Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM 690 enduro (R) ervaringen  (gelezen 925801 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 162
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #495 Gepost op: 26-06-2009, 23:43 »
thanks
Post Merge: 26-06-2009, 10:49[/color][/size]
Wat was je redenen om je bagage op deze te monteren en niet in de dwars richting.?

Ik denk dat je de bagage makkelijk(beter) krijgt vast gemaakt, riemen gaan nu van links naar rechts ipv voor naar achter. Op de baan motor is dit ook stabieler.

EN !

Je komt makkelijker door smalle paadjes  ;D ;D ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #496 Gepost op: 27-06-2009, 15:22 »
Alles geprobeerd met bevestigen. Overdwars is onstabiel, omdat de achterkant lekker smal is en daarbij zit de uitlaat tegen de bagage....begon te stinken :confused: . Het was echter te veel bagage om van het asfalt af te gaan. Eerst tentje opzetten en en dan knallen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4389
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #497 Gepost op: 27-06-2009, 15:35 »
Nadat ik mijn tas verder van de uitlaat had vastgemaakt heb ik geen problemen gehad met overdwars. Achter had ik m'n (grote 3 pers.) tent en slaapzak en de rest voor in zijtasjes. Heb je gelijk de boel een beetje verdeeld.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #498 Gepost op: 29-06-2009, 19:16 »
Misschien niet helemaal de plek, maar wilde wel even melden dat mijn vriend (die net 8 dagen geleden zijn 690 heeft mogen ophalen bij de dealer) hem alweer 'kwijt' is.

Gewoon uit zijn garage gejat.

Was een 'quick' job, deur open breken, de 690 pakken en wegwezen. De overige fietsen (en er stonden er nog 4 !!) zijn gewoon gelaten voor wat het was. Men heeft niet eens moeite gedaan om sleutels of iets dergelijks te zoeken. Dit lijkt 'op bestelling' gebeurd te zijn........

Zucht...............

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #499 Gepost op: 29-06-2009, 19:19 »
Misschien niet helemaal de plek, maar wilde wel even melden dat mijn vriend (die net 8 dagen geleden zijn 690 heeft mogen ophalen bij de dealer) hem alweer 'kwijt' is.

Gewoon uit zijn garage gejat.

Was een 'quick' job, deur open breken, de 690 pakken en wegwezen. De overige fietsen (en er stonden er nog 4 !!) zijn gewoon gelaten voor wat het was. Men heeft niet eens moeite gedaan om sleutels of iets dergelijks te zoeken. Dit lijkt 'op bestelling' gebeurd te zijn........

Zucht...............

Zo'n hekel aan!! Aangifte levert je ook niets op  >:(
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #500 Gepost op: 29-06-2009, 19:52 »
Misschien niet helemaal de plek, maar wilde wel even melden dat mijn vriend (die net 8 dagen geleden zijn 690 heeft mogen ophalen bij de dealer) hem alweer 'kwijt' is.

Gewoon uit zijn garage gejat.

Was een 'quick' job, deur open breken, de 690 pakken en wegwezen. De overige fietsen (en er stonden er nog 4 !!) zijn gewoon gelaten voor wat het was. Men heeft niet eens moeite gedaan om sleutels of iets dergelijks te zoeken. Dit lijkt 'op bestelling' gebeurd te zijn........

Zucht...............

Dit is gewoon absurd voor worden. Hoop snel dat hij schadeloos wordt gesteld door de verzekering. Gewoon geen woorden voor.
Mocht ie nog iets anders op zoek zijn dan weet je me te vinden.......
Zeg het voort, zeg het voort
Orange is the color.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #501 Gepost op: 29-06-2009, 19:58 »
Misschien niet helemaal de plek, maar wilde wel even melden dat mijn vriend (die net 8 dagen geleden zijn 690 heeft mogen ophalen bij de dealer) hem alweer 'kwijt' is.

Gewoon uit zijn garage gejat.

Was een 'quick' job, deur open breken, de 690 pakken en wegwezen. De overige fietsen (en er stonden er nog 4 !!) zijn gewoon gelaten voor wat het was. Men heeft niet eens moeite gedaan om sleutels of iets dergelijks te zoeken. Dit lijkt 'op bestelling' gebeurd te zijn........

Zucht...............

De RDW bestanden liggen gewoon op straat. Kenteken => motor => adres => gejat.

Conclusie 1: het is gewoon bekend wie wat heeft en ze zoeken daarmee gericht
Conclusie 2: ook in de garage op slot + aan muur- of vloeranker
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #502 Gepost op: 29-06-2009, 20:16 »
Als ze hem willen hebben lukt dat toch wel. In 2000 is mijn ZXR750 en paul zijn ZX9 tegelijk gestolen. Onder een poortje waar de buren naast het raam sliepen waar ze stonden. Paul sliep erboven. Muuranker waar beide aan vast stonden met een ketting, schrijfremslot en stuurslot. beide motoren wegen 220+kg. En we vonden alleen druppels metaal terug.
Ik ken het gevoel dus als ie weg is.
Zou er een markt zijn voor 690's? Of pikken ze zoiets voor de onderdelen? Dat is waarschijnlijk met die van ons gebeurt toen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #503 Gepost op: 29-06-2009, 21:33 »
mja.. je vraagt je af waar het blijft: Moet haast wel buitenland zijn. Zelfs onderdelen zou toch te veel opvallen??


misschien die rijke lui in Roemenie.. die na het zien van de OER ook wel zo'n ding willen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4389
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #504 Gepost op: 30-06-2009, 09:38 »
Alberto's nieuwe creatie. Safari 14L tank met kapje.


http://www.albertodottori.net/index.htm
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #505 Gepost op: 30-06-2009, 10:39 »
heeft iemand een idee wat de volgende FI code betekend? 1x lang, 3x kort.....
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4389
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #506 Gepost op: 30-06-2009, 12:00 »
Staat in je boekje :P
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #507 Gepost op: 30-06-2009, 12:02 »
Staat in je boekje :P

Heb ik niet op kantoor liggen  8)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4389
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #508 Gepost op: 30-06-2009, 12:05 »
Fault 13

Input signal from intake air temperature sensor too low/high.

Check the intake air temp. sensor
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: KTM 690 enduro (R) ervaringen
« Reactie #509 Gepost op: 30-06-2009, 12:32 »
Alberto's nieuwe creatie. Safari 14L tank met kapje.


http://www.albertodottori.net/index.htm
Ziet ook super en stoer uit. Maar functioneel. Wat zou dat kosten?
Orange is the color.