Gerjan, geweldig dat je de alle vrijwilligers nog ff in het zonnetje zet! Wat een werk is er verzet...
Ook al heb zo'n beetje iedereen een handje gegeven, nogmaals bedankt voor de geweldige week!!
Leuk vond ik dat ik zondag nog ff wat verhalen heb aan kunnen van Jan en Wilma. Zou wel graag wat foto's van hun willen zien, komt het echte roemenië goed naar voren, denk ik!! Wat zij allemaal gedaan hebben voor de mensen daar!!
Heb wel gemerkt dat ik wat de volgende keer wat meer contact moet gaan zoeken met roemenen,
het zijn echt geweldige mensen!!
En jij denkt nu: volgende keer??? Eh ja... die komt echt wel!!
En Jeroen met z'n tweetakt, potverdikkie wat was ik jaloers op die vent!! DOE MIJ DIE BROMMER!! Zo klonk het steeds uit m'n hart als ik hem zag rijden, maar helaas, ik zat op een suf DRZetje!! Technisch niks mis mee, heeft me geen enkel moment in de steek gelaten en reed donders fijn maar, motorrijden zonder verbrandde olie en gesnerp in m'n oren, ik kan er niet meer aan wennen!!
Volgende keer dan maar...
(Gaan we weer...)
En Gerjan, je zei wel zo leuk dat de OER voor triallisten goed te doen was, klopt ook...
Maar... het viel me echt vies tegen dat de soepelheid na een aantal dagen er ook zo uit was!! Kun je nog zo goed kunnen trialen, dag in dag uit op dat kreng zitten gaat je echt niet in de kouwe kleren zitten. De laatste dag enorm genoten en ook aardig naar de kloten gegaan, pfff...
Eerste dag in de blubber door de bos trouwens ook, mezelf wel 10 keer afgevraagd wat ik daar in hemelsnaam aant doen was, achteraf weet je het weer, vooral nu je weer thuis bent. Hier ben je aant werk, daar ben je aant genieten dat je bril beslaat vanwege je gehijg en de vochtigheidsgraad! SCHITTEREND...
Zo'n weekje in Oost-Europa heeft wel wat verwerking nodig, ben 's nachts nog steeds volop aant navigeren in m'n dromen. Op m'n werk wilde het de eerste dagen ook al niet vlotten, inmiddels is dat weer aardig bijgetrokken, maar je bent er nog zo ontzettend mee bezig! Indrukwekkend was het vooral... alles wat je ziet... wat je meemaakt... wat je opbouwt aan contacten... je valt in wel één keer in een groot gat als je weer je normale leven oppakt. Tsja, het kan helaas niet altijd feest zijn hè...
Als ik die verhalen zo lees en foto's zie ---> Heimwee!!!! :'(
hmm... had het kort willen houden maar is niet gelukt zie ik...
Komt ervan als je zo hebt genoten hè...