Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM 690 enduro (R) ervaringen  (gelezen 926054 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1455 Gepost op: 13-12-2010, 18:24 »
Vandaag in de omgeving Ulft lekker gereden , met Bennie op zijn beta John op de 450 en Rob eveneens op zijn Beta , is een fijne motor die beta , nog effe een paar km gewisselt van motor .
Ik had voor deze rit mijn tandwielen maar eens een beetje aangepast , rij nu met 14 voor en 46 achter , bevalt stukken beter , zeker bij single tracks is het een stuk fijner omdat ik nu over het algemeen er in zijn  twee door kan ploffen met een streepje gas erop , en hij loopt nog hard zat op het rechte stuk  :P
Grt Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1456 Gepost op: 15-12-2010, 08:44 »
Remco,
Thank you for your interest in our product. We do not offer a clutch  for
the new 690. We have had many requests. I would be happy to add  your
information to our contact list. If we create a kit in the future  we
could call or send an email to you. Please let me know if you would  be
added to the list. Have a great day.

Regards,
Alison  Kelsey
Rekluse Motorsports

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1457 Gepost op: 15-12-2010, 08:51 »
Al eens bij Revloc gechecked?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1458 Gepost op: 07-01-2011, 22:12 »
Gezien dekou van de laatste weken maar is een beetje aan het knutselen gegaan , en een paar licht gewicht carbon schildjes gemaakt , kosten een 20 euro materiaal en een paar uurtjes van de straat .
 
 
 
 
 

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1459 Gepost op: 07-01-2011, 23:13 »
wouwie dat ziet er ook affengeil uit. Heb je niet voor mij een extra setje (20 euri plus winst voor jou?)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1460 Gepost op: 08-01-2011, 13:29 »
wouwie dat ziet er ook affengeil uit. Heb je niet voor mij een extra setje (20 euri plus winst voor jou?)

idem dito

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1461 Gepost op: 08-01-2011, 16:23 »
Wie heeft er hier de radiatorbeschermers van KTM gemonteerd?
Was vandaag bij de Verpalen op een 690 (van ene Roel S.) gaan zitten waar ze op gemonteerd zaten en merkte dat de stuuruitslag nog minder was !!
Dit is juist een reden voor mij om afscheid van de 690 te nemen,mits de 2011 versie een duidelijke verbetering mbt de stuuruitslag heeft.(m'n 990 adv stuurt mooier)
Ze bellen me op als de 2011 versie binnen is,dus misschien mijn 690 in februari / maart in de rommelmarkt ::)

Om nog eens terug te komen op het buddyseat, wie heeft er al een andere gekregen onder garantie?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1462 Gepost op: 08-01-2011, 17:40 »
Ik hb de KTM radiatorbeschermbeugel. ALS je de plastic zijstukken een heel klein hoekje uit haalt, dan is je stuuruitslag gewoon volledig van frame-tot-frame (de boutjes wat verder indraaien dan origineel zelfs... dat scheelt veel hoor!

Ik heb een buddyseat van Rayz.. en die is nog steeds HEEL.. dus het kan wel!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1463 Gepost op: 08-01-2011, 18:34 »
Wie heeft er hier de radiatorbeschermers van KTM gemonteerd?
Was vandaag bij de Verpalen op een 690 (van ene Roel S.) gaan zitten waar ze op gemonteerd zaten en merkte dat de stuuruitslag nog minder was !!
Dit is juist een reden voor mij om afscheid van de 690 te nemen,mits de 2011 versie een duidelijke verbetering mbt de stuuruitslag heeft.(m'n 990 adv stuurt mooier)
Ze bellen me op als de 2011 versie binnen is,dus misschien mijn 690 in februari / maart in de rommelmarkt ::)

Om nog eens terug te komen op het buddyseat, wie heeft er al een andere gekregen onder garantie?

Ik heb ze er ook op zitten maar merk geen verschil in stuuruitslag.

En voor het zadel hebben ze me een nieuw overtrekje gegeven. Dat bewaar ik gewoon tot ik de motor ga verkopen of inruilen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1464 Gepost op: 08-01-2011, 19:36 »
wouwie dat ziet er ook affengeil uit. Heb je niet voor mij een extra setje (20 euri plus winst voor jou?)
idem dito

Komende tijd weer behoorlijk druk dus gaat niks worden , maar als ik me bedenk stuur ik jullie beide een mail .
 
En bedankt voor de reacties  8)
 
Grt Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1465 Gepost op: 08-01-2011, 19:47 »
ik denk dat je het ook niet voor 20 euro gemaakt krijgt...

misschien kwa materiaal nog net, maar vergeet effe niet alle zooi die je er bij gebruikt: Losmiddel, wax, cleaner, kwastjes, handschoentjes etcetcetcetc.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1466 Gepost op: 08-01-2011, 20:00 »
ik denk dat je het ook niet voor 20 euro gemaakt krijgt...

misschien kwa materiaal nog net, maar vergeet effe niet alle zooi die je er bij gebruikt: Losmiddel, wax, cleaner, kwastjes, handschoentjes etcetcetcetc.
Voor derden zeker niet , maar ontloopt de 20euro niet veel , wilsor kunstharsen(een van de grootste in epoxy harsen in nl) zit om de hoek en ken de Man .
Je kan er normaal niet particulier kopen , maaaar  ;)
 
En voor het lossen heb ik geen wax nodig bij de hitteschildje , maar een rolletje vershoudfolie  ;)
kwastjes dubbeltjes werk bij speelgoedwinkel , maak de boel niet eens schoon zo in de kliko  ;) 
 
Alleen de koolstofvezel is behoorlijk aan de prijs  :(
 
 
Olaf

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1467 Gepost op: 09-01-2011, 09:49 »
Voor derden zeker niet , maar ontloopt de 20euro niet veel , wilsor kunstharsen(een van de grootste in epoxy harsen in nl) zit om de hoek en ken de Man .
Je kan er normaal niet particulier kopen , maaaar  ;)
 
En voor het lossen heb ik geen wax nodig bij de hitteschildje , maar een rolletje vershoudfolie  ;)
kwastjes dubbeltjes werk bij speelgoedwinkel , maak de boel niet eens schoon zo in de kliko  ;) 
 
Alleen de koolstofvezel is behoorlijk aan de prijs  :(
 

 
 
Olaf
kijk, van deze postings word ik nu blij :)   Alles is al zo duur tegenwoordig ;)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1468 Gepost op: 09-01-2011, 11:55 »
nog iemand met interesse voor als je ze nog eens gaat maken.....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 51
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #1469 Gepost op: 12-01-2011, 14:41 »
He XToon, weet je zeker dat ' ie van Roel S was? De mijne staat bij Andre voor opbouw roadbook  :D

Groeten, Roel B