hallo,
ik nader de 40.000km op een TTR600 zonder mechanische problemen. maar of tie het tot het einde uithoud is nog maar de vraag. kickstarten is de eerste 30.000 kilometer geen probleem gebleken, maar de laatste tijd begint het een beetje een PITA te worden, eerlijk gezegd. Op dit moment start het ding niet lauw, bijv. na lunch of koffiestop. Hoewel dat dan weer op te lossen is door een paar keer rondtrappen met contact uit en gas open. (wat betekend dat??) En af en toe schiet de kickstarter door, misschien zijn wat tandjes aan het verslijten. Olieverbruik is min of meer constant, gelukkig.
Buiten dat alles ben ik toch elke dag weer blij omdat het prima rijdt in deze gebieden en door het relatief geringe gewicht is het erg makkelijk te manouvreren etc. Oprapen heb ik geen ervaring mee, want nog niet gevallen, knock on wood ;-)
volgende keer wel een knopje. dat dan weer wel ;-) Oh ja, en misschien een forkbrace want met sportief bergweggetjes rijden zwabbert dat toch bergaf met name, ondanks de prima hyperpro aanpassingen.
ben nu een paar weken met een italiaan op een guzzi aan het rondtouren en het is waar: buiten westerse gebieden is lichter beter. Maakt het leven zoveel makkelijker.
Wvb comfort: weinig, hoewel Rays zadel helpt. Omdat ik reis en niet race kom ik toch niet boven de 250km per dag, uitzonderingen daar gelaten, met name in de US, en da's prima te doen.
Toch even een plaatje omdat het niet alleen goed is maar er ook goed uit ziet ;-)
ben nog steeds verliefd ;-)
groeten uit Guanajuato, Mexico
sanderd