Hier hetzelfde, misschakelen doe ik niet meer, ben er aan gewend.
Mijn 690 afgelopen week als toermotor getest, 1000+ km engeland en terug.
Hoe meer toeren hoe lekkerder hij rijdt. Verbruik B-weg is bij mij 1 op 25. Ben ik erg blij mee.
Snelweg gebruik iets hoger maar nog steeds iets van 1 op 22-23.
Je vermaakt je prima op de engelse wegen. Ik had wel zadelpijn, maar dit lag ook aan het gehobbel van de bedroevende reparaties aan de weg daar. Zaterdag terug heb ik er 6 uur opgezeten op normale wegen en niet echt pijn aan mijn kont of zo.
Conclusie is dat de 690 een off road georienteerde All road is en mijn 990 een weg georienteerde all road. Wel vind ik dat je met de 690 waardig kan toeren en dat hij verbazend weinig trilt in mijn optiek.
Nu hij is ingereden ook lekker aan de tand gevoeld, man wat trekt dat lekker door zeg. In de twee gaat ie lekker op 1 wiel en in het algemeen is hij goed vlot. Wel echt pas veel power in de hoge toeren. Ik vind wel dat hij veel mechanisch geluid produceert. Zeker stationair, hij rammelt lekker een eind weg. Ik merk wel een enorm verschil zonder de skidplate, reflecteert denk ik.
Dat gerammel kijk ik ook altijd een beetje van op , eerst van AT naar 990 en u de 690 erbij , die mij inderdaad wat trillingen erg meevalt , sterker nog vind dat hij eigenlijk minder trilt dan de 990 , en wat snelheid erop dan rijdt het super .
Wat voor een banden rij je op , ik heb er nu een mefo enduromaster op voor en een mefo F99 ISDE bandje achter , maar achter is met 1000km wel gezien denk ik.
Wil daar toch wel iets beters voor zoeken ?
Wat de power betreft , gisteren ging ik er bijna mee achterover , reed in zijn 3 in het zand lichte glooing omhoog vol op het gas , hup wiel in de lucht , op zich niet erg maar ging zo hard omhoog dat ik van het gas moest , toen bijna voorover eraf .
Wat een gaaf apparaat .
Zadel , tja ik weet het nog niet na de ritjes naar huis rijden is toch wel een beetje hard en smal .
Olaf