Vraagje:
Ik heb hier in België tot nu toe nog geen dealer gevonden waar ik de 690 E kon test rijden. Ik heb nu bij toeval wel een 690 duke gekregen als vervangmotor voor mijn 990 adventure. In hoeverre zijn deze 2 motoren (duke en enduro) met elkaar te vergelijken qua motor? Iemand die al op beiden gereden heeft. Ik vond, buiten het feit dat de rijwind niet verdraagbaar is, het blok best wel goed op een lange snelwegrit. Kan ik dan stellen dat ik mij zal kunnen vinden in de 690E met een kuipje op?
Rij op een 690R eerst zonder kuipje nu met , eerst inderdaad erg vermoeiend door de wind , nu stukken beter , verglijkbaar met mijn 990
Snelweg rijden geen probleem , gaat probleemloos met een gangetje van 120km .
Rij nu echter op noppen dus hou het rond vrachtwagentempo , als ik een stuk snelweg rijdt .
Alleen het zadel is oncomfortabel voor dat soort snelweggebruik , vind Ik persoonlijk .(kompleet oncomfortabel vind ik eigenlijk )
Olaf
Post Merge: 05-07-2010, 16:27
Vandaag de leovince uitlaat erop gezet , ben wel tevreden met het geluid wel het plaatje met gaatjes ertussen gezet anders toch wel luid .
Er zijn er meer hier heb ik gelezen met deze uitlaat .
Wat zijn jullie bevindingen en met welke setup rijden jullie .
Bedoel geen plaatje wel plaatje , aangepaste mapping ?
Hij rijdt prima nu maar heb toch het idee dat hij wat tammer is geworden onderin .
Is er al iemand die de gaatjes van het plaatje al wat ruimer heeft gemaakt ?
Zo ja bevalt het en hoeveel groter ?
Olaf