Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Peelrandrit Handel 26 oktober  (gelezen 38054 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #75 Gepost op: 26-10-2008, 18:17 »
Toch jammer Leo , ik ben drie keer op dat punt voorbij gereden op mijn nieuwe Gas Gas je , helaas geen foto  :-[ :-[

 :-[ sorry  :-[  maar de kids kennen maar 1 GasGas en dat is die van Rob Verstegen ( wereldberoemd in ons dorp ) dus als die in de verte tussen de bomen door gezien werd gilde ze "DAARKOMTIE" en 1 keer was ik op tijd omdat ik toen niet stond te ouwehoeren met omstanders.

LEO

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #76 Gepost op: 26-10-2008, 18:26 »
Hij zei gentleman tegen mij  8) :P :P

Zo, na het eten en de douche komt het lichaam weer langzaam tot leven. Wat een heerlijke rit, al zal ik niet zo snel vriendjes worden met de crossbaan. Het was onze eerste OTR, maar zeker niet de laatste. Eerste ronde om iets voor 10.00 gestart, de club van 10.00 bijhouden was toch kansloos. De crossbaan bleek een slopertje, maar ook daar komt een einde aan. Daarna de zandheuvel, naar boven via "de achterkant" geen probleem, maar voor de lange helling had ik in de eerste poging te weinig snelheid, uiteindelijk in de tweede poging wel boven. Even voor 12 weer terug bij de start, zullen we dan nog een tweede ronde... Gelukkig bleef de bus van Heroes Legend nog even staan, waar we onze overbodige spullen mochten stallen, waarvoor nogmaals dank  :), dus we gingen voor een tweede ronde. Vermoeidheid was al een beetje te voelen, maar na de crossbaan was ik even compleet naar de kl@te  ::) . Maar uiteindelijk weer goed rondgekomen inclusief de zandheuvel. De tweede ronde waren de knippen aanmerkelijk dieper dan de eerste ronde om zeeziek van te worden. Een derde ronde zat er zeker niet in, we moesten weer even op adem te komen om weer naar huis te rijden. Aangezien ik vergeten was mijn bandenspanning omlaag te brengen :-X (2.3 voor en 2.6 achter), hoefde ik die niet meer op te pompen voor de terugrit. Klein buitje onderweg om de eerste was te doen, morgen ga ik ze wel afspuiten. Volgende week naar Arjen Brouwer en eens kijken wat de volgende OTR wordt.  :D

Peelrijders bedankt voor de mooie dag en allen bedankt voor de gezelligheid!

Gr Martijn en Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #77 Gepost op: 26-10-2008, 18:36 »
Leuke foto's Leo :D
Het was mij geheel ontgaan wat die kraan daar nu deed, leuk om achteraf te zien dat er een paar de sloot in zijn gedoken  ::)

Het was een perfecte dag, goed weer en weer een schitterend parcours...
Kon soms niet geloven hoe lang we door het bos bleven flikflakken, echt gaaf, maar soms ook wel blij dat ik op het maisveld weer even uit kon rusten :-X
Mijn 650je deed het fantastisch, zelfs die zandheuvels ging ie probleemloos op.
Helaas pas rond half 11 aan de eerste ronde begonnen, dus na 2 rondjes werden de linten al opgeruimd, dus maar weer lekker moe en voldaan de boel ingepakt.

Peelrijders bedankt!! Volgend jaar zijn wij er weer  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #78 Gepost op: 26-10-2008, 19:29 »
Was inderdaad weer een erg mooie rit. We worden afgelopen weken erg verwend met perfecte ritten en perfect weer. Heb de 2e ronde met Gerjan rondgereden en dat was erg leuk. Had wel de indruk dat hij op zijn gemak rondreed (terwijl ik mijn best aan het doen was) want iedere keer als ik omkeek zag ik hem breed lachend vlak achter me. :) :)
Maar het was dan ook een rit om van te genieten. :D
Was ook leuk om alle OER- peelrijders weer eens te zien.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 162
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #79 Gepost op: 26-10-2008, 20:27 »
Wederom goed geregeld door de Peelrijders.

De GG'sjes lekker uitgelaten en hebben het prima gedaan. Ze zuipen op die maisplakken echter meer dan normaal en stonden we ongeveer 5 kilometer voor terugkomst van de 2e ronde zonder brandstof. Een Duitser in een busje had gelukkig een litertje brandstof en olie voor ons. Hij zal waarschijnlijk dit forum niet bezoeken, maar iig bedankt.

Met de bandjes en nummers om de motors eindelijk een serieuze poging om de diefstallen te voorkomen, maar gezien onderstaande link is dat niet helemaal gelukt.

http://www.offroadforen.de/vb/showthread.php?t=63797


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #80 Gepost op: 26-10-2008, 23:07 »


www.circuitfotografie.nl
Bij bestand 4 zie ik HP2, dat kunnen er maar 2 zijn ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #81 Gepost op: 26-10-2008, 23:27 »
Het leven is een feest, als je van noppen houdt en in Handel bent geweest. Wat een mooie rit, zelfs de regen bleef weg totdat de meeste motoren weer op de karren stonden.
De peelrijders hebben weer een top evenement neergezet, de route was echt top zeer afwisselend en echt prachtig rijden. 1200 nog wat deelnemers klinkt veel echter op de route was het niet te druk, Kwats ( ik ben het met de spelling van Jeroen eens) in het bos, is nooit leuk maar sommigen gingen echt wel hard.Verder veel genoten met oude bekenden leuk man, hiervoor is een offroadrit nou bedoelt, gewoon lekker rijden op jouw tempo en lekker bijkletsen. Voor mij was het de eerste keer om de 690 te testen. Ik hoopte dan ook op slecht weer maar gelukkig bleef dat uit. Super leuk dat ik een rondje achter Rob op zijn 530 mocht rijden en ik moet zeggen de 690 kan veel. Kleine knippen geen verschil, super diepe knippen maakt al helemaal geen zak uit, ( hier ging niemand hard over). Op knippen die er tussen in zitten is de 530 beter. Maar voor de rest kun je met de 690 alles. Als Rob nog 2 dingetjes aanleert kan ik hem zeker niet meer volgen, gelukkig lukte het vandaag nog net. Mooi hoor wat een rit en overal gezellige mensen. Ger en ik waren uitgenodigd door Jan en Wilma wat een topmensen. Die gasten zetten gewoon een komplete maaltijd klaar terwijl ze al zo druk zijn. Onder het eten veel mooie verhalen gehoord over de motorsport in Brabant. Peter vd Sanden is de voorzitter maar bovenal een man met een groot super groot motorsport hart. Wisten jullie dat hij prachtige boeken over de Cross heeft geschreven!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #82 Gepost op: 27-10-2008, 11:04 »
Dit waar een heel leuke tocht - onze eerste keer in Handel - gistern. Heel vriendelijke sentiment ...

Daar heb ik mij nu oog gevonden:


Groet uit Duitsland an alle vriendelijke nederlandse noppenrijder,

Jo (met de oude ijzer)
Welcome to the mud: http://www.dr-dirt.de

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #83 Gepost op: 27-10-2008, 11:45 »
@Leo

Die kwat op het eerste plaatje heb ik d'r in zien glijden. Even was mijn gedachte: Moet ik die man (hij zat zich zichtbaar af te vragen wat hij nu weer geflikt had... ::)) niet even helpen. Neueuh, ten eerste lukt dat toch niet en ten tweede kom ik hier om te rijden natuurlijk... :-X  Gas d'rop... Paar honderd meter verder zag er wel iemand heeeeel erg bleek uit na (denk ik) een boom geknuffeld te hebben. Vanaf dat moment heel bewust: Eigen tempo rijden!!!!

Geweldige rit. Beduidend anders dan vorig jaar met natuurlijk wel de nodige elementen die er nu ook weer waren. Net als Roos (even handje geschud) verbaasde het me dat die kruip-door-sluip-door maar doorging :D Geweldig!!!
Martijn en Inge zag ik bij aanvang al, daarna tijdens het rijden nog een paar keer tegen gekomen en wat een lef zeg om met z'n tweetjes op dit soort fietsen deze rit te rijden. :o

Petje af 8)

Ook Jac z'n nieuwe brommer even gezien (en Jac natuurlijk ook even een pootje gegeven...) Mooi man, veel plezier d'rmee ;)

Orga wederom ENORM bedankt en tot volgend jaar maar weer :) :) :)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #84 Gepost op: 27-10-2008, 12:02 »

Martijn en Inge zag ik bij aanvang al, daarna tijdens het rijden nog een paar keer tegen gekomen en wat een lef zeg om met z'n tweetjes op dit soort fietsen deze rit te rijden. :o

Petje af 8)


Ik gok dat je Martijn en Els bedoelt... Het was eigenlijk heel erg leuk op de HP2's, goed te doen. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik de eerste ronde na een half rondje en vier keer vallen de crossbaan voor gezien heb gehouden. Ik kon daar met de HP2 niet voldoende snelheid maken voor het mulle zand in de bochten. Ook de zandafgraving heb ik overgeslagen, ik ben meer van routes rijden. De route zelf met al die bossen en maisplakken vond ik erg leuk! We waren na twee rondjes wel kapot, dat wel. Maar het is zeker voor herhaling vatbaar!


Gr Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #85 Gepost op: 27-10-2008, 12:35 »
Dit waar een heel leuke tocht - onze eerste keer in Handel - gistern. Heel vriendelijke sentiment ...

Daar heb ik mij nu oog gevonden:


Groet uit Duitsland an alle vriendelijke nederlandse noppenrijder,

Jo (met de oude ijzer)

He JO, leuk oud ijzer heb je daar!
Is dat een DR350?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4386
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #86 Gepost op: 27-10-2008, 13:14 »
Heb nog meer oud ijzer gezien, volgens mij een ER125, XT500, XR250 en natuurlijk dat ding van mij ;D
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #87 Gepost op: 27-10-2008, 13:49 »
Ik gok dat je Martijn en Els bedoelt...

 :confused: Snorry...
Hulde Els, ik vinnut stoer. Vertelde tegen paar jongens dat er nog een HP2 aankwam en dat jij dus een dame was. Dat wilde ze niet snel geloven...
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #88 Gepost op: 27-10-2008, 13:53 »
ja, dat hoorde ik al... ;D
Moest ik wel om lachen. Echt een geweldige motor, die HP2!
We hebben ons enorm vermaakt gisteren! wel wat spierpijn vandaag, dat dan weer wel... :D


Gr Els

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Peelrandrit Handel 26 oktober
« Reactie #89 Gepost op: 27-10-2008, 14:16 »
He JO, leuk oud ijzer heb je daar!
Is dat een DR350?

Dat is meer of minder een DR 350... met enkele modifications  :D
Welcome to the mud: http://www.dr-dirt.de