Oke , dat is duidelijk , ga ik voor een ico die is redelijk bullet proof begrijp ik , orginele unit laten bestaan is dus handig , dat doe ik dan ook maar .
Even over de originele mapping en dito uitlaat , heel simpel dit wordt mijn eerste rally , en heb met mijn AT redelijk wat offroad gereden , ook de 990adv veel gravel dit jaar , nooit last gehad van te weinig vermogen(spreek ik over de AT) , in het terrein bedoel ik dan .
Vraag dus , voldoet de orginele mapping en uitlaat niet , geeft dit problemen ?
Of is de sportmapping met een akra een wereld van verschil .
En waarom het aanpassen van luchtfilterhuis(snorkel) , alleen voor het vermogen/soepeller ? of ook om de viezigheid buiten te houden ?
Komt ook nog bij dat ik nog geen meter op een 690 heb gereden , schijnt een beetje traditie te worden bij mij om ongezien en gereden motorfietsen te kopen , het leuke is wel dat ik nog nooit spijt heb gehad , zekerde 990adv r is een genot om mee van en naar het werk te rijden .
Feit is dus dat ik geen idee heb hoe het rijdt , behalve alles wat ik gelezen heb op dit en andere fora .
Groeten Olaf