Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: BDM Allroad rit zondag 5 oktober  (gelezen 9693 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 51
BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Gepost op: 11-09-2008, 11:01 »
BDM Allroad rit.

Op zondag 5 oktober 2008 is weer onze jaarlijkse BDM Allroad rit. De start is tussen 10.00 en 11.00 uur bij ons bedrijf in Apeldoorn (Deventstraat 329). Er wordt gereden op roadbook (bolletje pijltje, er worden geen GPS tracks beschikbaar gesteld). De totale lengte zal weer plm 150 -200 km zijn, in de week voor 5 oktober is de lengte en ook het eindpunt definitief, mail even als je het precies wilt weten.

De kosten voor deelname bedragen 10 euro, aan de start te voldoen, dat is inclusief koffie en koek bij de start en een snack en drankje bij de finish. Startplaats is onze zaak aan de Deventerstraat 329 Apeldoorn, eindpunt is ergens in de Achterhoek.

Wil je meedoen, dan graag even een email aan allroadrit@bertduursma.nl

Foto’s van de BDM Allroadrit 2007 zijn hier [http://duursma.biz/bdm/v/BDM+Allroadrit+2007/] te vinden.

Het rijden van onze allroadrit is geheel voor eigen risico. Deelname staat open voor alle merken (4-takt) allroad motorfietsen, die voldoen aan de wettelijke eisen, ook mbt geluid! Het maximum aantal deelnemers is gesteld op 80.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 11-09-2008, 11:20 »
Heh, toevallig, ik stuurde net een mail om me aan te melden :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2008, 20:30 »
ha die komkommer-met-XT
heb jij roadbookhouder/tripmeter en lees-ervaring?
Indien ja: zou ik wel bij je aan willen haken (met zwarte XT van de rit op 23 augustus weet je nog?). What you think dr van?

Heb net zelf een roadbookhouder in elkaar geflansd maar heb geen idee of die echt gaat werken en of heel blijft... ;D
Tripmeter/fietscomputertje moet ik nog even zoeken. Zoek een simpele fietsteller met grote knoppen bovenop, die dus makkelijk te bedienen is  ::). Iemand suggesties???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2008, 21:58 »
Hoi Mike en komkommer,
Ik heb ook geen roadbook en ben dus ook een "aanpikker".
Dus hierbij nog een aanmelding...  :D
Gr. Marcel
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2008, 22:00 »
Hier de enige fietscomputer met naviplus [ teller op nul met korte druk op de knop, de rest moet je lang indrukken om te nullen}

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=5139.0
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2008, 23:11 »
Net ingeschreven. Al jaren een leuke rit!
Je kunt evt. achter me aan rijden als je geen RB hebt. Lijkt me wel gezellig met een ploegje ARM-ers.
Je loopt alleen wel de kans een beetje vies te worden dan.... :)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2008, 23:28 »
Wehehe, gekke mensen. Ik ben zelf een verschrikkelijk groentje :D

Een van mijn laatste topics:
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=5596.0

Dus nee, ik heb nog niet echt ervaring  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2008, 08:36 »
Citaat
Net ingeschreven. Al jaren een leuke rit!
Je kunt evt. achter me aan rijden als je geen RB hebt. Lijkt me wel gezellig met een ploegje ARM-ers.
Je loopt alleen wel de kans een beetje vies te worden dan.... 

Ik wil ook wel meedoen en weet ook nog niet zeker of ik tegen die tijd een roadbook heb.
Het lijkt me alleen niet erg fijn voor iemand als er een heel cluppie achteraan jakkert. Geef anders maar even aan of dit gewenst is of niet. Misschien kunnen we wat anders regelen.... jammer dat het niet met gps kan.

Onno

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2008, 10:09 »
Je kunt evt. achter me aan rijden als je geen RB hebt. Lijkt me wel gezellig met een ploegje ARM-ers.

En oppassen voor rond-vliegende schoenen.... oprapen wordt gewaardeerd! ;-)


Ik heb me ook ingeschreven!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2008, 11:59 »
ha die komkommer-met-XT
heb jij roadbookhouder/tripmeter en lees-ervaring?
Indien ja: zou ik wel bij je aan willen haken (met zwarte XT van de rit op 23 augustus weet je nog?). What you think dr van?

Heb net zelf een roadbookhouder in elkaar geflansd maar heb geen idee of die echt gaat werken en of heel blijft... ;D
Tripmeter/fietscomputertje moet ik nog even zoeken. Zoek een simpele fietsteller met grote knoppen bovenop, die dus makkelijk te bedienen is  ::). Iemand suggesties???


Ik ben trouwens wel benieuwd naar je roadbook creatie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2008, 13:52 »
Ik heb ook geen bezwaar tegen aanhakers hoor, elk jaar is dit weer een heel gezellige rit dus ... hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #11 Gepost op: 12-09-2008, 19:09 »
He Martijn, had me al een aantal maanden geleden aangemeld, zie je daar wel weer.. kom met nog 5 man van de BIG-club ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #12 Gepost op: 12-09-2008, 19:20 »
Net ingeschreven. Al jaren een leuke rit!
Je kunt evt. achter me aan rijden als je geen RB hebt. Lijkt me wel gezellig met een ploegje ARM-ers.
Je loopt alleen wel de kans een beetje vies te worden dan.... :)

Hoezo ingeschreven Marten , ik dacht dat je met ons meeging met de trial motor naar Bilstain.
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #13 Gepost op: 12-09-2008, 19:29 »
Ik ben trouwens wel benieuwd naar je roadbook creatie.

Heb me laten inspireren door  http://members.lycos.nl/Tenere/roadbook.html

Hup naar de Blokker, curver vershouddoos a 2,99 (met doorzichtige deksel!!) gekocht, paar stukjes lichtpijp (wel slagvast natuurlijk voor het geval er een KTM overheen rijdt  ;)) en een paar mofjes. kwartiertje werk tot nu toe.
Moet 'm nog wel op de xt monteren. En als laatste paar Acerbis stickers plakken (zie handleiding  ;D)

Maar het is natuurlijk veeel handiger om achter Marten aan te rijden (als ie tenminste niet naar Bilstain gaat.... en als ik 'm bij kan houden)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: BDM Allroad rit zondag 5 oktober
« Reactie #14 Gepost op: 12-09-2008, 20:37 »
Hoezo ingeschreven Marten , ik dacht dat je met ons meeging met de trial motor naar Bilstain.

Bilstain gaat niet lukken Jack... werk de 4e okt helaas  :-\
Leek me best leuk, maar  't is voor 1 dagje wel wat ver vanuit Friesland vind ik.