »
die dames in de bar die ken ik nog van vorig jaar
aardige meisjes hoor ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Oost Europa Rally 2009
« Reactie #179 Gepost op: 19-06-2009, 21:00 »
Aardige mannen! Altijd maar lachen, zelfs met die bijna klassieke motor nog proberen boven te komen!! Respect! :)
 
Leuke pics!
 
Bartje en Lambert:
 

 
  Post Merge: 19-06-2009, 18:06[/color][/size][/color][/size] 
Zelfs een aktie schotje van mij ertussen.... ;D 
 
 
Post Merge: 19-06-2009, 19:20[/color][/size][/color][/size] 
Ivanna + Ivanna Humaplot :) 
 
 

Haha... wilde net de bovenste gaan posten, maar je was me weer voor!!  ;)
idd heel mooi plaatje van Lambert en mij!! Heb jij toevallig al de foto's van Joshua??
 
Verder mooie plaatjes hoor, alleen die GS in de sloot...  ::)  Zag er niet zo fris uit!! Naar beneden wil zo'n ding wel, maar weer naar boven...  :-\  heb wel respect voor de mannen met de zware brommers!!
Two stroke addict!!