Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OER weekend 2009  (gelezen 27152 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OER weekend 2009
« Reactie #225 Gepost op: 09-02-2009, 21:25 »
Vanavond ga ik beginnen met uploaden. Hier alvast een voorproefje van de zandheuvel:


Da's nou jammer dat deze net mislukt is :(
Volgens mij is dit vlak voordat ik ontdekte dat Gerjan niet voor niks had gewaarschuwd dat je boven beter geen vaart meer kon hebben  ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: OER weekend 2009
« Reactie #226 Gepost op: 09-02-2009, 21:31 »
Hallo allemaal!
 
Al met al een fijn weekend gehad, met een leuke club mensen!
Helaas hoort mijn africa twin inderdaad niet in het circus thuis en heb ik er nu voorlopig even helemaal niets aan...  het was evens schrikken, maar zelf ben ik gelukkig geheel ongedeerd!
 
Vrijdag avond heb ik van twee mensen zaklampen geleend om aan mijn motor te sleutelen,
bij thuiskomst zag ik dat die nog steeds tussen mijn bagage zaten, helemaal vergeten terug te geven, willen de eigenaren zich svp melden, dan kan ik ze langsbrengen/opsturen of vergoeden, want dit is niet netjes van me.
 
Verder wil ik Hilbert nogmaals bedanken voor het beschikbaar stellen van zijn trailer en auto echt geweldig!
 
groeten,
 
Yorick

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 96
Re: OER weekend 2009
« Reactie #227 Gepost op: 10-02-2009, 10:57 »
Heeft iemand trouwens een uitslaglijstje,ik heb keurig alle proeven gedaan,wil toch eens weten of ik in het lijstje sta. :-\

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: OER weekend 2009
« Reactie #228 Gepost op: 10-02-2009, 12:35 »
Ga ik vanavond weer mee verder, dat bijkomen kost meer tijd dan ik zelf zou willen :P

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: OER weekend 2009
« Reactie #229 Gepost op: 10-02-2009, 16:53 »
hoihoi,
 
Was idd een helemaal tof weekend. Zowel zaterdag als zondag fantastisch gereden. Zaterdag wat laat gestart omdat Hans problemen met de motor had. Uiteindelijk een heel stuk alleen gereden...in mijn eigen tempo door een prachtige omgeving. Duistland door de bossen was tevens prachtig. Hoe zit dat eigenlijk met de illigaliteit in duitsland, ik hoor daar verschillende berichten over. Sommige zeggen dat het allemaal illegaal is, alle offroad, andere zeggen dat de gewonde wegen wel bereden mogen worden en dat het wordt aangegeven als het niet is toegestaan.
 
Gerjan en Marcel en al die andere van de organisatie bedankt. Goede sfeer en ook nog eens faire prijzen. Dit jaar ga ik niet mee op de echte toer maar ik ga het toch serieus overwegen...
 
Oh en als ik mag tippen. ik zou de stalen pennen bij de proeven door houten paaltjes vervangen. Je werd er keurig voor gewaarschuwd dus niets geraakt maar als het dan toch fout gaat dan rijd ik liever op een panlatje  :)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: OER weekend 2009
« Reactie #230 Gepost op: 10-02-2009, 18:04 »

Syl en Iris ,ook jullie waren weer super.

Ferd ik heb m`n kaartje gevonden!




Haha, nou heb ik de antwoorden op de vragen nog niet, en heb je voor niets door het weiland de bordjes genoteerd :P

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: OER weekend 2009
« Reactie #231 Gepost op: 10-02-2009, 18:18 »
Best ver roeien naar Tunis geloof ik.
 
Hoteldak ook goed?
 
Vraag Arthur of ie al die prijzen ff voor me meeneemt. Die heeft een stevig busje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: OER weekend 2009
« Reactie #232 Gepost op: 10-02-2009, 19:48 »
Steve ,komende maanden de TTR maar een beetje vertroetelen
 
 
 
He Steve, meld je even bij mij als je het blok open hebt liggen. Misschien is het wel te lassen.

Post Merge: 10-02-2009, 20:11

Vraag Arthur of ie al die prijzen ff voor me meeneemt. Die heeft een stevig busje.

Moet de aanhanger er achter Ray, voor al dat prijzen geld  :)
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: OER weekend 2009
« Reactie #233 Gepost op: 10-02-2009, 22:27 »
Hoi,
 
ik ben nieuw hier en ook het offroaden is relatief nieuw
toch wil ik ook de organisatie bedanken voor een fantastisch WE
werkelijk super gehad ; ik kijk al uit naar de OER!
 
wellicht weet geen hond wie ik ben en toch velen aan het lachen gebracht tijdens de fotopresentatie op za.avond...
(met mn WRtje dwars in de bocht op de crossbaan en bijna ging het mis)
 
motorgroet van een zuiderbuur
 
Kristiaan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: OER weekend 2009
« Reactie #234 Gepost op: 11-02-2009, 17:41 »
Sport verbroederd! mensen wat een mooi weekend, geweldig die saamhorigheid zowel  rijders en helpers meer dan bedankt. We hebben dan ook geen klachten ontvangen, zelfs de organisatie van de 4000 man wandeling heeft ons niet opgemerkt  ::) Het OER weekend is naast erg leuk ook om indrukken op te doen ik denk dat dat zowel bij de deelnemer als de organisatie prima gelukt is. De groep Tijdwaarneming klopt als een bus, er komt er een transparante uitslagenlijst, zodat een ieder kan zien hoe of wat hij gereden heeft. Ik denk dat we de Enduro uitslagen maar moeten copieeren. Maar vergeet niet dat al die uitslagen verwerken een vracht werk is. Ferd, werkt zich echt het apenzuur en heeft hierin het laatste woord. Hopelijk willen Sylvia en Iris mee om als gastvrouw van de OER op te treden. Echt een super team ! Maar liefst 7 motoren hebben we moeten afvoeren, hier hadden we echt niet opgerekend. Daarom hebben we besloten om naast de Iveco en freelander ook een autoambulance mee te nemen.
 

Dinand was met de motorambulance gekomen en heeft ook meteen zijn mouwen opgestroopt. Zondag kwam Tjerk en Sylvia nog even langs, Tjerk kon meteen aan de bak daar het bloed rijkelijk vloeide. Een motor op de kar zetten kan pijnlijk zijn.
 
Nog maar net je ogen open en dan dit.
 
Ze zullen wel gedacht hebben, wat zijn die gasten aan het doen !
 
De crossbaan was te doen
 
 
Maar op een A.T. is het toch spannend. cat.2 en zwaarder dan 235 KG  8)
 
hier was het zweten, sommigen legden bijna in elke bocht hun motor neer.
 
Kijk de ware OER spirit,

 
soms een stukje klunen maar 80 % lekker rijden.
 
Slechts 26 rijders hebben dit stukje meegenomen, laat hier nou een hidden CP staan ! nog wel bedankt hiervoor, Ferd kon hierdoor de uitslag snel verwerken.
 
Fotografen bedankt, wat een mooie berg foto,s
Het blijft lastig zo een weekend, maar wie weet volgend jaar weer! 

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: OER weekend 2009
« Reactie #235 Gepost op: 12-02-2009, 11:20 »
Da's nou jammer dat deze net mislukt is :( 
 

Die is niet mislukt, da's juist een artist impression! Mooi man!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2118
Re: OER weekend 2009
« Reactie #236 Gepost op: 12-02-2009, 16:04 »
Kan zo de KTM folder in, volgens mij:



GAAF!

HJ
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: OER weekend 2009
« Reactie #237 Gepost op: 12-02-2009, 16:11 »
Tja, die foto was een beetje vaag. Ik had nog geen tijd gehad om mijn camera in te stellen/controlleren en daardoor was het één en ander anders belicht dan je normaal een foto zou maken. Omdat de motor en persoon wel scherp zijn en er kwa kleur ook mooi uitsprongen heb ik ze er toch tussen laten zitten. Met een beetje schuiven met de kleuren/contrast/brightness kan je inderdaad zoiets als hierboven eruit halen, helaas heb ik er geen tijd voor gehad om ermee te gaan spelen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: OER weekend 2009
« Reactie #238 Gepost op: 12-02-2009, 17:56 »

Ook ik heb genoten van het weekend. Wat een lol heb ik gehad.

Ik ben ook zéér blij met de foto's. Nog nooit zo'n mooie actie foto van mezelf gehad. Alleen onderstaande foto was het hele weekend al dubbel en dwars waard:

Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: OER weekend 2009
« Reactie #239 Gepost op: 13-02-2009, 11:56 »
Yep was weer super, heb genoten ook al heb ik niet meegereden, beetje geholpen bij de crosbaan en de zandduin.
Klaas op het achterwiel omhoog, een zwarte klr600 met salto mortale en Dhr Peters die na stuk of 8 verwoede pogingen de duin op kwam, tjonge wat een bikkels!
En dan Els op haar beemer wat een doorzetter stoer hoor!
Jack vond het te gemakkelijk en legde even een nieuw spoor aan op de zandduin, de uitslover  :P  hierdoor kwamen anderen echter in de problemen omdat men dacht daar omhoog te moeten. Eerst ff kijken mensen en dan de goede route kiezen scheelt een hoop gesjouw ;D
al met al worden jullie al echte rally cracks ???