Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht: tank-subframepje 620/640 Adventure  (gelezen 698 keer)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Gezocht: tank-subframepje 620/640 Adventure
« Gepost op: 10-09-2008, 18:13 »
Ik rij al een tijd met een adventuretank (28l) op m'n 620SX. Zonder dat subframe om de zijkanten van de tank te steunen. Dat gaat goed, althans tot nu toe met nederlandse ritjes.
Maar in de Libie voorbereidingswaan zit ik toch meer in de "ja-maar-wat-als" modus. Stel ik maak een smak en de tank tikt m'n radiator aan en een van beide is lek. Da's minder.

Dus: heeft iemand nog zo'n framepje te koop/leen/huur/geef. Ingeval van leen/huur: 't gaat om 3 weken van 18/10 t/m 8-11.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Gezocht: tank-subframepje 620/640 Adventure
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2008, 12:45 »
Ff langs de praxis, een alu-profiel halen en daarvan een dwarsstangetje maken die afsteunt op het frame en de wangen van je tank naar buiten duwt. D'r zitten hier ook alulasser op het forum die zoiets kunnen maken (bij. Sanne).
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Gezocht: tank-subframepje 620/640 Adventure
« Reactie #2 Gepost op: 15-09-2008, 20:31 »
Ik heb 's zo'n framepje voor iemand bij de dealer opgehaald en meen me te herinneren dat ze niet duur zijn...... ik zou zeker even informeren wat een nieuw frame kost.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: Gezocht: tank-subframepje 620/640 Adventure
« Reactie #3 Gepost op: 23-09-2008, 17:38 »
Hallo,

Ik heb eens in mijn werkplaats gekeken en mijn subframe niet meer gevonden. Ik moet het al verkocht hebben denk ik. Ik zoek nog eens maar denk dat ik het niet meer heb.
Spijtig, ik had het je graag geleend voor de libiƫ - trip.
In ieder geval prettige reis.
grtn
Peter Penson