Vering was ook standaard ingesteld, heb hem wel eens op eenmalig hard (elke instelling) gezet (nog voor de trip) maar dan had ik net een stuiterbal en reed niet echt plezierig. Dus elke schroefinstelling standaard. Heb nog niet geexperimenteerd met een combinatie tussen verschillende afstellingen tussen in en uitgaande demping.
Marokko ieder die daar gereden heeft kent de "wegen", grote en kleine kuilen, als je de foto ziet waar ik overheen reed dan is dat een kuil van 5 cm diep. dus meer een hobbeltje. Dus ik verwacht een materiaalfout misschien in combinatie met metaalmoeheid.
Vandaag en morgen gaan ze hem uit elkaar halen om te kijken waar de vervolg schade buiten de swingarm zit. Men zit te springen om de claim.
Kijkend naar de rally-motor van Depres heeft deze eenzelfde soort ophanging. En aangezien die iets harder rijden is het wel erg vreemd dat die van mij afbreekt. Ik zou wel eens willen weten wat die voor een gemiddelde rijsnelheid hebben.
Stof op de motor, tja als dat ding over de grond schuift zit het stof direct overall, we hadden geen regen.
Prefilter, ik zal een foto maken als ik de motor weer thuis heb. Haal de filter houder eraf, draai hem om, knip een het "Aprillia" of ander filter in de vorm van de houder, iets groter zodat hij bol erin staat, en schroef de houder weer op zn plek en voila het werkt.
Voorspatbord, heeft tijdens de val een een steengeraakt of zoiets en is afgebroken. Net zoals mn GPS etc.
En Gerben als je a.s. zaterdag in Loenhout bent vraag maar naar Marco, kunnen we het er eens over hebben.