Wijs op Reis > Reis-voertuigen met 2+ aandrijving

Compressortje

<< < (2/5) > >>

speedphreax:
Ik heb wel eens mensen gezien die een losse airco pomp gebruikten om onderweg de banden op te kunnen pompen. handig want je hebt hem altijd bij je en betrouwbaar is ie ook.

Kibbe:

--- Citaat van: speedphreax op 31-08-2008, 21:39 ---Ik heb wel eens mensen gezien die een losse airco pomp gebruikten om onderweg de banden op te kunnen pompen. handig want je hebt hem altijd bij je en betrouwbaar is ie ook.

--- Einde van citaat ---

VW levert een bandenpomp mee in alle typen ipv reservewiel ....zijn ook OK ..en op 12 volt... :)

Arjen:
Chinese fietspomp. Doet het altijd. Kost weinig.

Kibbe:

--- Citaat van: Arjen op 31-08-2008, 22:18 ---Chinese fietspomp. Doet het altijd. Kost weinig.

--- Einde van citaat ---

Ook hier verkrijgbaar.... :)

http://www.halfords.nl/NL/catalog/zoekresultaat.htm?keywords=voetpomp

beat:

--- Citaat van: speedphreax op 31-08-2008, 21:39 ---Ik heb wel eens mensen gezien die een losse airco pomp gebruikten om onderweg de banden op te kunnen pompen. handig want je hebt hem altijd bij je en betrouwbaar is ie ook.

--- Einde van citaat ---
ben erg benieuw hoe je een losse aircopomp aandrijft...
ik wel eens een extra airco pomp op de motor (van auto) gemonteerd gezien, en die had een paar luchttanks onder de carrosserie hangen. echt mooi een wieltje wisselen met lucht gereedschap langs de weg. lucht krik, lucht ratel..boormachintje de hele handel had hij.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie