Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Please allow me to introduce myself........  (gelezen 7515 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #30 Gepost op: 27-09-2008, 22:20 »
Oooohhhhhh Brommer dan toch
  'ik heb ginne rooie, maar 'k ben hartstikke rijk!'

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2008, 10:30 »
Heb nog geen TT catalog gezien.
Wel weet ik dat sw motech een carter beschermer heeft die ook via de zijkant loopt.

Eerst kijken hoe ie verder rijdt.. en dat is  erg lekker.
Gisteren op bleiswijk geweest en ja. Eerste rondje is erg wennen, de zit sta positie is anders, de "power"is anders,Maar na het tweede rondje kwam het goed.
Ben echter nog steeds de langzaamste ::), dus concludeer ik maar dat het neti aande motor ligt........

IK ben erg happy.
Snap alleen niet dat het oliepeilglas maar tot de helft, 3/4 gevult mag zij  maar als je er volgens het boekje 1.15 L olie in doet met olie filter precies volgens het boekje is je olie peilglas geheel gevult..........

en je hebt veel bekijks........ met een spierwitte motor met bmw aan de zijkant, op de crossbaan.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 49
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #32 Gepost op: 29-09-2008, 09:34 »
Veel bekijks met een spierwitte bmw op de crossbaan?! Waar blijven de ACTIEFOTO'S!  ;)

Mooi fietske, veel plezier Kim!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #33 Gepost op: 29-09-2008, 09:59 »
Snap alleen niet dat het oliepeilglas maar tot de helft, 3/4 gevult mag zij  maar als je er volgens het boekje 1.15 L olie in doet met olie filter precies volgens het boekje is je olie peilglas geheel gevult..........

Ik had dat met de Husaberg ook ( 1 liter). Door je olie uit je blok te laten lopen als deze nog warm is, en goed met de Kickstarter nog een paar trappen te geven zoner contact ( ojee, die heb je niet he?) of in elk geval het blok goed schuin te houden haal je meer olie uit je blok.  Bij mij was dus het probleem niet dat ik er teveel olie ingooide, maar dat er teveel oude olie bleef zitten, waardoor er net iets teveel inzat.  En het verschil tussen koud en warm is erg groot bij het glaasje, maar dat zal in het boekje wel aangegeven zijn...
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #34 Gepost op: 29-09-2008, 20:28 »
Wel weet ik dat sw motech een carter beschermer heeft die ook via de zijkant loopt.
Meteen kopen, zou ik zeggen.


.......... mag zij  maar als je er volgens het boekje 1.15 L olie in doet ........
Da's weinig, 1.15L ??? Of zitten er twee olie-systemen in?
Anders zal er ook vast wel een externe oliesump / koeler gemaakt gaan worden.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #35 Gepost op: 29-09-2008, 21:12 »
Zeg Brommer,

nou heb je zo'n mooie brommer en noem je jezelf nog steed "motorloos"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #36 Gepost op: 29-09-2008, 21:21 »
 :-X

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 49
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #37 Gepost op: 30-09-2008, 14:14 »
En ik geloof dat ook je avatar niet meer 'van deze tijd is'?!  ;) :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #38 Gepost op: 30-09-2008, 16:03 »
Tja, is wel handig voor de herkenning.


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #39 Gepost op: 30-09-2008, 16:48 »
Tja, is wel handig voor de herkenning.



Dacht altijd dat het een pleister was, maar nu zie ik het!  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #40 Gepost op: 30-09-2008, 16:53 »
 ;D

Laten we hopen voor hem dattie die bij deze brommer niet nodig heeft... ;)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #41 Gepost op: 30-09-2008, 18:20 »
@ cornepol: daar heb je lang over gedaan..... bmw /1150/gs/   euh euh aahhh een boxer blok.... ;D ;D
Maar ja nu heb ik geen boxer meer..

Maar een heel leuk ander speeltje..... ::) datveel meer kan dan ik.

Gelukkig zijn er ook mensen die zo'n ding wel gebruiken waarvoor ie gemaakt is. David knight gaat er volgend jaar mee rijden.(als de geruchten waar zijn).


Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #42 Gepost op: 30-09-2008, 22:36 »
De 450 X in Red Bull Romaniacs:

http://nl.youtube.com/watch?v=DsT0KHhu-zc

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #43 Gepost op: 07-10-2008, 16:19 »
Naastde Akra is er nu ook een remus systeem.
Hopelijk geeft de Remus minder db dan de Akra.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: Please allow me to introduce myself........
« Reactie #44 Gepost op: 15-10-2008, 12:23 »
Je bent in goed gezelschap ... David Knight gaat ook naar BMW http://www.bmw-ok.com/

"Knight reported that the BMW in standard preproduction form was significantly faster than his works KTM four-stroke tool!  "
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R