Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: zondag 2 november OTR rit Markelo  (gelezen 4850 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #45 Gepost op: 02-11-2008, 22:07 »
zo, ik ben ook weer afgespoeld, de husaatjes waren idd ARMers!  het was ook een echter 450 dag!  mooi kruipdoor sluipdoor, modderige maisvelden en wat crossbanen. heerlijke dag dus, eerste rondje met MARTIJN op zn adventure meegereden, respect hoor! 2e rondje met steven op zn WR 250, mooi machientje!  lekker rustig de 2e ronde, gerben kwam nog voorbij (voor zn 4e ronde........) en roy op de bmw. verstandig marcel dat je gestopt bent, er lagen er idd al genoeg....

@piet/martijn: het smoren bij hoge toeren kwam door verstopte luchtinlaat slangetjes onder de motor. mooie dag, en de koffie bijde nitro's werkte perfect dankzij het koffieapparaat van martijn! 

alle hp2's succes met de schades  :(

offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #46 Gepost op: 03-11-2008, 09:38 »
HoiHoi.. Ja het was weer leuk gisteren. Misschien iets minder zwaar dan Handel, maar wel een stuk 'lastiger/gemener' hier en daar: Flinke gladde stukken, sprongen met zacht spul erachter wat je flink afremde en lekker veel boomwortels in het sluipwerk.

Wel wat ARM-erm gezien.. helaas niet van te voren gelzen over de 'nitro' anders was ik een bakje komen doen (en Margot zeker.. als er thee was...) Steven en Rob gezien, Marten in en flits en verder weinigen.

Eerste rondje was te druk: file voor je in het kruipdoorskuipdoor (daar gaat toch 90% te langzaam) en dan volgas op de maaisplakken, maarja ik kan dat echt niet, tussen de modderkluiten en de herrie voluit trekken. (hoe zorg ik dat ik als eerste weg ben?)

totaal 4 rondjes gescored, dus weinig tijd voor babbels gehad.

Volgende week Varsseveld, als weer net zo mooi is al gisteren.. wordt het weer helemaal top!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #47 Gepost op: 03-11-2008, 17:09 »
Hallo Roy,

nice to meet you and "silbertanne" at Markelo. I tried your mail-adress, but it didn`t work. (returned to sender). Maybe you try mine (basicbiker@web.de).

If the weather goes on dry, I`ll ride at Varseveld too.

Tot de volgende keer !!!

Dirk