ik heb nog een rvs stelmoer voor de achterveer liggen van rallyraid.uk .
Die kun je wel met de hamer rond tikken zonder dat boel meteen krom is .
Bied maar stuur ik hem op . is nieuw.
Merci voor het aanbod, maar het is gelukt met hamer en schroevedraaier zonder de boel aan gort te slaan. Ik denk zelfs dat je niet genoeg ruimte voor een haaksleutel hebt om er met gemonteerde achtershock tussen te kunnen?
Nu staat m'n static sag op 25mm en m'n race sag op 80mm, volledig volgens specs.
Voorvork staat nu op comfort (ingaand en uitgaand), de shock staat alles op standaard. Ik had de indruk dat de voorkant heel stijf aanvoelde bij een vorige rit, maar daar zou die verkeerd afgestelde preload van de achtervering natuurlijk voor iets kunnen tussenzitten.
Ik voel wel speling op m'n subframe...heeft iemand nog iets dergelijks liggen van betere kwaliteit dan die boutconstructie van KTM zelf.
Ik vindt Torx wel ok, maar je moet er de juiste sleutels voor hebben. Torx slipt bij mij het minst makkelijk door, dit is bij inbus-zeskantjes bij mij wel anders..
Post Merge: 28-03-2013, 19:09
@Olaf, ik denk niet dat ik die stelmoer ga nodighebben. Mijn ervaring is dat éénmaal de shock goed is afgesteld er verder geen veranderingen meer aan nodig zijn. Ziet er wel degelijk doordacht materiaal uit, net als al de rest van Rally Raid trouwens.
Qua info...ik vermoed dat het een Torx T50 sleutelmaat is om de shock los te maken.
Ik zou uiteindelijk ook de maat moeten hebben van de bovenste subframe-bouten, want die moeten wel eens vervangen worden door beter exemplaren vrees ik. Is die Torx even groot als die van de shock-montagepunten?