Wat voor een nummer staat er op de nieuw tuimelaar?
ik hoop dat die geupdate tuimelaars al in mijn 2011 zitten
Het ktm nr is exact hetzelfde , ik heb de getallen/Nr's op de tuimelaar ook vergleken die zijn anders , maar kunnen ook gewoon giet cijfers zijn(productie NR/datum zoiets) en hebben niks met onderdeel nr te maken , de tuimelaar zelf is ook niet anders , alleen het asje wat er ingezet wordt .
Andre maakte de opmerking ook , dat het Nr hetzelfde was en dat bij eventuele problemen en dus een aanpassing van het onderdeel het Nr wordt veranderd .
Kan dus zijn dat het toch zelden voorkomt (niet vaak genoeg ) om er anders mee om te gaan .
Nu kun je er andere dingen van denken , maar ik denk dat als ze tuimelaar vergoeden ze toch wel weten dat ze niet helemaal pluis zijn .
Nu weet ik uit ervaring , dat er soms en in dit geval een lager van enkele duizenden euro's , en het motortje waar ie in zit kost een 8 miljoen of zo iets , deze wordt de eerste duizend draaiuren bij elke terugkomst op zijn basis station olie afgenomen , en op metaal deeltjes nagekeken van dit lager , die gaat namelijk alleen in de eerste duizend uur kapot en daarna niet meer .
Wie weet is dit ook zo een geval wat indien goed ingelopen na een bepaalde tijd geen probleem meer geeft . Grt