Aan de zee, was het maar waar die is 20km verderop... Wel paar keer op de maasvlakte geweest, maar elke keer netjes afgespoeld. Dan misschien het strooizout, maar dat is ook maar een enkele keer geweest en dan werd ie ook regelmatig schoongespoten. Ik heb het bij mn andere motoren nog nooit gezien, en die worden/werden niet zo vaak gewassen als deze KTM en die gaan het hele jaar door de weg op. Wat een prutmateriaal zeg.
Ziet er strak uit dr Bean. Meer zoals het bedoeld is denk ik. Het lijkt of mijn bak wat meer vervormd is, plus misschien ook net wat afwijking op het rekje. Je kan in elk geval zien dat de 'kier' bij mij groter is. Het oranjerubber wordt niet zo heel veel ingedrukt. Ik rij voorlopig even zo, motortje lijkt goed te lopen. Heb al een oud papierfilter kapotgeknipt. De dikke oranje rand kan ik dan ook los proberen als afdichting (met een beetje kit voor de zekerheid). Dan ben ik de dubbeling papier-oliefilter kwijt.
Ga waarschijnlijk bij MX aad even op de band. Ben wel benieuwd wat koppel en vermogen nu doet. En kunnen we even vergelijken dr. Bean? The dummy setup vs de dr. setup
.
Heb jij ook een run van hoe de jouwe 'standaard' was.
Reden van andere filter was overigens niet om de power (die heeft de standaard eigenlijk al genoeg) maar meer om het zandvrij rijden. En als het vermogen daar beter of smeuiger van wordt is dat wel prima natuurlijk
.