Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: zondag 2 november OTR rit Markelo  (gelezen 4852 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #30 Gepost op: 31-10-2008, 21:25 »
Neehoor, Steven Astra en WR250r hierzo :)
Ik zie dat we pas van 10 uur af mogen starten, dus om 10 uur verzamelen links van de start? Of om 10 voor 10 bij de nitro, maar hoe vind je die nu tussen 600 andere auto's?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #31 Gepost op: 31-10-2008, 21:36 »
Neehoor, Steven Astra en WR250r hierzo :)
Ik zie dat we pas van 10 uur af mogen starten, dus om 10 uur verzamelen links van de start? Of om 10 voor 10 bij de nitro, maar hoe vind je die nu tussen 600 andere auto's?

nou, ff heen en weer rijden en dan valtie wel op, zeker als er 2 naast elkaar staan :) als iedereen zelf ffzijn keuring/inschrijving enzo regelt, lijkt me rond kwart voor tie/tien uur bi j de NITRO voor een laatste kop koffie een goed idee. kan om 10 uur de grote bubs starten en rijden we er om 10;15 uur mooi achteraan...
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #32 Gepost op: 31-10-2008, 21:47 »
Lijkt me een goed plan, moet je me alleen nog even uitleggen hoe zo'n nitro er uit ziet  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #33 Gepost op: 31-10-2008, 21:51 »
DAT MOET LUKKEN!

offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #34 Gepost op: 31-10-2008, 21:54 »
DAT MOET LUKKEN!



jemig, patserbak zeg  :-X maar rijdt wel lekker  :D
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #35 Gepost op: 31-10-2008, 22:01 »
he pas op he, je kan de volgende keer ook gaan lopen :)   hoest met de schouder?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #36 Gepost op: 31-10-2008, 22:09 »
heb toch wel weer flinke tik opgelopen, nog beetje last van - rug krabben is nog lastig ::)

was gisteren bij huisarts (voor splinter in oog), wordt echt wel operatie volgens hem, schouder is gewoon te onbetrouwbaar vind ie
man is ervaringsdeskundige, heeft zelf ook gehad

veel plezier zondag, anja en ik gaan weekendje antwerpen doen (door relatie uitgenodigd voor NOTP)
gr Hilbert

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #37 Gepost op: 02-11-2008, 14:32 »
Helaas, we hebben de gemeentegrens van Markelo wel gehaald, maar daar hield het ook op. Ik voelde af en toe rare trillingen vanuit achter, maar ik dacht dat dat de noppen waren op een nat wegdek. Maar toen we even stopten om een tankstation te zoeken, toch nog maar eens kijken wat er achter gebeurde. Vermoedelijk is mijn achterwiellager hemelen, er zat redelijk wat speling tov de cardan en ook een deel van mijn remklauw is opgegeten door de remschijf. Met de sleepdienst nog wel langs de start en een stukje langs de route gereden, het zag er goed uit  :-[

Hopenlijk is hij weer gereed voor Varsseveld  :-\

Gr Martijn

Ik wacht de foto's en de verhalen wel af.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #38 Gepost op: 02-11-2008, 17:17 »
Nou Martijn, het was mijn dag ook niet.... ::)
De eerste fout was dat ik probeerde Roy bij te houden. Ik reed dus boven mijn macht en da's lastig.... De eerste sprong ging goed, maar op de maisplakken ging ik te hard, ging een paar keer plat in een bocht (niet hard, gelukkig), maar na 15 kilometer ging ik toch echt vól over een maisplak. Niemand voor mij (Roy was allang weg....)  en zag een mooie modderbak. Gas erop, dacht ik en zo gezegd, zo gedaan. Alleen de sporen waren aardig diep en mijn stuur klapte dubbel en met dik 60 km per uur groef de neus van de HP2 zich in de modder. Uiteraard resulteerde dit in een wip van de kont en ik werd gelanceerd, maakte een salto in de lucht en landde vol op mijn rug (in een greppel, achter prikkeldraad. Gelukkig heb ik ooit met judo geleerd dat je moet afslaan als je valt, dus ik had helemaal niets... Spatbord een beetje stuk (valt wel te fixen) en de koplamp leek kapot, maar hij ligt nu uit elkaar hier thuis en volgens mij valt het mee. Komt wel weer goed.
Toen voorzichtiger gaan rijden, en da's natuurlijk vragen om problemen. Nog een paar keer gaan liggen en behalve het kruip-sluip (dat ging er goed) ging het gewoon vandaag niet. Ik reed niet lekker en na 25 km lag er iemand met een gebroken been oid langs de kant (ambulance erbij) en toen ben ik maar gestopt voordat mij hetzelfde lot zou wachten. Beter ook, want het reservoir van de olie van de voorrem was ook gebroken.
Al-met-al: geen "knallende" dag maar ik ben ook niet helemaal ontevreden. Veel geleerd, o.a. dat ik Roy niet moet proberen bij te houden en dat niet iedere rit een succes is.
Volgende keer beter!


KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #39 Gepost op: 02-11-2008, 18:12 »
Gelukkig alleen materiële schade bij jou, dat scheelt op zich weer!

Het was ook te mooi geweest, 5 HP2's aan de start  ;)
Volgende week hopenlijk in de herkansing! Ik mag hopen dat Roy en "the German" wel een goede rit hebben gehad. In ieder geval was het weer erg goed vandaag! Ik moet zeggen dat vorige week er ook links en rechts langs het parcours de EHBO'ers druk bezig waren, toch wel erg belangrijk om je eigen tempo te rijden. Af en toe makkelijker gezegd dan gedaan, omdat je je soms onbewust (ook wel bewust) laat uitgedagen  ;)

Gr Martijn en Els

Offline member

  • conditie is 1, rijden is 2 !!
  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #40 Gepost op: 02-11-2008, 19:30 »
Vandaag 2 rondjes gedaan op "Markelo" , 2e rondje beter gereden dan nr.1 o.a. omdat toen veel moddersporen waren platgereden bij het in- en uitrijden van de diverse maisplakken en zo,en het was ook rustiger in de 2e ronde .Jammergenoeg veel hulpverleners gezien op diverse plekken,het was ook echt wel opletten hier en daar (maar een beetje geluk moet je hebben  ::) ),ook nog ARM ers gespot o.a. Martijn en nogal wat Husa's (ARMers ? ) Hulde aan de organisatie en alle vrijwilligers want het was perfect vandaag (incl. het weer).

Hoi Uppie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #41 Gepost op: 02-11-2008, 20:24 »
Lekker gereden vandaag! mooi weer, perfecte ondergrond, veel bos, en een mooie "natuurlijke"  crossbaan op een bouwplaats. Ik heb een poosje met Steven op gereden en die WR250R loopt best goed! Nadat Steven een boom geknuffeld had ben ik hem kwijt geraakt. Veel Huskies in het dorp van Ben van Erp!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #42 Gepost op: 02-11-2008, 21:07 »
...........  en zag een mooie modderbak. Gas erop, dacht ik en zo gezegd, zo gedaan. .............

Hmmm ..................... doet me ergens aan denken.  ::)

'k Was nog wel van plan te komen kijken, maar een feestje de avond ervoor deed ervoor zorgen dat ik m'n bed pas tegen de middag uit kwam.  :-X

Leek deze rit nog enigzins op die van Hengelo Gld.?
...

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #43 Gepost op: 02-11-2008, 21:20 »
Lekker gereden vandaag!
Me too!
Helemaal gesloopt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: zondag 2 november OTR rit Markelo
« Reactie #44 Gepost op: 02-11-2008, 21:27 »
.....het was mijn dag ook niet.... ::)


oei oei Marcel, goed afgelopen leerzame dag dus 8) rij je eigen rit, tempo komt vanzelf wel als het goed gaat
gelukkig geen lichamelijke schade, op beetje spierpijn na morgen lijkt me
gr Hilbert