Wijs op Reis > Reis-voertuigen met 2+ aandrijving

Compressortje

<< < (5/5)

Margrieta:
He Arthur, fijn he dat je weer knutselen kunt.........

Arthur:

--- Citaat van: Margrieta op 04-10-2008, 15:44 ---He Arthur, fijn he dat je weer knutselen kunt.........

--- Einde van citaat ---
wat heb ik dat gemist. :-X

Hoeisdefietsvakantievoorbereiding?

-Fred-:
Deze heb ik een paar jaartjes terug in het kruidvat gekocht voor 29 euro:
Zeer tevreden van : Compact / sterk, inclusief wat verloopstukjes voor luchtmatras, voetbal, ...



Margrieta:

--- Citaat ---Hoeisdefietsvakantievoorbereiding?
--- Einde van citaat ---

goed denk ik, de prikken worden gezet, visum is binnen, adres om fietsdozen 8 weken te stallen geregeld, en verder gaan we zoals wij altijd doen op we zien wel, we hebben een globaal idee wat we willen zien, maar hoever we komen enzo en hoe, ach dat zullen we in februari vertellen. We proberen nog wel een atb jungle gids te regelen, dat zou wel gaaf zijn voor een paar dagen. Verder zijn 8 weken eigenlijk gewoon te kort.......................................

Arthur:

--- Citaat van: Margrieta op 06-10-2008, 18:53 ---goed denk ik, de prikken worden gezet, visum is binnen, adres om fietsdozen 8 weken te stallen geregeld, en verder gaan we zoals wij altijd doen op we zien wel, we hebben een globaal idee wat we willen zien, maar hoever we komen enzo en hoe, ach dat zullen we in februari vertellen. We proberen nog wel een atb jungle gids te regelen, dat zou wel gaaf zijn voor een paar dagen. Verder zijn 8 weken eigenlijk gewoon te kort.......................................

--- Einde van citaat ---
Het wordt dus een echt ontdekkingsreis 8).     ik ben heel benieuwd

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie