Wijs op Reis > Reis-voertuigen met 2+ aandrijving

Compressortje

(1/5) > >>

cornepol:
Schatten,

Ik zoek een compressortje om mijn banden tot 5 bar op te kunnen blazen. Mag best een 12V ding zijn, maar niet zo een die kapot gaat als-ie 1x in het zand gestaan heeft. Iemand goeie ervaringen?

Travelmaniacmars:
Ik heb een goeie staan, gekocht bij Marco van Destination Adventure. Merk is Viair, goede kwaliteit voor een acceptabele prijs. Ik rij met bandenmaat 235/85/R16, en in Libie al heel wat keertjes afgelaten/opgepompt, zonder problemen. Goed geschikt voor jullie auto dus.

Kibbe:

--- Citaat van: Travelmaniacmars op 31-08-2008, 16:53 ---Ik heb een goeie staan, gekocht bij Marco van Destination Adventure. Merk is Viair, goede kwaliteit voor een acceptabele prijs. Ik rij met bandenmaat 235/85/R16, en in Libie al heel wat keertjes afgelaten/opgepompt, zonder problemen. Goed geschikt voor jullie auto dus.

--- Einde van citaat ---

Goh, waneer ben jij in Libie geweest?

Ferd:

--- Citaat van: Kibbe op 31-08-2008, 18:54 ---Goh, waneer ben jij in Libie geweest?

--- Einde van citaat ---

www.adventuremaniacs.nl okt 2007 en straks weer :P

Kibbe:

--- Citaat van: Ferd op 31-08-2008, 19:06 ---www.adventuremaniacs.nl okt 2007 en straks weer :P

--- Einde van citaat ---

Ah, je organiseert reizen zie ik......ben er afgelopen maart geweest, en ga waarschijnlijk in 2010 weer... Libyan desert challenge....ben samen met Henno geweest.

http://www.hennovanbergeijk.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=142&Itemid=89

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie