Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enduro du condroz 7 feb 2009  (gelezen 34609 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #210 Gepost op: 08-02-2009, 21:21 »
ik moest wel, gewoon water bevriest..  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #211 Gepost op: 08-02-2009, 21:23 »
ik moest wel, gewoon water bevriest..  ;)
peet heb ander water
http://picasaweb.google.nl/richardvonk/20090207Condroz#5300372156623290050
gelukkig niet echt herkenbaar

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #212 Gepost op: 08-02-2009, 22:03 »
Erwin bedankt voor het voorrijden, t'was weer een mooie rit.
Peet bedankt, voor de orga en voor het vrij houden van mijn stoel, zo kon ik bij aankomst om 2 uur nog een biertje drinken met Richard Ton en Nillz en een jonge bloem.
 
Na de rit in Condroz ben ik nog even een biertje gaan drinken in Erm waar het OER weekend werd gehouden was erg mooi om alle motoren voor de mega blokhut te zien staan.
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #213 Gepost op: 08-02-2009, 23:35 »
mijn plekkie in stapelbed mag je aan een ander geven Peet, ik wordt 26 januari aan schouder geholpen

is 7 februari nog een tikke te vroeg ben ik bang  :(

probeer ik bij de OER wat te helpen krijg ik sms van JW, kennelijk misverstand over mijn plekkie in de hut van oom Peet
ik had me toch echt afgemeld hoor Peet

ondanks de hier en daar pech hebben jullie het wel leuk gehad lees ik
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #214 Gepost op: 09-02-2009, 09:15 »
probeer ik bij de OER wat te helpen krijg ik sms van JW, kennelijk misverstand over mijn plekkie in de hut van oom Peet
ik had me toch echt afgemeld hoor Peet

ondanks de hier en daar pech hebben jullie het wel leuk gehad lees ik
ik heb het voor jou kunnen regelen maar voor steven d niet   en die zegt dat ie ze eigen niet aangemeld heeft
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #215 Gepost op: 09-02-2009, 09:49 »
Doe mij maar een plekje voor de slaapzaal op de reservelijst :)
Als het inschrijven bij Road nog lukt dan...

dit lijkt me toch een inschrijving, zeker als je in de startpost staat. Wel wakkerblIjven steven;)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #216 Gepost op: 09-02-2009, 16:55 »
Peet had naast het nodige bier (2 koelkasten!!!) een blik jonge belgische dames geregeld. Alleen jammer dat ze niet voor zijn charmes bezweken….

Hier ben ik niet zeker van, ik heb Peet niet in bed zien kruipen, en belangrijker, ik heb hem de hele (korte) nacht niet gehoord, zonder foto's geloof ik dus niet dat hij die drie uurtjes bij ons heeft gelegen.....
(ik heb ook wel eens vrouwen horen gillen van genot waarbij ik dacht dat het brandalarm af ging (niet bij mezelf natuurlijk :confused:)




Goed.
Terwijl ik dit schrijf lig ik als watje nog in bed :-[. Na de coacktail van paracetamol, vitaminedrankjes, codeïne tabletjes en thee van de vrijdag heb ik redelijk slecht geslapen, 4x in de vrieskou naar het lekkere warme toilet gegleden en toen het zaterdag tijd was om op te staan wilde ik eigenlijk het liefst blijven liggen. Na een bakje yoghurt, thee en een boterham heb ik op chaotische wijze mijn boeltje bij elkaar gepakt en mij op de motor gehesen. Sorry Richard, dat ik de klep van de KTM-oranje Volvo niet had afgesloten, ik was er met mijn hoofd niet helemaal bij.
Ik ben begonnen aan de rit met te nog maar eens 2 paracetamol om de griep te onderdrukken. Het begon al goed want mijn tripteller wilde op de afstandbediening en op het apparaat zelf niet meer plussen en minnen en ook niet nullen. Dus roadbook voor niets geplakt. >:( Ik ben achte JW en Bolski aan gereden maar toen Bolski even stil kwam te staan zou ik naar JW rijden maar die heb ik dus niet meer gevonden, Ook Bolski kwam ik niet meer tegen. Daar stond ik, geen idee waar ik op het roadbook was, en een niet werkende teller. Gelukkig had Peet me verteld dat de route altijd hetzelfde was en ik had zijn track (20km was het toch???) die hij vorig jaar had gereden in de GPS staan. Ik bleek niet meer op de track te staan en ben terug gereden naar de track en verder gaan rijden op de GPS in mijn eigen tempo. Dat ging prima, af en toe kwam ik wat anderen tegen, die haalden me meestal in en ik haakte dan maar aan zodat ik niet meer op de route hoefde te letten. Na een kleine crash ben ik weer in mijn eigen tempo gaan verder rijden. Toen werd ik ingehaald door Erwin en Arthur, die heb ik ook weer een tijdje gevolgd tot de volgende bijna-crash, dus maar weer op mijn eigen tempo verder gegaan. Tussendoor nog even gestopt voor een koek en een aspirine. Ik heb de route op GPS tot aan de lunch afgemaakt. bij de lunch lekker gegeten van OER herinnering (varkenspoot), 5 frietjes en wat sla (en een aspirine). En dat was veel meer dan Richard die volgens mij het liefst daar ter plekke onder tafel een dutje wilde gaan doen. ;D
Na de lunch heb ik met JW de route afgemaakt. Hij was toen al alleen omdat Jaap helaas was uitgevallen. Af en toe moeten aanpoten om de snelheid bij te houden maar de goede lunch gaf me vleugel(tje)s. JW Bedankt! Ik had de rest van de track niet dus ik was blij dat ik hem met je heb kunnen uitrijden. Het venijn zat hem ook deze keer weer in de staart, één van de laatste modderpaden was goed diep en lastig. Uiteindelijk heb ik het gehaald en ik ben blij dat mijn privé chauffeur Richard me heeft thuis gebracht want aan het idee om zelf nog naar huis te moeten rijden wilde ik maar even niet denken.
Thuis een lekkere warme douche en binnen enkele minuten nadat ik om 20:30 in bed lag sliep ik als een os.
Zondag kwam de kater van het geheel, zonder aspirine en adrenaline won de griep het echt en ik heb echt een kl@te zondag gehad. Ik lig nu nog te snotteren maar het gaat alweer wat beter. Morgen maar weer eens uit bed want bij de eerste poging een uurtje geleden leek het alsof ik dronken was en ben ik weer terug in bed gekropen.
Iedereen bedankt voor de gezellige avond en dag, aan mij had je niet veel maar dat probeer ik volgend jaar wel weer goed te maken!!

Simmetje (Rob)
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #217 Gepost op: 09-02-2009, 17:19 »
Simmetje, je bent een bikkel!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #218 Gepost op: 09-02-2009, 18:16 »
Simmetje, je bent een bikkel!

 :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #219 Gepost op: 09-02-2009, 18:30 »
Simmetje, je bent een bikkel!
Simmetje
voor straf mag je volgend jaar weer mee
dan kan je hem bewust meemaken
simmetje is een kanjer,simmetje is een kanjer ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #220 Gepost op: 09-02-2009, 22:52 »
tja,peet had echt alles goed geregeld 8) 8)
zelfs het brandalarm ;D :D
maar dat was tegen het indutten en om de rest ff wakker te maken ;D ;D :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #221 Gepost op: 10-02-2009, 08:34 »
MOGE Rob,

ik dacht al wat zie je groen/bleek na dat laatste modderpaadje... :)



lekker gereden, onderweg niks gemerkt van je zweetaanvallen ofzo! 
hoop dat je er weer een beetje bovenop bent!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #222 Gepost op: 11-02-2009, 10:00 »
Zo, ik zie nu alleen nog wat witjes.....
Ik wilde fiets "even" afspuiten, toen ik hem zag heb ik hem weer terug de garage in geduwd.
Dat doe ik morgen dus wel, of zo..

Ik had maar weinig foto's en al helemaal zonder actie, ze staan hier:
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #223 Gepost op: 11-02-2009, 13:30 »
Zo..

Een paar dagen na de rit zal ik ook eens posten.. enfin

Was samen met m'n meissie en haar brommertje al op tijd vertrokken naar Aywaille. We kwamen daar rond een uur of 5, half 6 aan, neg heel even een stukje in de omgeving wezen kijken en toen stilaan naar het hotel. Peet en Richard waren er ook al, dus gezellig was het wel  :)

De volgende dag na een matige nachtrust (op één of andere manier slaap zelfs ik niet door een brandalarm heen) de brommer aangeslingerd en naar het startpunt. Mijn angsten over een mogelijke misser bij het inschrijven bleken ongegrond, want de inschrijving was keurig doorgekomen. Roadbookje in de brommer gedraaid en gaan. Na een kleine kilometer kreeg ik toch in de gaten dat het niet alleen voor mij, maar zeker voor mijn meissie een zwaar dagje zou gaan worden want dit is toch denk ik wel de gladste roadbookrit die ik ooit heb gereden...

Geregeld zijn we even gestopt om wat energy-drink naar binnen te kiepen en wat druivensuiker te knagen en gestaag doorgereden. Wel veel last gehad van de mist, omdat we allebei een bril dragen. Dat was zwaar ruk! 100 meter rijden en je zag weer zo goed als niks meer  >:( Enfin. Een keertje viel m'n vriendin om (was geen vallen, maar om-vallen) en boog de bracket van de koppeling waardoor ze de koppeling niet meer in geknepen kreeg, daar een tijdje aan gepield en goed genoeg gekregen.
We kwamen als laatste aan bij de middagstop en ook bij het eindpunt, maar alles is eigenlijk probleemloos gegaan. En ik zo trots als een aap met 7 staarten, want met 300 km offroadervaring doet m'n meissie het toch wel heel netjes vind ik!  8)

Peetje, bedankt voor het regelen, iedereen bedankt voor de gezellgheid!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Enduro du condroz 7 feb 2009
« Reactie #224 Gepost op: 11-02-2009, 13:48 »
Amay, vrouwlief met 300 mm offroadervaring de Condroz in sturen. Da’s pas een serieuze relatietest. Zeker als ze de nacht ervoor met Snoring-Peet in 1 ruimte moet zien te slapen. Petje af hoor.      GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)