Da's een krap en technisch baantje: meer iets voor een licht 2-taktje dan voor een brullend 65PK monster. Maar als je die onder de knie hebt kun je overal uit de voeten lijkt me....
... ikke niet dus...
Samen rijden gaan we doen als je de duo-voetsteunen komt ophalen.
FF wat anders; heb al een tijd dat m'n voorvork bepaald niet soepel aanspreekt op korte hobbeltjes; simpel te testen door over de scheidingsstrepen van bv. een fietsstrook te rijden. Dan begint het voorwiel te dribbelen.
Compression en rebound staan op 'sport' (10 clicks); op onverharde paden rijd ik aardig door; dan ook geen probleem: klappen worden keurig opgevangen ... dan wordt ook wat meer veerweg gebruikt. Het is net of het 'stick slip' of zo is: dat alleen bij wat meer kracht de vork ook begint te veren, maar in eerste aanzet niet.Olie heb ik zo'n jaar / 6000 km geleden vervangen.
Nog tips? Of gewoon 'ga niet langs start maar direct naar de veringspecialist'?
HJ