Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Peelrandrit Handel 26 oktober  (gelezen 38068 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #60 Gepost op: 25-10-2008, 19:55 »
Rerun van 2 weken terug  ;) WR+DR in actie!

IDD! mijn zwagertje is 21 en natuurlijk best wel fit. (fitter dan ik in ieder geval) Ben benieuwd als hij een rondje van 40 km knippen gereden heeft... Ik zal ook om 10 uur bij Gerjan zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #61 Gepost op: 25-10-2008, 20:53 »
Brommer en ik zullen er ook om 10 uur proberen te zijn. Ik zal de klok zo maar eens gaan verzetten want dat was ik inderdaad al weer vergeten ::)

Tot morgen. :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #62 Gepost op: 25-10-2008, 21:08 »
ja niet jij alleen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #63 Gepost op: 25-10-2008, 21:23 »
ik ben er morgen ook, samen met Geswindespoed. Als het niet te druk is met inschrijven, dan rij ik wel eerst een rondje en ben om 10:00 bij de OER-stand  ;D ;D

morgen wel incognito op EXC met LC8 stickertje op de tank...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 163
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #64 Gepost op: 25-10-2008, 21:35 »
Hey DR-Bean,
ik ben er ook bij morgen.
Misschien zie ik je wel, gelijk oprijden zal wel nix worden,
daarvoor ben je mij net ff te snel  :)

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #65 Gepost op: 25-10-2008, 22:04 »
Check. 10 uur strak aanwezig met stoeltjes / koffie en fototoestel  ;)

Wij zullen met de hele familie weer staan waar r regelmatig een de sloot in dondert ( smal knikje langs sloot met palletafzeting tussen parcour en openbare weg bij huize padua )

Hopenlijk zijn de ARMbadges nog herkenbaar zodat ik een paar van jullie vast kan leggen.

Tot morgen
Leo

Dat is toch als je dat veldje af rijdt waar ze meestal een crossbaantje op uitzetten ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4386
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #66 Gepost op: 25-10-2008, 22:12 »
Dus als je die lange bouwvakker ziet moet je uitkijken, zal proberen een straal blubber je kan op te krijgen ;D
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #67 Gepost op: 25-10-2008, 22:18 »
Alles staat klaar 8)

Hopen dat ik niet weer om 3.00 uur wakker wordt en het glazuur van de pot k*ts...
(Sorry hoor, maar baal nog steeds een beetje van vorige week :-\)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #68 Gepost op: 25-10-2008, 22:31 »
Leo hedde gij ouk koffie bij?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #69 Gepost op: 26-10-2008, 14:27 »
Leo hedde gij ouk koffie bij?

Unne Brabo zonder koffie ?  :)
Zoals gebruikelijk hadden we heel de santakraam bij maar helaas heb ik je niet gezien en er zijn toch een stuk of 5 bmw 450 voorbij gekomen. Eentje van de orga die reed alsof i gestolen was dus met de juiste mapping kan zo`n ding als een raket.

We stonden koud 10 seconden op onze vaste stek toen de eerste op de foto wilde


Terwijl we daar stonden kwam de eerste bekende langs:



En ktm rijders staan bekend om hun sociaal gedrag dus hoppa nr 2:


Nog even mijn buurman Verstegen vastgelegd die aan het trainen was voor Dakar:


Kwatjes kunnen vliegen


En ktmmetjes ook:


Hoor ik daar opeens "LEOOOOOO". Vrouwen kunnen echt meerdere dingen tegelijk! ( gassen en naar mannen kijken  ;)  )


Op naar onze volgende vaste stek op 110km in de route ( of was het nou 10km  :-X ) de volgende bekenden gespot


Helaas zag ik ze verderop op de crossbaan stilstaan en daarna heb ik ze niet meer gezien dus ik vrees....

Gentlemans wachten netjes op hun vrouw


En rijden daarna gezamenlijk verder


En jawel hoor daar is onze bikkel weer !  ;D


Excuses aan GezwindeSpoed die ik 2 keer gemist heb omdat hij sneller reed als mijn herkenning en ik durf te wedden dat ik Gerben ook voorbij heb zien komen op een EXC maar ook die ging veeeeeeeeeeeeel te snel en alle anderen die ik niet herkend heb.

Foto`s zijn per mail op te vragen op groot fomaat.

LEO






Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #70 Gepost op: 26-10-2008, 16:30 »
Toch jammer Leo , ik ben drie keer op dat punt voorbij gereden op mijn nieuwe Gas Gas je , helaas geen foto  :-[ :-[
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #71 Gepost op: 26-10-2008, 16:51 »
He Leo, kan me ook niet herringeren dat ik je gezien heb.
de 450 bmwtjes waren goed vertegenwoordigt. heb er 3 verschillende gezien naast de mijne.

Een nadeel, mensen die er verstand van hebben zeggen iedere keer , das een goede motor die bmw, Helaas ligt het dan toch aan de berijder................ die als een dweil rijdt...maar wel weeer lol gehad!! en alles heel gehouden.

Verder veel ARMérs gezien, was gezellie weer, maar zoals zo vaak veel te kort.

Bekende peelrijders gespot,
\Mannen/vrouwen was een SUPERRIT.
volgend week weer??


Ben mijn rare afdekdop van de benzine verloren, dus als iemand nog en grote rubbere dop gevonde heeft........

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4386
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #72 Gepost op: 26-10-2008, 17:25 »
Sow, ik kan nog net de laptop open krijgen maar dan heb je het wel gehad ;D. Dit was mijn eerste echte OTR en ik heb ervan genoten. Eerste ronde (gestart om iets voor half 10) was ht niet echt heel druk en konden we (Dr. Bean en ik) lekker doorrijden. Bean moest me wat afremmen omdat ik wat te hard van stapel ging volgens hem: "Je moet hierna nog een rondje"  :P. De zwaarte van het parcours viel me mee. Wat me wel opviel is dat veel mensen niet kunnen sturen, was ik lekker in de bosjes aan het cruisen zat er weer zo'n "snelle jongen" voor me die zonodig alle bomen aan moest tikken. Toen we weer terug bij af waren ff wat gegeten en gedronken en een kilo zand uit m'n mond gehaald en hup op naar de 2e ronde. Die ging erg lekker zelf het mulle stuk met de bulten werd zonder moeilijkheden gerond. We waren terug voordat ik het wist.

De derde ronde was op de raket van Gerben. We konden niet echt vriendjes worden, ik miste de dikke tank om te klemmen en de gasreactie is wel erg heftig. Wel fijn zo'n 30 kilo minder staal en dat vermogen is wel fijn om ff het voorwiel te lichten bij knippen in z'n 4. Die raket sloopte me behoorlijk, had de vellen aan m'n handen hangen maar wel een mooie ervaring (bedankt Gerben!). Zoals ik al zei, 1 ronde is te kort om dat heftige ding te leren kennen.

Na een kop koffie met stroopwafel van Margot nog een rondje op m'n eigen brok staal om het af te leren. Heb op de knippen rustig aan gedaan want m'n lichaam begon te klagen (kramp). Verder was het al lekker rustig op de baan en geen quats al dan niet met lijkenkist achterop. Zo soepel mogelijk de ronde afgemaakt om de laatste restjes energie te sparen. No een near miss gehad: er waren wat lieden die de bochten op maisplakken af sneden. Ik netjes bochtje links, bochtjes rechts komt er een klojo op 1 m voor m'n voorwiel rechtdoor knallen  :o. Verder lekker de rond afgemaakt met in m'n achterhoofd dat koude biertje en die knakworst en dat werkte.

In de feestzaal wat energie op gedaan en moed verzameld voor de terugweg. Als een echte ARM-er de bandjes opgepompt en rustig richting huis.Toen ik thuis kwam was m'n motor al bijna schoon (stortbui op de snelweg).

Die Peelrijders hadden het mooi voor elkaar, alle vrijwilligers die dit lezen BEDANKT! Leuk om veel bekenden al dan niet rijdend te zien.

Excuses aan GezwindeSpoed die ik 2 keer gemist heb omdat hij sneller reed als mijn herkenning en ik durf te wedden dat ik Gerben ook voorbij heb zien komen op een EXC maar ook die ging veeeeeeeeeeeeel te snel en alle anderen die ik niet herkend heb.
Nou vooruit dan maar  ;D. Heb je een keer gezien en volgens mij nog een keer gehoord. Je laarzen deden het prima, hebben me behoed voor een geknakte enkel, heb een paar keer geprobeerd een maispol weg te trappen. 
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 163
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #73 Gepost op: 26-10-2008, 17:56 »

Misschien zie ik je wel, gelijk oprijden zal wel nix worden,
daarvoor ben je mij net ff te snel  :)

En ik had gelijk, ik was de boys snel kwijt,
heb wel genoten van de rit, en toch maar een derde ronde gereden.

Trouwens, die drie ronden had ik ook nodig om te begrijpen wat ze met dat bordje "kwats" bedoelden :confused:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #74 Gepost op: 26-10-2008, 18:13 »


Terwijl we daar stonden kwam de eerste bekende langs:



Helaas zag ik ze verderop op de crossbaan stilstaan en daarna heb ik ze niet meer gezien dus ik vrees....

http://upload.maniacsmedia.nl/viewer.php?id=bwy1225027209h.jpg

tja, hip ging zijn schouder testen aan een afzetting, wel weer moedig, maar de afzetting heeft gewonnen. Mocht ik wel een extra rondje op de crossbaan, om hip op te vissen, maar dat was het enige voordeel. Moedig hip, beterschap!

heb daarna een stukje van de ronde op de 690 van Gerjan mogen doen ( bedankt gerjan!) wat een feestje is dat!
offroadmotorloos. even.